Gå til innhold

Chiquita og Bananmannen 14.08.04


Chiquita

Anbefalte innlegg

Hei du.

Nei, ikke noe er bestillt enda.

Brudekjole har jeg heller ikke kikket på. Vet ikke om jeg tørr å kikke på nettet, siden jeg ikke vet hva som passer meg, osv....

Men når den tid kommer, så skal jeg legge ut alle detaljer, ja, det kan du stole på.

*kjempeklem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vil bare uttrykke min sympati med deg (dere). Må være vanskelig å holde det hemmelig, når det du helst har lyst til er å rope til alle som vil høre :hjerter:

Lykke til med planleggingen, og gled deg til den gode nyheten endelig er ute!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Nå er ferieturen over, og vi har ikke sagt ett ord til noen.

Men vi har snakket litt om det da.

(Feks. Bananmannen sa på et av flyene hjem "neste år får jeg min prinsesse". DA smeltet jeg, ja!) :hjerte:

Vi har ikke snakket så mye om selve bryllupet, men det å være gift. (og det er jo det som er viktigst).

Og om 16 dager nå, så er det "bare" 1 år igjen!

Da reiser vi og legger oss inn på ett eller annet hotell et sted i Norge, for å pleie kjærligheten og kose oss sammen. (Det er jo planen da, men den er ikke HELT bestemt enda)

Må vel sakte men sikkert si det til de nærmeste også.

Tenker litt på kjole jeg da.

Er det ikke sånn at de "fleste" har kjolesalg på høsten?

Da hadde jo vært greit å tenkt litt på å kikket på kjoler, for en kan jo KANSKJE komme over en som en faller for (og kanskje er den på salg om en er heldig) Men det er ikke pengene som er viktig, nei. Faller jeg for en til "fullpris", så blir det selvfølgelig den.

Vel, vi får se hvordan det blir. :wink:

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tabby

At dere klarer å holde det for dere selv :o Det skulle vært meg det. Tror mange vil bli lei av planene våre for bryllupet lenge før det skjer jeg *ler* Neida så ille er jeg vel ikke, men jeg ville ikke klart å la være å si noe.

Kom deg på salg for brudekjoler du. Ligger en tråd på bryllup nå, tror den heter noe sånn som "Brudekjolesalg, nå vet jeg mer om det" Det er vel noe for deg. Venter spent på bilder altså ;)

Snart 1 år igjen bare, da går det fort vet du! Lykke til med planleggingen nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du, og takk for at du skriver i dagboken min (hadde blitt kjedelig med bare mine innlegg) :wink:

Jeg kan "trøste" deg med at det ikke er så lett å "holde tett" hele tiden nei, men så lenge vi lufter det innenfor husets fire vegger, så går det da greit alikevell :ler:

Driver og kikker etter den tråden du nevner. OG jeg oppdager at det er ganske mange tråder å lese når jeg har vært borte på ferie...

Jaja, det er vel bare å begynne....

Selvfølgelig legges det ut link til bile av drømmekjolen min når jeg finner den.

Har jo på forhånd noen tanker om hvordan den skal være, men det kan jo raskt endre seg..... Aner jo ikke hva jeg passer i, og hva jeg ikke passer i.

Jeg er ganske lubben, så det sier seg selv at jeg ikke kan gå med alt (ingen kan vel gå med alt, for tynn - for tykk, sikkert samme problemet) :wink:

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tabby

Ja det er koselig med hilsener i dagboka! :)

Alle har nok noe problemer med å finne drømmekjolen. Har noen kilo for mye selv jeg. Men nå er det jo heldigvis så mange forskjellige snitt på kjoler, og mye å velge i så da er det jo bra allikevel. Håper du finner tråden jeg snakket om. Hvis ikke kan du ta kontakt med Bryllupscompaniet, de er registrert som bruker og kan skrive i det lille forumet helt øverst på hovedsiden for forumet. Det er visst de som ordner med det brudekjolesalget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er jo bare at jeg bor i Trønderlag, og da er det LITT VEL LANGT å reise til Oslo på salg. Så jeg må vel se om jeg ikke finner noen opplysninger om salg her oppe. Trondheim og Stjørdal er det som er mest aktuellt for meg.

Vel, jeg får bare undersøke litt rundt.

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Chiquita,

jeg skal også på kjolejakt i Trøndelag (i tillegg til her oppe i nord). Ryktene går om at flere butikker setter i gang salg fra oktober, ca., for å tømme lageret for "årets modeller" før det nye kommer inn - så vet du i hvert fall det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tabby

Visste ikke hvor du bodde jeg, så derfor nevnte jeg det, men det er nok litt langt unna for deg da ja. Lykke til med salg nordover da. Så at Ingeborg hadde litt info om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror jeg da egentlig bør sette igang "jakten" litt før, så jeg vet hva jeg skal se etter på salg....

Hva tror dere om det?

Men det vil jo si at jeg må spørre hun jeg vil ha som forlover da først, for jeg ønsker å ha henne med på dette.....

uff, vanskelig dette.

Får spørre hva Bananmannen tror; om vi skal la være å si noe enda, og garantert måtte kjøpe/leie en til fullpris, eller si noe, dra på kjolejakt og KANSKJE være så heldig at en får tar i en på salg????

Ellers så er det jo noen sider på internett også da som selger kjoler billigere enn her i norge, så det er jo også en mulighet.

Skal spørre Bananmannen og høre

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hva ble dere enige om ?

Det er godt å se at andre har kommet like langt som oss..

Velkommen hjem fra ferie, hadde du det fint ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hva ble dere enige om da? Nyskjerrig jeg, men sånn blir det når man følger med på hverandre i noen måneder, man vil gjerne vite det siste nye da ;) Håper du holder ut maset mitt her ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, Vimsevips.

Koselig med besøk i dagboken.

Jeg og Bananamannen har hatt en skikkelig "oppvask" i helgen... Ikke "oppvask" på en kritisk måte, nei - men mer at jeg har "vasket opp" i meg selv innvendig (når det gjelder usikkerheten vår rundt barnløshet, osv) og Bananmannen har vært den engelen som har trøstet meg, og snakket meg til "fornuft" igjen....

Så etter at vi var ferdige med dette, så snakket vi om det vi kunne planlegge også, og da var jo bryllupet et "selvsagt" tema.

Vi kom frem til at vi skulle bestille kirken nå i august (eller september), men at vi først må finne ut hvilket tidspunkt vi ønsker vielsen på. Også lokale skulle vi finne i løpet av høsten (først må vi finne ut av hvor mange vi skal invitere), men noe mer er ikke så "viktig" enda, og skal heller ikke bli gjort sånn "med en gang", om du skjønner.... :wink:

Dvs, at jeg nok ikke kommer til å bry meg om brudekjole-salget nå i høst.

Ellers så hadde vi en fantastisk tur til Brasil, ja... En virkelig drømmetur med masse opplevelser. Selv om det tok lang tid å reise (29 timer på reisefot hver vei), så var det virkelig verdt det!

Vel, jeg får skrive mer senere....

Det må avklares litt mer "praktiske" ting først, altså, før vi kan bestille noe her enda...

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det høres ut som dere får ting på plass snart jeg Chiquita. Kjole kan du skaffe etter salget også, ikke sikkert drømmekjolen er der engang vet du ;)

Håper dere får kost dere med planleggingen og at det kommer en løsning på barnløsheten snart også.

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre !

Vi har jo bestemt oss for samme dag som dere, og har ikke kommet lengre enn dere vi heller. Regner med å ha fikset lokalet i løpet av august/september, men vi får se.

Det er bra bananmannen trår til når du ikke er på topp. Slikt sveiser en sammen, gjør en sterkere, og om du, av en eller annen merkelig grunn, noen gang skulle tvile på ham, så husk på det. Et sikkert tegn på at han er mannen for deg, synes jeg. Lykke til på ferden mot en barnløsfri verden :P Uansett hvor ferden leder dere.

Så godt at dere koste dere ! 26t på fly er drøyt, hadde flyreise selv på over 20t til USA tidligere i år. Anbefales ikke med barn på 8mnd (tull og rot gjorde den 10t mer enn planlagt).. Allikevel virker 26t uendelig mye lengre!! Godt reiseruta var verdt det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei på deg også, Vimsevips.

Det ER virkelig betryggende å høre at det er flere som ikke har fått gjort "så mye" enda....

Vi (Bananmannen og jeg) var vel en av de første til å sette en 2004-dato her inne (og gå ut med det på forumet), men jeg vil ikke siat jeg har vært "fanatisk" opptatt av bryllup av den grunn, nei...

Føler liksom at alle andre har gjort så mye mer enn vi har....

Jaja, det blir vel altids at vi "kommer igang" ordentlig også!

I dag er det den 4. august - senere denne uka feirer vi 2 års forlovelse, og neste uke er det bare 1 år igjen til jeg får min prins. Vi gleder oss masse begge to.

(Jeg er litt usikker på om Bananmannen husker forlovelsesdagen da, men men.... Han har en tendens til å glemme ting, men han har også "tendensen" til å overraske stort, så jeg vet ikke helt. Vi har fri begge denne dagen, og jeg har sagt ifra om at han ikke får planlegge noe foreldrebesøk, eller noe, for da ville jeg at vi skulle være alene og kose oss, har jeg sagt. Så da håper jeg at det blir sånn. Får se om jeg kanksje "minner" ham på datoen når det "nærmer" seg..) :ler:

Han er "prinsen" min, ja - uten tvil.

På dette tidspunket er jeg ikke i tvil om hans følelser for meg - barnløs, eller ikke... (Jeg har slitt litt med dette tidligere, pga noe han sa før forholdet vårt ble så "alvorlig" som det er nå - altså for over 4 år siden. Men det sitter fremdeles sterkt i bakhodet mitt, men vi har snakket masse sammen, så jeg vet at han ikke mener det. Men jeg har tenkt på dette en del tidligere, og det var det som gjorde at jeg fikk en "knekk" for noen dager siden)

Men men - ferdig med det nå. Nå lever vi i "lykkerus" begge to; Vi er veldig forelsket i hverandre (igjen - har jo vært det ofte da), og vi koser oss masse/koser masse med hverandre. (Utrolig hva en psykisk "oppvask" kan gjøre) :ler:

Hmm - dette ble litt rotete forklart (igjen)

Er ikke alt jeg har lyst til å legge ut om her, skjønner dere.

(Men det er ikke noen problemer i forholdet altså - det har det aldri vært heller.) :wink:

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg og Bananmannen 2 års forlovelsesdag. :D

Og det er "bare" 1 år og 6 dager til vi skal gifte oss.

I kveld skal vi kose oss med vin og ost og annen god mat.

Gleder meg masse.

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med toårsdag!!!

Håper dere får en riktig kosekveld,

og bestemmer dere for å dele de gode nyhetene med familien...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Tex. Og takk :wink:

En kosekveld blir det helt sikkert (bare han kommer hjem fra svensktur som han "presterte" å dra på sammen med en kamerat - SELV OM han hadde "lovt" meg hele dagen!)

Vel, de kan da ikke bli så lenge. Om en time, eller to er de vel hjemme igjen, vil jeg tro. *glede glede*

Og det blir vel sikkert litt bryllups-snakk også, dersom jeg kjenner oss rett. Men hva som skjer er jo usikkert da.

Kommer med "referat" senere, vet dere.

(Men er enig i at vi må fortelle det snart, ja. Jeg har STORE problemer med å ikke fortelle det når jeg snakker med hun som jeg håper sier ja til å bli forlover - og jeg føler ALLE snakker om bryllup for tiden, og spør når vi skal, osv.... Så nå MÅ noe skje snart) :P:ler:

*klemmer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...