Gå til innhold

Virvel blir voksen

Gjest Virvel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:Gjesp:

Det begynner å se bebodd ut her nå. Jeg ryddet ut av et par pappesker til i går (og kastet uhorvelige mengder med drit), så nå er det forhåpentligvis ikke så mye som står igjen. Det er fortsatt en del som ligger igjen hos mamma og pappa, men jeg regner med at mye av det bare kan gå rett i søpla når jeg bare får sett igjennom det.

Jeg blir litt trist av å se på bokhyllene mine, da. :ler: Jeg har... *telle* ...19 bøker bare! Legg til en del fagbøker også så blir det vel ca 40. Og jeg som er vant til å ha huset fullt. Kjedelig. Må ha fler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma og jeg hadde tiårets mest effektive shoppingtur i går. Vi løp fra butikk til butikk, men jammen fikk vi da ordnet mye også, blant annet støvsuger. Nå skal det omsider bli rent her. :-D

Og siden jeg først hadde tilgang på bil med sjåfør fikk jeg også handlet en hel masse mat, så nå er det mye hyggeligere å åpne kjøleskapet.

Meeen nå som alt annet (vispen, klesskapet++) har, eller er i ferd med å ordne seg, så dukket det selvsagt opp noe nytt. Kjøpte et sånt inne/ute-termometer på Clas Ohlson, men det går pokker ikke an å sette inn batteri i det! :sur: Det skal være et AA-batteri, men det er kul umulig å få det inn. Det er en bitteliten plastflik (som sikkert er med på å holde batterilokket på plass) som er i veien for plusspolen. Er det muuuuuulig? Det må jo være laget i Sverige. :roll:

De over meg pusser opp badet, og det høres ut som om de har tenkt å bore seg ned gjennom taket mitt. Tror jeg får låne slagdrillen igjen og bråke litt tilbake. Vi kan jo se hvem som klarer å bore gjennom taket/gulvet først! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det virkelig nødvendig å bore og banke klokken åtte om kvelden? :klø: Det gjør meg ikke så mye på ettermiddagen, men nå begynner jeg å bli rimelig gretten her... Tenk om jeg har lyst til å høre tv'en min også? Duster. Slutt, hører dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det beste ville nok vært hvis vi hadde fest nå, Virvel. Vi vet jo hvordan vi skal bråke ordentlig. :sjarmor: Hvis ikke det hjelper, så kan jeg komme med slagbor og hammer og sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg som hadde tenkt å ta meg et langt bad i kveld og hoppe rett i seng etterpå. :tristbla: Hvis de ikke gir seg innen ni tror jeg nesten jeg må gå opp og be dem holde fred, altså. Hadde tenkt å legge meg tidlig i dag, senest ti.

Usj, jeg vil ikke være sånn kjip nabokjerring som ikke tåler støy, men det er faktisk ganske sent nå, og jeg orker seriøst ikke mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man skal aldri undervurdere fordelene med å kunne være kjip nabokjerring! Det var sånn jeg ble kjent med min nabo... og du vet jo hvordan det gikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke akkurat disse menneskene er potensielle venner av det slaget, men idéen i seg selv er for så vidt god. Skal se om det ikke er noen andre jeg kan være kjerring mot her. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knurr: Han er jo opptatt, har du glemt det? :ler:

Svimle: Jeg vet faktisk ikke, har fortsatt ikke fått de berømte husordensreglene, men jeg innbiller meg at det kanskje er ni som gjelder her. Det er i hvert fall da fellesvaskeriet stenger, og bråkmakerne over kuttet ut ganske akkurat på slaget ni nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Ligger an til kjip helg. Var veldig klar for sosialisering i kveld, men i stedet befinner jeg meg altså helt alene i min egen sofa, med altfor mye sjokolade (fy) og MI:2 på tv (settnførlissom). :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var i byen med en kompis i går, og nå som jeg virkelig er helt eksepsjonelt blakk, fant jeg selvsagt masse fint. :roll: Vel, shopping er utelukket for min del. Det er nesten så jeg må låne penger for å kjøpe mat, jo. Heldigvis er det lønn på onsdag. Det blir litt ekstra også denne måneden, for jeg har gått opp i lønn og får etterbetalt for tre måneder.

Kino i kveld! :hoppe: Veldig lenge siden sist. (Før gikk jeg på kino nesten hver uke.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...