Gå til innhold

Kath's bryllupsdagbok 21.07.07

Kath

Anbefalte innlegg

Hvor mange skal du lage? 2500 perler er vel ca 6-7 poser. Holder sikkert i massevis!  :) Får jeg se bilde når du er ferdig? Er jo så spent på å se resultatet!! Er jo så morsomt når vi er litt kreative  :)

Det ligger bilde inne på bryllupdsdagboken min nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg er veldig sent ute.. men:

:hoppe:  :hoppe:  :hoppe:  :hoppe:  :hoppe:  :hoppe:  :hoppe:

Gratulerer med kjolekjøp... veldig betryggende å ha det i boks!

Tusen tusen takk!!! Deilig, men blir enda deiligere når jeg fysisk har den!!! :) *gleder* meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Kath!

Nå har jeg kommet litt videre med bordkortene mine. Jeg har kjøpt satinbånd i ivory farge. Tenkte jeg bare skulle tipse deg om at det faktisk ikke er mulig å skrive på dem med vanlig tusj fordi det sklir utover. Jeg måtte kjøpe porselens-kontur eller hva det nå het på panduoro. Koster 59kr pr. tube :sjokkert:. Var litt vanskelig å skrive på fint også egentlig, men det går bra hvis man er veldig forsiktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Jammen meg har du ikke kjøpt akkurat den samme kjolen som meg. :hoppe:

fant den i dag jeg og bare måtte ha den :hoppe:

Ååååå...kjolen vår er sååå fiiiin :) !!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Kath!

Nå har jeg kommet litt videre med bordkortene mine. Jeg har kjøpt satinbånd i ivory farge. Tenkte jeg bare skulle tipse deg om at det faktisk ikke er mulig å skrive på dem med vanlig tusj fordi det sklir utover. Jeg måtte kjøpe porselens-kontur eller hva det nå het på panduoro. Koster 59kr pr. tube  :sjokkert:. Var litt vanskelig å skrive på fint også egentlig, men det går bra hvis man er veldig forsiktig.

Jeg vet! :sur: dumme tusjer! Men, jeg kjøpte en slik spesialtusj/penn i USA i sommer + en "strekker" en slik sak jeg setter fast båndet i slik at det blir lettere å skrive på, de gjør det til en lek, men tusjen kostet 15 dollar :overrasket: (godt den er drøy, har brukt den før, holdt da til 110 stk) :) Mamma bruker en slik broderisak til slikt, også litt smart i grunn. Men, med tålmodighet så skal vi nok få det til ...he he !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei alle sammen! Har ikke vært her inne på en liten stund, har jobbet og vært syk IGJEN!!! :sur: (har dårlig immunforsvar!!!! Eller jeg er skikkelig dum som går ut med vått hår!!! he he)

Hva har skjedd i det siste: jo.... jeg har kjøpt meg langt slør (2 m) på ebay!!! til kun kr. 400,- !!! takke være *emma* Et enkelt Ivory tynt slør med bittesmå swarovski krystaller!!! Helt likt det de selger hos Kristins (men der skulle de ha 2500,- :overrasket: for samme sløret!!!!) Skal ta et bilde å legge det ut når jeg for tilbake kameraet mitt som er på en liten lånerunde!

Ellers titter vi veldig på gifteringer, klarer ikke å betemme oss!! Er sååå utrolig vankelig! Har lyst på en slik spennring, men har hørt så mange skrekkhistorier med tapte diamanter at jeg vet ikke om jeg tør!!! *vanskelig* så har vi også dillemma, jeg vil ha hvitt gull mens gutten min vil ha vanlig gull!?!?

Har forresten vært litt kreativ, har laget 2 sider til "sang/menyheftet" allerede. Har funnet bilder av nesten alle gjestene, gjort de alle til svart/hvitt bilder og satt de på rekke og rad med en liten notat under som forklarer hvem de er og hva de gjør. Tar kanskje litt tid, men jeg synes det er vært det!

Endret av kathjuli07
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, broderisak høres proft ut! Vet du hvor man får kjøpt det og hva det koster? Sikkert kjekt å ha :)

Mamma kjøper slikt i en liten sybutikk i Moss, men du får helt sikkert tak i det på panduro. Vet dessverre ikke hva de koster!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, så flott at du fikk sløret så rimelig da!! :klappe:

Var det en nettbutikk på ebay eller kjøpte du det brukt?

Jeg får ikke kjolen min før 2 uker før dagen, så jeg tviler på at jeg rekker Ebay kjøp da.. :sjenert:

Kan ikke du ha en ring av gull og hvitt gull da, så har mannen en i gull?

I går traff jeg en kamerat som har forlovet seg, og han hadde en gullring mens damen hadde en ring i hvitt gull med en lang rekke diamanter på.

Alt går an! ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Oj, så flott at du fikk sløret så rimelig da!!  :klappe:

Var det en nettbutikk på ebay eller kjøpte du det brukt?

Jeg får ikke kjolen min før 2 uker før dagen, så jeg tviler på at jeg rekker Ebay kjøp da..  :sjenert:

Kan ikke du ha en ring av gull og hvitt gull da, så har mannen en i gull?

I går traff jeg en kamerat som har forlovet seg, og han hadde en gullring mens damen hadde en ring i hvitt gull med en lang rekke diamanter på.

Alt går an! ;)

:klem:

Jeg kjøpte via nettbutikk på ebay "the veil boutique" så det er nytt og ikke brukt! :)

Ja, disse ringene.... mange muligheter... for bare ikke bestemt oss. Gutten min vil jo helst ha sånn nogelunde like ringer. Vi skal innom butikken til gifteringer.no i nittedal. Han lager jo gifteringer også, så vi for se hva vi ender opp med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei deg!

Så billig slør du har kjøp deg, *springe til e-bay å kjøpe* har lyst på eg og!!gledar meg til bilde!Har du fått det alt og?

Når det gjeld ringar så har eg sett fleire som har ulike, det gjer vel ingenting? Eg og har lyst på spennring, men trur vi endar opp meg å sette ein diamant inn i forlovelsesringane *vil ha diamant..*

Fin tips ang penn til å skrive på satengband med, eg skal nemleg ha satengband som bordkort.

Nei, no må eg springe til e-bay å sjå på sløret.Takk for tips! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatert LISTE :

-Kirke, Såner kl 14:00

-Lokale, Refsnes, har betalt dep.

-Forlovere, begge har funnet hver sin!

-Toastmaster, broren til gutten min

-Frisør og negler, venninne av søsteren min (utrolig flink)

-Solosangerinne til kirka, 2 sanger er plukket ut: "It is you" og "Your Song!"

-Borkort, er HELT FERDIG med 60 stk :hoppe: (bet)

-Lovehearts med esker (bet)

-Kaketopp (bet)

-Gjestebok (ramme) (bet)

-Mansjettknapper til gutten min (bet)

-Toastmasterbjelle (bet)

-Kurv til toalettsaker (bet)

-Kjole (mamma bet)

-Blomster, svoger fikser

-Brudebuketten har gutten min ansvaret for!

-Transport, onkel har fikset en til regn og en til sol

-Fotograf, Studio Vest

-Hjemmeside m/ønskeliste

-Slør (kjøpt på ebay)

-Brudevalsmusikk

-Kakespade/serveringssett ( vi skal bruke en vi har!)

Mangler:

-Sko til oss begge

-Undertøy

-Strømper

-Toalettsaker

-Invitasjoner

-Bryllupskake

-Sjakett til gutten min (leie?kjøpe?)

-Engangskameraer

-Ringer (skal kjøpe som julegave)

-Musikk til festen

-Gaveutpakkere, Hmmm... hvem?

-Nummerlapper + liten bok til gavene

-2 graverte champange glass

-Hvite/jremhvite silkebånd til bordkortene

-Limegrønne tynne bånd til loveheartseskene

-Bryllupssris

-Smykker

-Underkjørt *takker* revenka som minnet meg på

Endret av kathjuli07
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Revenka

Merkelig, jeg er sikker på at jeg skrev et innlegg her men så er det ikke her.. må se om jeg kan ha rotet litt og skrevet det et annet sted :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...