Gå til innhold

Kath's bryllupsdagbok 21.07.07

Kath

Anbefalte innlegg

har vært borte fra KG noen uker, og her hadde det skjedd mye!

du er kjempeflink.. jeg skal ta meg et lite raid på nettet og bestille noen småting til bryllupet :) jeg skal også på oslo plaza! gleder meg veldig... men visakortet gruer seg litt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi var på en 16 dagers ferie til Florida i sommer (og det var DYRT), så det blir nok bare en weekendtur til new york eller slikt rett etter bryllupet. Bryllupsreisen blir nok noen måneder etterpå (når økonomine er litt på topp igjen) og da har vi mange drømmemål; australia (har vært der før, helt nyyydelig), Hawaii eller kanskje en tur tilbake til Karibien en plass... vi får se :)

Og dere?

Vi vet ikke helt.. Men tror ikke økonomien tillater oss å reise noe særlig utenfor europa.. Vi har ikke bestemt oss idet hele tatt, og vet egentlig ikke om vi føler at vi kan ta oss råd til det da vi planlegger å få barn året etter.. Men jeg har jo så lyst, så derfor kikker jeg på nettet etter mulige steder likevel.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, reisemålene deres for bryllupsreisen hørtes herlige ut! Enig med dere at man kan utsette det litt, til økonomien har fått stablet seg litt på fote igjen ... ;)

Australia kunne jeg virkelig tenkt meg å dra til, samme om det er "vanlig" ferie eller bryllupsreise *drømme seg litt bort* ;)

Ha en fin dag videre! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høyrest bra ut med bryllupsreise, er mange fine plassar å reise til. Vi kunne tenkt oss thailand,brasil el. er jo ganske dyrt å reisa dit, men håpar vertfall til å få til ein eller anna tur, fordi, om vi blir gravide, så vil det jo bli siste turen berre oss to.. Har vore i Barcelona, det kan anbefalast..der har du både strand og by på samme tid, vi skal nok tilbake dit ein gong..*drøyme*..skulle ha vore til syden litt før bryllupet og, må jo væra litt brun på dagen..men får vel ty til solarium kanskje..Forloveden min blir så fort brun, så det blir sikkert veldig fint på alle bilda frå bryllupet...han kjempebrun, eg kvit som...veldig bra.. :sjenert:

Kan jo ta slik spraytan.Nokon som har erfaring med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, er bare en kort tur innom! Jeg har fått influensa :syk: Begynte å bli syk da jeg var i bryllup på lørdag og har ligget i senga siden vi kom hjem (kom hjem allerede kl.12:30) Jeg orker ikke mye annet enn å sove, har mista stemmen i tillegg :icon_frown:

Vil bare si til de jeg lager monogram til: har de ferdig til neste uke! Håper det går bra?

Nå skal jeg krype tilbake til sengen, gleder meg til å lese alt nytt når formen blir bedre :):sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjedelig at du har blitt syk!! :troest::klem:

Du må slappe helt av, få forloveden til å varte opp for deg, og bli fort frisk!!

God bedring! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg i hvertfall tilbake på jobb (er ikke helt 100 % ennå, men på god vei :) ) Nå er gutten min blitt syk, og syke mannfolk = nesten døde mannfolk :ler: Nå skal jeg inn å lese alt nytt i dagbøkene deres!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjenner igjen syke/nesten døde mannolk.. men ifølge ham er jeg visst ikke noe bedre selv.. :ler:

Så fint at du er litt oppe og går igjen hvertfall. Husk å ta det litt med ro fortsatt da, så ikke du blir syk igjen med en gang. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra at du er nesten frisk da! Ta det litt med ro, så blir du nok helt frisk snart!:)

Hm ... blir virkelig mannfolk så ille når de er syke? Jeg har vel egentlig aldri vært sammen med noen når de har vært syke ... forloveden min er syk sånn ca hvert 3 år eller noe, og etter at han ble sammen med meg så har han vært syk enda sjeldnere- altså, han har ikke vært syk siden vi ble sammen. Jøss ... :overrasket: Det hadde jeg ikke tenkt på før!

Håper mannen din blir frisk snart!

Ha en fin mandag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm ... blir virkelig mannfolk så ille når de er syke? Jeg har vel egentlig aldri vært

ja de blir nok det! :ler:

god bedring KathJuli07, og lykke til videre med planlegging

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner til mannfolk som er sjuke ja. Min mann er ikkje slik for han har hatt kreft, og då klagar ein ikkje over litt hovudverk når ein har vore igjennom så mykje verre.Set liksom ting litt i perspektiv. Vi får dulle med dei, dei er jo så gode.. :hjerter_rundt:

Ha ein fin mandag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
...han har ikke vært syk siden vi ble sammen. Jøss ...  :overrasket:  Det hadde jeg ikke tenkt på før!

Ha en fin mandag! :klem:

kanskje han er supermann ? :ler: skjekk garderoben, kanskje det ligger en blå og rød drakt der :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja de blir nok det!  :ler:

god bedring KathJuli07, og lykke til videre med planlegging

Takk takk! Er frisk og rask igjen :) *gleder* meg til lørdag (er sp gøy å prøve kjoler!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner til mannfolk som er sjuke ja. Min mann er ikkje slik for han har hatt kreft, og då klagar ein ikkje over litt hovudverk når ein har vore igjennom så mykje verre.Set liksom ting litt i perspektiv. Vi får dulle med dei, dei er jo så gode.. :hjerter_rundt:

Ha ein fin mandag  :klem:

Bestemoren min hadde også kreft. Før hun ble syk hadde hun gikt, men etter cellegiften forsvant gikten og selv om hun i dag sitter der med pose både foran og bak er hun strålende fornøyd med at hun er frisk og uten gikt! Man får en annen fokus på ting når slike ting skjer ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...