Gå til innhold

Chiquita og Bananmannen 14.08.04


Chiquita

Anbefalte innlegg

Goddagen :-)

Ikke mye konversering i senga i går nei. Vi var dødstrøtte begge to, og fant ut at da skulle vi pelle oss i seng tidlig.

Det kjentes i morgest og det, for jeg var så mye mer uthvilt enn jeg har vært på lenge.

Nå skal jeg snart hoppe i dusjen, før jeg lager middag. Så fyker vi avgårde til frisøren hvor mannen endelig skal få klippet seg. HAr ikke gjort det siden bryllupet. Og deretter skal vi besøke svigers

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg la meg tidlig jeg også.

tror jeg var i seng 23.30, eller noe - og det er tidlig for meg å være når jeg er hjemme alene og har fri...

Og jeg våknet kl 6 i dag - med halsbrann!!!!! :evil:

Og ikke hadde jeg noe mot halsbrann i hus, så jeg har sendt sms til mannen med beskjeden om å dra innom apoteket i dag....

Så min "kur" mot halsbrann tidlig på morgenen i dag ble 0,5l blåbærsaft og en banan :ler:

Skal snart hoppe i dusjen jeg også.

Mannen kommer jo hjem i dag :sjarmor:

(Men ikke før kl 21-22 da) :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke, har aldri vært gravid :wink:

Nei, siden du jager meg så gæli, så får jeg vel tusle i dusjen da..............men, bare vent, for jeg sladrer til pappa og han er mye sterkere enn din pappa........SÅ D SÅ :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tviler jeg ikke på...

For din pappa er sikkert MYE eldre enn min pappa, og da han jo bare være sterkere :tunge1:

*tro om noen her har vært for mye i barnehagen* :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må i så fall være du som har vært for mye i barnehagen for jeg tar ikke skade av å være der! Ædda bædda ædda bædda ædda bædda :ler:

Min pappa er ung han, nemlig!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Alle er unge - bare man finner riktig person å sammenligne seg med :tunge1:

Så din pappa i forhold til min bestefar - da er han kanskje ung... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pøh, min pappa er bare 56 år han nemlig :wink:

Nå har jeg dusjet og laget mat til mannen og knadd hans ømme skuldre :wink: Snill ja?

Nå skal vi straks dra til frisøren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selvfølgelig er du snill... :Nikke:

Jeg lurer bare på hva jeg må gjøre i kveld jeg. Jeg har tydeligvis smittet mannen med forkjølelse, og han "akket" seg bare værre over telefon i går... *må huske på å sette på te-vann til han kommer, for det vil han garantert ha* :roll:

Det var ikke mye klaging fra meg, eller så mange "tjenestene" han måtte gjøre for meg når jeg var på det verste (bortsett fra å komme hjem med nesespray i lunch-pausen da) :wink:

Men jeg tror det må være mye verre å være mann, og samtidig syk (i dette tilfellet tett i nesa) :roll: *rister oppgitt på hodet*

___

Jeg har også vært innom dusjen. Var deilig å komme ut av joggeklærne, og over i noe litt mer "ordentlig" :wink:

(Gidder jo ikke å gå i "ordentlige" klær, når det ikke er noen som skal se meg alikevell) :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt med joggeklær, men det er også godt å pynte seg litt bare for seg selv og kjenne for en god følelse man får da.

Ja, du har helt rett i at mannfolk er mye sykere enn oss damer når de er syk. Da er alt så innmari vondt. Skal sies at jeg har en mann som aldri er syk da. Har han litt tendenser til influensa, så varer det en kveld og dagen etter er det borte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bananmannen pleier heller ikke å bli syk. Han har en jobb hvor han ofte omgås med andre mennesker og forskjellig vær og vind, så han har vanligvis et godt imunforsvar...

Men får det "tak" på ham, så henger det gjerne i litt...

Jeg var tidligere slik som mannen din - kun syk en dag, og ferdig med det, liksom (nesten alltid i allefall)

Men det har blitt slutt på det også - etter at jeg sluttet å trene, og ble "soffagris" :oops:

Jaja, er jo ikke SÅ ofte syk alikevell da... (Men har kjent det under hver praksisperiode, ja - men det gjør vel veldig mange) :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lurer forresten på hva jeg skal spise til middag i dag.

Sitter her med en Yoghurt nå mens jeg tenker :roll:

Får vel ta meg en tur bort til kjøleskapet og fryseren for litt inspirasjon, tror jeg...

Men - jeg kan jo ikke lage noe mat nå. Dr.Phil starter jo snart, og da kan jeg jo ikke stå på kjøkkenet :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beslutnignen er tatt.... På tide å stenge denne dagboken *snufs*

Er jo ikke så veldig mye bryllupsrelatert som gjenstår nå - bortsett fra å få sendt ut takkekortene.... (og det er jo ikke vanskelig å se, ut fra alt snikk-snakket som har kommet her i det siste...) :wink:

Jupp jupp.

Min nye dagbok er her:

Chiquitas dager og netter

Håper dere stikker innom da

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...