Gjest Virvel Skrevet 10. september 2006 #141 Del Skrevet 10. september 2006 Nå kommer Svimle og svimler rundt hos Virvel! Jeg er ekspert på å rote når jeg svimler rundt, så jeg kan godt lage arbeid til deg Neida, skal være snill jeg! ← Forresten slår det meg at en svimler og en virvler burde være en dårlig kombinasjon. Det høres bare svimete og vinglete og ikke minst veldig, veldig rotete ut. Vel. Det er hardt å innrømme det, men jeg har faktisk blitt ganske ryddig på mine eldre dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 10. september 2006 #142 Del Skrevet 10. september 2006 Vel. Det er hardt å innrømme det, men jeg har faktisk blitt ganske ryddig på mine eldre dager. ← Har du lyst til å komme på besøk? Du kan få middag til gjengjeld for litt støvsuging. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 10. september 2006 #143 Del Skrevet 10. september 2006 (endret) Tehe, så ille har jeg ikke blitt ennå. Jeg klarer meg i grunnen fint med å rydde opp etter meg selv. Ellers takk. Endret 10. september 2006 av Virvel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 10. september 2006 #144 Del Skrevet 10. september 2006 Forresten slår det meg at en svimler og en virvler burde være en dårlig kombinasjon. Det høres bare svimete og vinglete og ikke minst veldig, veldig rotete ut. Vel. Det er hardt å innrømme det, men jeg har faktisk blitt ganske ryddig på mine eldre dager. ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 10. september 2006 #145 Del Skrevet 10. september 2006 Tehe, så ille har jeg ikke blitt ennå. Jeg klarer meg i grunnen fint med å rydde opp etter meg selv. Ellers takk. ← Skuffa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 10. september 2006 #146 Del Skrevet 10. september 2006 Ånei! Bøkene mine flyttet visst i dag, og det var en der som jeg hadde tenkt å begynne å lese nå. Jeg kunne selvsagt dra og hente den, men jeg er så trøtt... orker ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 10. september 2006 #147 Del Skrevet 10. september 2006 Kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 10. september 2006 #148 Del Skrevet 10. september 2006 Skal teleportere noen bøker til deg, søta, jeg har altfor mange. BOkhylla mi har begynt å krenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 11. september 2006 #149 Del Skrevet 11. september 2006 Helluuuuu Virvel! I dag skal jeg være snill jente og ikke rote for deg. Så jeg bare hilser pent på, og skynder meg ut igjen, ellers blir det rot! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 12. september 2006 #150 Del Skrevet 12. september 2006 Morn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 12. september 2006 #151 Del Skrevet 12. september 2006 Har kjøpt seng i dag - og Billy-hyller. Hva er vel et (fattig) hjem uten Billy-hyller? Er forresten ikke så rent lite stolt av at mamma og jeg klarte å buksere den sengen opp tre etasjer helt alene. Hah. Lønn i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 12. september 2006 #152 Del Skrevet 12. september 2006 Billy er toppers han! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 12. september 2006 #153 Del Skrevet 12. september 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 13. september 2006 #154 Del Skrevet 13. september 2006 tilbake! Bæææh jeg vil ha tv. Har egentlig sett meg ut en, men dette er jo nok et innkjøp som krever at noen (= mamma og/eller pappa) kan kjøre meg hjem etterpå. Synes jeg ser meg selv på trikken med en 32" under armen... Jeg har en venninne som jobber på Elkjøp, og som stadig maser om at vi må komme til henne hvis vi skal ha en dings av et eller annet slag, for hun kan gi oss vennerabatt. Jommen sa jeg rabatt! Jeg spurte henne hvor mye avslag hun kunne gi meg på den aktuelle tven, men den blir faktisk dyrere med vennepris! Kall det heller uvennpris, sier jeg... Og det er nå seks dager siden jeg sendte den siste henvendelsen til Hafslund og ba om en bekreftelse på at de hadde notert riktig målernummer og målerstand, men de har ikke gitt lyd fra seg ennå. Skal jeg tolke det som at alt er i orden, eller hva faen? Tror jeg blir nødt til å ringe og mase litt til. (Men ærlig talt, hvor vanskelig kan det være? Jeg ba helt konkret om å få en bekreftelse på at de har rettet opp feilen. Idioter.) Og siden jeg nå først er i klagemodus: Det nærmer seg tre uker siden mamma kjøpte den kjøkkenmaskinen til meg, og jeg har fortsatt ikke fått den vispen som manglet. Var innom butikken på lørdag og etterlyste den, men da sa de bare at den var bestilt og at den burde komme snart. Men det skulle jo ikke ta mer enn to-tre virkedager, og nå har det altså gått tre satans uker. Hvorfor må alt ta sånn tiiiiid?! Kanskje jeg får klesskap i morgen, kanskje ikke. Og kjøkkenbordet mitt kommer muligens i uke 41. Argh. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 13. september 2006 #155 Del Skrevet 13. september 2006 Klager litt jeg og. Jeg bestilte en sports bh for over to måneder siden. Den kom etter ei uke, problemet var at det var feil str. Siden det har ingenting skjedd, bortsett fra at hu ene jenta på butikken satte store spørsmålstegn ved størrelsen jeg skulle ha. DD er kjempestort mente hun. Jeg kunne UMULIG ha den str.! Jeg forklarte henne da at cupstørrelsen varierer med omkretsen, så en 65DD er mindre enn en 70DD. Da så hun ut som et spørsmålstegn. Jeg sa til henne at det er en grunn til at 70-80% av norske kvinner har feil størrelse. Sukk, ass! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 14. september 2006 #156 Del Skrevet 14. september 2006 tilbake! Bæææh jeg vil ha tv. Har egentlig sett meg ut en, men dette er jo nok et innkjøp som krever at noen (= mamma og/eller pappa) kan kjøre meg hjem etterpå. Synes jeg ser meg selv på trikken med en 32" under armen... Jeg har en venninne som jobber på Elkjøp, og som stadig maser om at vi må komme til henne hvis vi skal ha en dings av et eller annet slag, for hun kan gi oss vennerabatt. Jommen sa jeg rabatt! Jeg spurte henne hvor mye avslag hun kunne gi meg på den aktuelle tven, men den blir faktisk dyrere med vennepris! Kall det heller uvennpris, sier jeg... Og det er nå seks dager siden jeg sendte den siste henvendelsen til Hafslund og ba om en bekreftelse på at de hadde notert riktig målernummer og målerstand, men de har ikke gitt lyd fra seg ennå. Skal jeg tolke det som at alt er i orden, eller hva faen? Tror jeg blir nødt til å ringe og mase litt til. (Men ærlig talt, hvor vanskelig kan det være? Jeg ba helt konkret om å få en bekreftelse på at de har rettet opp feilen. Idioter.) Og siden jeg nå først er i klagemodus: Det nærmer seg tre uker siden mamma kjøpte den kjøkkenmaskinen til meg, og jeg har fortsatt ikke fått den vispen som manglet. Var innom butikken på lørdag og etterlyste den, men da sa de bare at den var bestilt og at den burde komme snart. Men det skulle jo ikke ta mer enn to-tre virkedager, og nå har det altså gått tre satans uker. Hvorfor må alt ta sånn tiiiiid?! Kanskje jeg får klesskap i morgen, kanskje ikke. Og kjøkkenbordet mitt kommer muligens i uke 41. Argh. ← pfffsssss den tv'n tar du vel elegant under armen?! Det er så utrolig kjedelig når ikke tingen kommer når den skal.. forferdelig irriterende! Klager litt jeg og. Jeg bestilte en sports bh for over to måneder siden. Den kom etter ei uke, problemet var at det var feil str. Siden det har ingenting skjedd, bortsett fra at hu ene jenta på butikken satte store spørsmålstegn ved størrelsen jeg skulle ha. DD er kjempestort mente hun. Jeg kunne UMULIG ha den str.! Jeg forklarte henne da at cupstørrelsen varierer med omkretsen, så en 65DD er mindre enn en 70DD. Da så hun ut som et spørsmålstegn. Jeg sa til henne at det er en grunn til at 70-80% av norske kvinner har feil størrelse. Sukk, ass! ← Skal ikke hun liksom være litt proff å kunne sånt da?! Det er liksom ikke noen hemmelighet at "alle" går med for små bh'er lengre, og jeg trodde liksom at de fleste visste at cupen varierer med omkretsen.. I alle fall slike som jobber med slikt! *virvle i håret til virvel* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 14. september 2006 #157 Del Skrevet 14. september 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 15. september 2006 #158 Del Skrevet 15. september 2006 God helg, Virvel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 15. september 2006 #159 Del Skrevet 15. september 2006 Kose deg i helgen, Virvel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 15. september 2006 #160 Del Skrevet 15. september 2006 Nå har jeg kjøpt tv, og den virker til og med, tihiiii. Og i går fikk jeg endelig resten av klesskapet mitt. Det var for tungt til å ha på taket på bilen, og for langt til å ha inni, så jeg måtte ordne med transport. IKEA har levering enten mellom 10-16 eller 16-22. Temmelig vagt... Etter jobb i går satt jeg derfor nærmere seks timer i en så godt som tom leilighet og ventet på skap. De kom i nitiden, og da alt var vel i hus dro jeg rett hjem igjen for å legge meg. Hadde imidlertid ikke kommet til bussholdeplassen engang før mobilen min ringte og det var IKEA-folkene igjen. "Hai, det er IKEA-transport, vi levere vare." Øhhh, javel. "Dere var jo nettopp hos meg," sa jeg. "Eh, hallo? Det er IKEA." "Ja, er det noe galt? Har jeg fått feil varer?" "Ja, vi levere vare." "Nei, jeg har fått varene mine, dere var hos meg med tre kolli for mindre enn fem minutter siden. Jeg tror du har ringt feil." "Det er IKEA!" (Nå ropte han nesten.) "Ja, jeg hører det, men duuuu haaaar riiiingt feeeeeil. Jeg heter (...), og dere var nettopp hos meg, i (...)gata nr XX." Han sa masse piss jeg ikke skjønte engang også, noe jeg syntes hørtes ut som "skap", så jeg svarte at ja, de hadde levert skap til meg. Gjentok navnet og adressen, men han oppfattet det ikke i det hele tatt. "Hvem er det du prøver å ringe?" spurte jeg. Da svarte han, svært langsomt og tydelig: "Deeeeet eeeeer IKEEEEEAAAA." Jeg ga opp, jeg. Hvordan kan man ha en slik jobb hvis man ikke kan snakke norsk? :klø: *daske litt på bh-damen til Saeria* Finn deg en annen jobb, jente... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå