Gå til innhold

Chiquita og Bananmannen 14.08.04


Chiquita

Anbefalte innlegg

Ja, kom med referat. Er jo så spent på dere, atte... (venter nesten like mye på referat her som på bilde av brudekjolen til Tex...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Tar en liten runde og ser hvor langt andre 2004-bruder har kommet. Ekstra gøy er det med en som skal gifte seg samme dag som meg selv :).

Selv har vi kommet en del lengre enn dere, men det har mye med at vi skulle trykke opp invitasjoner i utlandet, og da måtte jo kirke og lokale være i boks sammen med tidspunkter. Men ikke noe stress enda, ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(venter nesten like mye på referat her som på bilde av brudekjolen til Tex...)

:o

Ehhm......

Referat Chiquita.....?? :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

referat, ja - skal vi se...

Skjedde ikke noe spennende - bryllupet ble faktisk ikke nevnt i det heletatt den kvelden. (rart, men sant)

Men vi koste oss masse med vin og ost, og "greier".

Kjempehyggelig hadde vi det.

Så dere som ventet på "aktion", må nok heller vente på at Tex legger ut bilde av sin kjole, ja - for her må jeg skuffe dere :ler::ler:

Men takker for omtanken da :wink:

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*trommer med fingrene*

Hvor lenge har dere egentlig tenkt å vente før dere deler de gode nyhetene med familien slik at du kan planlegge for alvor....??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*trommer med fingrene*

Hvor lenge har dere egentlig tenkt å vente før dere deler de gode nyhetene med familien slik at du kan planlegge for alvor....??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere spør, og jeg kan ikke svare.

Det er jo nesten så jeg får "dårlig samvittighet" også når dere spør sånn, men så "trøster" jeg meg med at det er OVER 1 år igjen, så vi ikke har noen hast.

Samme med planlegging - føler at vi har SÅ dårlig tid, men det har vi jo IKKE!!!!

Vi får ta det litt etterhvert nå også, tror jeg. Det er jo mye annet som foregår "innimellom" også.

Men takk for at dere spør

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i dag er det 1 år og 1 dag igjen.

Har vært og kjøpt en rose i dag som jeg skal legge frem på kjøkkenet før Bananmannen står opp i morgen.

Etter en liten intern spøk har jeg skrevet følgende på et siklebånd som jeg knytter rundt rosa:

1 år igjen til 14. august 2004

Har du ombestemt deg?

(Silkebånd i samme farge som rosen, og skrevet på med sølvpenn - ble da fint)

Så da spørs det på hvordan reaksjonen blir i morgen nå da.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er den magiske datoen, ja.

Lurer på hva som foregår nå om et år? Både praktisk og i hodet mitt.

MEn roseoverraskelsen bl litt "ødelagt" da - jeg satte rosen på kjøkkenet i går kveld ettera t Bananmannen hadde lagt seg, før jeg gikk og la meg også....

Men tror du ikke at Bananmannen MÅTTE ha nattmat da!!!! :-?

Så da fant han jo selvfølgelig rosen på kjøkkenet da...

Vel, han ble glad for rosen i allefall...

(Selv om han ikke svarte ordentlig på at det er 1 år igjen, og om han hadde ombestemt seg) :-?

Tror han begynner å innse at det er SNART - det var jo LENGE til da vi satte datoen, men nå....

Vel vel, jeg får la ham venne seg til tanken, men i kveld SKAL han "stå til rette" :ler:

(Kan jo innlede med "Hva tror du at du gjør om nøyaktig et år nå?" ) :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Chiquita!

Så koselig med roseoverraskelse. Må innrømme at jeg "stjal" ideen din og kjøpte en rose til samboeren min i dag også (vi skal også gifte oss 14/08/04), men han er desverre ikke like romantisk... Syntes selvsagt at det var fint, men han synes det fortsatt er lenge til.

Hvordan gikk det med svaret da? Utifra det du har fortalt om ham så tror jeg neppe han ombestemmer seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, datoen står enda den...

Bananmannen innrømte at det var en skummel tanke "for jeg har da aldri vært gift før!"

Han mente at det ikke var det å stå i kirken og si ja som var det skumle, men han ser MØRKT på planleggingen (som han mener er så veldig omfattende)

Vel, vi fant ut at vi skulle ta det litt etter litt da, så går det i orden med både penger og planlegging når vi bruker 1 år på planleggingen og forberedelsene.

Så i går begynnte vi å skrive gjesteliste. Kom til ca 80 til middag og 20-25 til kaffe.

Vi fant også ut hvilket lokale som kunne passe oss.

Så i den nærmeste framtid nå skal vi fortelle foreldrene (Bananmannen er enig), slik at vi kan bestille kirken og lokalet (vil ikke at de skal få høre det "på bygda" heller) :wink:

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Har nå i dav scannet nettet etter cateringfirmaer i nærheten. Vi driver og bestemmer oss for hvilken mat vi vil ha.

Nå står vi mellom sodd og koldtbord. Ikke lett å bestemme seg.

HAr hatt "gjesteliste-telling" også, og kom til 82 stk til middag og 23 til kaffen. Men det er jo "selvfølgelig" rom for forrandringer enda da.

*leter videre*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for koselig hilsen i dagboka mi !

Det er alltid koselig med noen ord fra andre, ellers kunne den jo fort blitt kjedelig.

Har dere kommet noe videre? Eller er vi fortsatt like langt ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og foreldrene deres vet fremdeles ingenting....???

Nope :ler:

En morsom hemmelighet, ja! :wink:

er ikke klart når vi skal fortelle det enda - det er jo så mye som bør klaffe.... Vi har lyst til å si det til dem F2F, og så syns vi at vi må gjøre det "samtidig", altså må vi ta en helg hvor vi reiser rundt, siden de bor på forskjellige steder. Vi MÅ ta det samme helgen dersom det skla bli "rettferdig", syns vi...

Har dere kommet noe videre?

Nei, ikke kommet så mye videre.

-Lokale er bestemt (men ikke kikket på eller bestillt)

-Menyer og priser er hentet inn

-Gjesteliste er skrevet (Og et foreløbig bord-oppsett er tegnet så vi har noe å "gå ut fra" når vi skal ivei og se på lokalet, dvs, størrelse, antall bord, osv...)

Men det blir, det blir :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvorfor venter du sånn da??? :wink:

Er jo litt morro å få gjort litt "på bakrommet" før ev. foreldre eller andre begynner å blande seg inn også da :hoho:

Forresten - bordkortene er også bestemt.

Bananmannen har bestemt dem, og han skal også lage dem, har han sagt (det er litt "mye" jobb med dem, så vi må vel tenke på å kjøpe inn utstyret som trengs om ikke så lenge)

Og så har vi bestemt at vi skal ligge på hotell sammen natta før bryllupet (og låne ut vårt hus til tilreisende), og vi skal gå til frisør sammen på morgenen. (Skal høre med den fotografen som vi ønsker å bruke om de har "samarbeid" med noen)

Fotografering blir også før vielsen (av tidsmessige årsaker siden vi må ca 1 time i bil hver hvei for å komme oss til/fra nærmeste fotograf) Vi kommer til å overnatte på dette stedet hvor fotografen holder til, og vi kommer også til å bestille frisør/sminkør og brudebukett (og knappehullsblomster) på dette stedet.

Se der - vi har da LITT klart i allefall :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Chiqiuta!

Morsomt å lese i dagboken din! Skjønner godt at dere har lyst til å holde litt på hemmeligheten! Det må være deilig å dele en sånn hemmelighet bare dere to!

Vi holdt det for oss selv en stund vi også, men det var bare fordi vi var litt feige..hehe...

Litt greit å få planlagt en del ting på forhånd, så blir det ikke så mange diskusjoner av typen "sånn gjør nå ikke vår familie det"!

Deilig å få bestemme ALT selv....

Lykke til videre i planleggingen :)

*Leya*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er litt feige vi også, det er ikke til å stikke under en stol det :oops:

Årsaken til det er min alder. (21)

Vi har snakket masse om dette jeg og Bananmannen og vi bryr oss egentlig ikke om hva de andre mener. Vi elsker hverandre og vi skal gifte oss neste år - samme hva andre sier/mener -først som sist :ler:

(PRØVE å få ting i riktig rekkefølge her) :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...