Gå til innhold

Chiquita og Bananmannen 14.08.04


Chiquita

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I går satte vi opp en oversikt over når vi skal gjøre diverse ting nå utover våren.

Tar det ganske "rolig" frem til etter påske, men da går det "slag i slag" etterpå.

Har satt det inn i en kalender, så t.o.m. sambo kan ha mulighet for å få oversikten :ler:

Så nå er det bare å vente litt igjen...

It is now mandag 29.03.2004 at 21:21:30

Event: Vi gifter oss

Scheduled For 14.08.2004 15:00

4 months 15 days 17 hours 38 minutes 30 seconds or

19 weekends or

138 days or

3 305 hours (2 203 waking hours) or

198 338 minutes or

11 900 309 seconds

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kikket innom og oppdaget at du har skikkelig god smak i torsolett :P

Selv må jeg sy litt i mitt, slik at det får lav nok utringing bak, men det er en smal sak, først, må kjolen syes..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kikket innom og oppdaget at du har skikkelig god smak i torsolett :P

:Nikke:

Selvfølgelig...

Er glad for at dette torsolettet nå endelig passet til kjolen - tror ikke jeg hadde orket å kjøpe enda et... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var mamma og pappa innom og fikk se kjolen for første gang.

De syntes den var veldig fin (selvfølgelig) :roll:

Ellers så skjer det ikke noe bryllups-relatert nå før etter påsken. Orker ikke - har så mye annet å tenke på...

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg ordnet med tid og timer slik at vi kan stikke innom et par bryllupsbutikker i uka etter påske.

Sambo må jo finne seg en vest, og jeg skal finne meg slør og sko...

HAr luret litt på en ting - om jeg bestemmer meg for å ha lukkede sko, så må jeg jo ha strømper nedi dem - skal jeg da gå for brune strømper???

Kan jo ikke ha noen annen farge, vel???

(Men jeg håper på sko med åpen tå da, så slipper jeg det problemet) :wink:

Mandag kjøper vi frimerker slik at innbydelsene muligens går i posten før påske også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 frimerker behøver vi, og disse skal Bananmannen kjøpe i dag.

Jeg har nå fått ferdig de to siste invitasjonene, og skrevet på de siste konvoluttene. Nå er det bare frimerkene som gjenstår....

(Og det er 104 dager til svarfristen går ut) :ler:

___

Tex: jeg tror du har skadet meg med den nedtellings-saken du sendte meg link til - nå har jeg nedtelling på altmuligrart nå :-?

Men men - orden i sysakene, kalles det vel

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er alle inbydelsene klare til å leveres på posten.

Vi skal ivei og handle etterpå, så kanksje vi leverer de da - kanskje...

Vi får se

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tex: jeg tror du har skadet meg med den nedtellings-saken du sendte meg link til - nå har jeg nedtelling på altmuligrart nå  :-?  

:ler: morsomt med nedtelling, da !! :wink:

Fikk du avgårde invitasjonene...?

Her renner det inn med svar, fire nye ja`er idag!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk du avgårde invitasjonene...?

Veel, har ikke fått sambo opp av sofaen enda, så jeg har ikke kommet meg på butikken :roll:

Men det er en time til butikken stenger da, så jeg har litt tid enda :wink:

*roper på sambo - stå opp snart??? - men han rister bare på hodet* :-?

Hmmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er alle invitasjonene postet.

Så da er det kanksje noen som får de før påske også :sjarmor:

*lener meg tilbake og venter*

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har sambo funnet ut at det er enda to personer som skal på gjestellisten blandt kaffegjestene.

Så i morgen må jeg få laget en innbydelse til (Den er ferdig printet - bare ikke pyntet, men det skal gå fort (om jeg bare har nokk stoff) :klø: )

Så den innbydelsen må vi sende i morgen da. Men det skal gå greit.

I morgen begynner kanskje folk å få innbydelsene sine *weee*

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånn, NÅ først husket jeg at det måtte lages en innbydelse til, men det var raskt gjort da.

Men - det ser ikke ut som om sambo er så særlig engasjert for å få sendt ut invitasjonen heller da, så... Nå ligger han og sover (igjen) :-?

Jeg vet ikke hva som skal stå i innbydelsen heller - eller jeg vet det ene navnet, men ikke det andre.... (Er noen som jobber sammen med sambo det der)

Men han må da vel våkne engang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og da våknet sambo, og sa at han ikke ville be de alikevell, siden han har så lite kontakt med dem.....

HVA MED Å SI DET LITT TIDLIGERE DA!!!!!

:evil:

Jaja, da tar jeg igjen utgangspunkt i at alle invitasjonene er sendt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går snakket sambo om å invitere de to han tvilte på igjen. :roll:

Men nå tror jeg at han har bestemt seg for å la være. (Håper det, for jeg har ikke lyst til å "ettersende" noen invitasjoner) :-?

Og så har jeg informert min kommende forlover om at vi er igang med IVF, og hun skulle begynne og tenke ut et alternativt alkoholfritt opplegg.

Jeg tror hun er glad for at hun fikk vite - for det hadde jo vært kjedelig om jeg "plutselig" hadde nektet å drikke noe dersom hun hadde lagt opp ti lalkohol (og det vet jeg at hun hadde, siden vi begge er veldig glad i alkohol til vanlig også) :wink:

Snart er det tirsdag og invitasjonene når frem :Nikke:

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei på deg Chiquita!

Stikker innom for å takke deg for linkhjelp, er ikke alltid jeg får det til :wink:

Ser at du allerede har sendt ut invitasjoner. WOW!!! Kjente et sug i magen da jeg leste det. Men vi skal ikke sende ut før 1. juni, så vi har ennå god tid...PUH

Blir koselig når tilbakemeldingene begynner å komme nå da :)

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Brud04.

Vi fant ut at vi ville sende ut innbydelsene i god tid, bare.

Er ikke alle i slekta som vet at vi skal gifte oss, eller som vet NÅR vi skal gifte oss, så da syntes vi det var greit å ha god tid.

Særlig når det er ferietid, osv....

Så nå venter vi bare på tilbakemeldinger.... :sjarmor:

_____

I dag var sambo igjen og så på klær til bryllupet.

Eller - det vil si vest da, for det meste andre har han klart.

Jeg tror han fikk bestemt seg - eller kanskje ikke. Han skal i allefall tilbake dit på fredag for å bestemme seg helt.

I morgen skal han til en annen forretning (den han var hos først, og hvor han har kjøpt resten av klærne) - han skal se om de har fått inn noen vester som han liker der.

Så vi får se...

I dag var vi også ivei og kikket på blomster.

Vi har ganske lik smak når det gjelder stil, osv, så vi følger tradisjonen delvis, ved at sambo bestemmer, men at jeg ser hva som blir bestemt (kommer ikke til å legge meg så mye borti det, for ekspertisen jobber jo i forretningen, og sambo har god smak, så... )

Desverre så var ikke hun som har hovedansvaret for brudebinderiet tilstede i forretningen i dag, så vi må tilbake i morgen.

Da skal vi også (forhåpentligvis) bestemme bordpynt, og "de andre" blomstene (skal muligens ha to oppsatser på alteret og noe annet "småtteri")

*husk å finne ut hvor mange bord-dekorasjoner vi skla ha*

Ellers da - hva annet står på planen for i morgen???

Jo - vi skal "forhåndsbestille" maten.

Blir en "spennende" dag i morgen.

___

Forresten - jeg fant meg sko i dag.

Med åpen tå (så slipper jeg unna sokke-problematikken, men jeg må ta meg en time til pedikyr, eller noe slikt på forhånd) :wink:

Kan se om jeg finner bilde av de på nett.

Heldigvis for meg så var skoene på salg også, og de passet meg perfekt :sjarmor:

Skal lete link, og så legger jeg den inn senere....

Driver også å tenker på dette med slør.

Dama i butikken hvor jeg kjøpte kjolen er nå "på jakt" etter et slør som passer i fargen til kjolen min.

Hun skulle ringe litt rundt i dag, og så skal jeg få høre på fredag hva hun finner ut *gleder meg*

*på sko-bilde-jakt*

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten - glemte å skrive at vi skla innom fotografen i morgen, for å se litt på hvilke typer bilder vi kan tenke oss.

Vi har samtaletime om en mnd, så de ville at vi skulle begynne å tenke på det.....

(Og så skal jeg sende mail til presten for å høre om når vi skal ha samtale med ham...)

*notere*

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...