Gå til innhold

Kath's bryllupsdagbok 21.07.07


Kath

Anbefalte innlegg

Jeg grugleder meg til lørdag. Jeg hadde nemlig bestemt meg for en kjole.. men nå har jeg sett så mye på bilder at jeg har blitt usikker :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg grugleder meg til lørdag. Jeg hadde nemlig bestemt meg for en kjole.. men nå har jeg sett så mye på bilder at jeg har blitt usikker :S

Jeg er også der.... det er alt for mange fine kjoler overalt!!! ??? Hvem skal jeg ha? :ler: men, som andre har inne sier du bare VET når du har funnet kjolen din! (håper det gjelder for oss også!) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi får satse på det. Jeg skal se om jeg får prøvd den en gang til på lørdag, og da blir jeg sikkert helt sikker på om jeg skal ha den eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm ... litt dement jeg, men hva skjer på lørdag? Ah, så lengre ned at du skal prøve kjole. Så gøy da!! :-D

Så søtt at du var så forelsket og bare nusset og slikt igår ;):hjerte:

Hehe, kanskje forloveden er Supermann ja ... hmmmm! Har ikke sett noen drakt i skapet, forhåpentligvis er han flinkere til å gjemme den en som så ;) Hadde vært gøy, og romantisk og fløyet en tur :sjarmor: Hm, nå så jeg for meg en scene i The Hitchhikers guide to the galaxy :ler: :ler:

Gøy med pakker i posten! Jeg vil også ha bryllupsting i posten! Kanskje litt vanskelig siden jeg ikke har bestilt noe ... :ler:

Ha en fortsatt fin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var KJEMPE skuffa over salget!!!! Prøvde 1 kjole som alle andre også ville ha! To stk stod å kranglet over hvem som hadde funnet den først etter meg da jeg hang den opp igjen!? Kaos :ler: Men, endte opp på Kristins i lillestrøm og tror jeg har funnet kjolen! :)

(se link litt lengere ned !)

:hoppe::hoppe:

Endret av kathjuli07
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Kath!

Jeg skrev det i den andre tråden også, men jeg tenkte jeg skulle nevne det her i tilfelle du ikke så det.

Jeg er ganske sikker på at jeg så den kjolen der på bruktmarkedet i sted!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Kath!

Jeg skrev det i den andre tråden også, men jeg tenkte jeg skulle nevne det her i tilfelle du ikke så det.

Jeg er ganske sikker på at jeg så den kjolen der på bruktmarkedet i sted!

Jeg så den også :) Men jeg vil ha en nyanse hvitere enn hva hun hadde, og det er visst kunn blitt solgt 2 stk av de til norge tidligere... så jeg må nok betale de fulle 12.000,- for den (det er godt mamma betaler... :sjenert: )

Endret av kathjuli07
Lenke til kommentar
Del på andre sider

VEEELDIG fin kjole!! Så moro at vi er kommet så langt. Føler kjolevalg er et stoort steg i planleggingen.

Får håpe du får den i den fargen du vil, og hvis du har tenkt å selge den etterpå blir det jo ikke sååå ille.. Fikk kjolen min til 7700,- (nypris 9000,-) selv om de ikke hadde begynt salget enda, men da jeg fortalte at jeg bodde i Trndheim og ikke kom til å komme ned til et evt salg slo hun av 1300,- på den med en gang. Hun var skikkelig grei! Fikk også sløret 1000 kr billigere da forloveren min oppdaget et lite hull på det. Det var så lite at jeg ikke brydde meg ( max 1,5 mm) og det kommer til å forsvinne når vi korter det med ca 30 cm for å få det til å passe med kjolelengden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg så den også  :) Men jeg vil ha en nyanse hvitere enn hva hun hadde, og det er visst kunn blitt solgt 2 stk av de til norge tidligere... så jeg må nok betale de fulle 12.000,- for den (det er godt mamma betaler...  :sjenert:  )

Hvordan er hudnyansen din? Du er ikke redd for å se veldig blek ut i den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg vil også se kjole!!!! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Ble dyrt nok, ja- men kjekt med mødre som betaler :sjarmor:

Og hvis det er Kjolen (med stor K) er det jo verd det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg glemte helt dette med bilder som ikke er lov her inne!? :sjenert: Men, her er linken: Pronovias Impala Jeg skal ha Impala kjolen (men, den skal være i fargen som på Uribe kjolen!)

Den blir ikke helt hvit Darkness, men nesten ivory farget, den jeg prøvde var litt for "gul" aktig, som var veldig fint, men som ikke er helt meg! Den blir bare en nyanse hvitere, som står bra til huden min :)

Endret av kathjuli07
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm ... mulig jeg er blond, men jeg finner ikke kjolen din. Jeg kommer bare inn på siden, velger "pronovias collection" og finner ikke kjolen din... :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...