Gå til innhold

Jento skal bli kone

jento

Anbefalte innlegg

å være i god form er uansett et godt utgangspunkt :)

men jeg har en del sånne mandager jeg også, og blir like sint på meg selv hver gang... at det skal være såååå vanskelig å komme i gang :frustrert:

men du finner ikke bedre motivasjon enn bryllup :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt enig med Marsy.. Bryllup er den beste motivasjoen. Spesielt når kjolen man har kjøpt er en str for liten... :sjenert:

Ellers bare innom med en stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen! :vinke:

Jeg er helt som deg, fryktelig babysyk ... det er helt ille!! Når jeg var ute isted så jeg massevis av damer med stoor mage ... og en hel haug med nydelige babyer ... *drømmende uttrykk*

Forloveden min er forresten veldig søt, forteller titt og ofte at "idag var det en nydelig baby på jobb" :-D Heldigvis har han like lyst på baby som meg! Eller kanskje ikke like lyst, det skal mye til! :tunge1:

Ja, må bare holde ut og si til meg selv at mye kan skje på 1 år. Men hvis vi ikke kan prøve etter bryllupet kommer jeg til å bli forferdelig skuffa ... :tristbla:

Kondom er ikke romantisk nei ... og det er trøblete :forvirret: Men det er ikke noe annet å gå på fram til vi blir prøvere. Orker ikke bruke massevis av penger på ladycomp eller babycomp ... stoler dessuten ikke helt på de greiene. Og sikre perioder er aldri sikre ;) Hoppe av i svingen er litt kjedelig ... Ja, jeg er kresen! :ler:

Er ikke lett å komme igang med trening, nei! Jeg begynner alltid bra, og så dabber det sakte, men sikkert av ... Fikk ikke tak i yoga dvd idag, men så spurte jeg ikke etter den heller... dessuten er jeg redd for at jeg bruker den en gang eller to og aldri mer ... og det er litt bortkastet.

Det er nok veldig smart å være litt i form til man blir gravid. Det skal visst gjøre fødselen enklere også, har jeg hørt. Huff, fødselen er det eneste jeg gruer meg til med graviditet. Det og blodprøver da, og morgenkvalme og slikt :ler: Neida, jeg gruer meg ikke så mye at jeg ikke vil bli gravid, det er sikkert og visst! :-D

Hvem er det du skal få til å synge i kirka?

Venninna mi er kjempeflink til å synge, så hun skal synge i kirka med oss :) Samme venninna som er forlover. Får mye å gjøre på den dagen hun!

Lykke til på møtet, og ha en fin dag du også! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter :klem:

Sant nok at bryllup er ein god motivasjon, vil jo sjå best mogleg ut på den store dagen. :bryllup:

Hvem er det du skal få til å synge i kirka?

Venninna mi er kjempeflink til å synge, så hun skal synge i kirka med oss :) Samme venninna som er forlover. Får mye å gjøre på den dagen hun!

:vinke:

Vi skal leige nokon til å synge i kyrkja, ho samme sang i kyrkja til vennina mi i fjor. Tok 1500 kr for å synge 3 songar, og det synst eg det er verdt. Skal og kanskje ha nokon som skal spele saksofon, då vert det 2200 kr, synst ikkje det er galen pris, hadde venta at det skulle bli mykje meir. Synst det blir veldig romantisk med solosong i kyrkja. Har foreløbig desse songane som aktuelle:

- From this moment (inngang)

- You raise me up

- Songbird

- Se på mig

- Vi vandrar saman.

Må vertfall velge vekk ein av dei. Tenker vi skal ha to eller tre i sermonien, men inngangssongen tel vel ikkje med?? då blir det sikkert se på mig som dett ut..veit det er mange som har dei tre første songane, men det bryr eg meg ikkje med, det er dei eg synst er fine og det er dei eg får tårer i augene når eg høyrer og det er dei som vil gjera sermonien meir romantisk for oss.

Skal de ha solosong i kyrkja?

Evt. kor mange?

Kva songar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elles går no dagane, jobb og skule tek mykje tid, i morgon er det trening igjen, må berre komme meg opp av senga.. :sjenert: *jento likar å sove*

Elles så må eg skrive oppgåva som skal leverast seinast søndag. Ser ut som det blir hyttetur i helga og, så då må den leverast fredag. Kjekt med hyttetur, slappar så godt av på hytta, berre kosar oss og ett... :sjenert: denne helga skal eg vera flink, må det.

Har så lyst å prøve kjolar NO, men må vente til ut i november... :sur: har ikkje tida før, sidan eg må reise eit stykke for å komme til brudekjolebutikk. Heldige de som alt har den hengande i skapet :kose: Trur kanskje eg hadde prøvd den nokre gonger om den hang i skapet.. synst det er veldig trist at vi kun får bruka den ein dag..tenk på kor pene vi blir..forhåpentlegvis...

No legg eg meg, opp tidleg...på trening, så vera effektiv student. Sov godt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synst det blir veldig romantisk med solosong i kyrkja. Har foreløbig desse songane som aktuelle:

- From this moment (inngang)

- You raise me up

- Songbird

- Se på mig

- Vi vandrar saman.

Skal de ha solosong i kyrkja?

Evt. kor mange?

Kva songar?

Enig i at dere må velge sanger som dere synes er fine uavhengig av om andre har dem eller ikke, og alle sangene er kjempefine..

Nå skal ike vi gifte oss i kirken da, men skal ha solosang under vielsen. Det er en av mine beste venninner som skal synge..

Vet ikke helt hvilke det blir enda, men har veldig sansen for Annie`s song med John Denver, Songbird med Eva Cassidy (er denne hennes originalt?) og Fields og gold med Eva Cassidy.

Liker også Come what may fra Moulin Rouge, men vet ikke hvor godt den egner seg i bryllup..

og You`re beautiful in my eyes, med Joshua Kadison, men er usikker på om den kanskj er litt kjedelig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veit ikkje sikkert at songbird er eva cassidy sin, men trur det ja, har veltfall blitt sungen i idol og då er det hennar versjon vertfall. Synst det viktigaste er at ein likar songane sjølv, uansett kor mange som har hatt den før deg, har nesten det inntrykket at ingen vil ha dei mest kjente, slik at no er det nesten ingen som har dei lenger..

kjenner ikkje så godt til songane dine bare bea, men du må ta dei de synst er finast og mest passande. Eg har brent dei på ein cd, slik at eg høyrer på dei i bilen for å bestemme meg, men må ikkje høyra for mykje på dei heller, då vert ein lei.

I dag har eg gjort litt oppgåve + trening. Grei dag, har hatt ettremiddagen saman med elskeden, ikkje så ofte vi har ein heil ettermiddag i lag, i og med at han stort sett er på trening. I måro er siste innspurt på oppgåva, slik at vi kan ta ein hyttetur i helga utan at eg må sitte med dataen i fanget. Gledar meg til jul :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er det lei av huset-lyst å pusse opp dagen + kjøpe nye møblar.

Lyst på :

denne baderomsinnredninga eller ein liknande

Denne til entreen

Dette spisebordet

Dette skapet til stova

Denne sofaen

Dette skal gjerast:

1. Flislegge entre

2. Slå ned vegg i entreen slik at den blir større

3. Flislegge gjestetoalett

4. Male alle dører kvite

5. Flislegge og utvide altanen

6. kjøpe stålfarga komfyr

7. legge parkett på kjøkken, gang og soveromma

8. kjøpe elektriske garagedørar til garagen

9. male alle lister kvite

10. Ta ut glass i stova- sette inn dobbeltdørar

11. tette igjen anna dør i stova

12. male kvitt i stova

13. Nye dusjveggar

:sjenert::klaske::klaske::klaske::klaske::klaske:

Som de skjønnar - eg har mykje framfor meg..elskeden blir heilt gal av alle planane mine, og som sagt; eg har ikkje tolmodigheit!!!

Kjem sikkert til å koste ein del pengar, men eg synst det er verdt det. Pappan til elskeden er handyman, så vi betalar berre for materialet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verste av alt er at eg får det som eg vil til slutt, for når eg har bestemt meg for noko er det ikkje hjelp i å stoppe meg... :ler:

Reiser til hytta no, kosa oss med kinamat, sjå tv og berre være til. Ha ein fin helg jenter :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! :vinke:

Innom og hilser på.

Kjekt å lese litt om nye-møbler-og-fikse-planer.

Vi kjøpte et hus i sommer som krevde temmelig mye oppussing, så jeg er i den modusen jeg og. :Nikke:

Forresten så er det veldig gøy å planlegge hvordan man vil ha det, men etter en stund med oppussing så blir man temmelig... hrm... lei! ;)

Vi må få ferdig huset til bryllupet da vi skal ha feiringen her, så det kan jo bli spennende å se om vi rekker det. :sjenert:

Lykke til fremover med planlegging og alt som hører med!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! :vinke:

Innom og hilser på.

Kjekt å lese litt om nye-møbler-og-fikse-planer.

Vi kjøpte et hus i sommer som krevde temmelig mye oppussing, så jeg er i den modusen jeg og.  :Nikke:

Forresten så er det veldig gøy å planlegge hvordan man vil ha det, men etter en stund med oppussing så blir man temmelig... hrm... lei! ;)

Vi må få ferdig huset til bryllupet da vi skal ha feiringen her, så det kan jo bli spennende å se om vi rekker det.  :sjenert:

Lykke til fremover med planlegging og alt som hører med!

:vinke: Tinkerbelle

Kjekt med besøk, har snusa litt i dagboka di og, men har ikkje lagt igjen spor enda.Kjekt me oppussing, alltid like kjekt med noko nytt, skal ikkje så mykje til. Blir fort lei ja, det blir eg og, vil helst vera ferig før eg har starta.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom plutseleg på her ein dag, at mannen har nokre kompisar som spelar i band. Dei brukar å spele på julebord o.l. Så då tenkte vi at dei kunne spele i bryllupet vårt, dvs. det var mannen som sa det *glad for at han engasjerar seg, noko han har gjort meir i det siste* Trur dei tek ca 2000 kr for det. Godt kva som er tenkt på, truru det skal bli bra ;)

Ha ein fin dag jenter, no skal eg på bebi-besøk, 3 venniner som har fått bebi, og så meg da.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så heldig du er som skal på beibibesøk!!! Jeg vil også ha baby..... :babysmokk:

Skulle så gjerne ha giftet meg i morgen for så å satt igang med prøvingen.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg på beibi besøk da :)

Jeg skal nok en gang prøve å få gjort litt husarbeid.....

Ha en fin dag :klem:

Var kjekt på bebibesøk, mykje bebiprat, som ikkje er alltid like intressant når ein ikkje har bebi sjøl..blir mykje om melkespreng, rutinar o.l. :sjenert: Blir nok ikkje noko betre sjøl om eg ein gong får bebi.

Husarbeid ja... :sjenert::rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Så heldig du er som skal på beibibesøk!!! Jeg vil også ha baby.....  :babysmokk:

Skulle så gjerne ha giftet meg i morgen for så å satt igang med prøvingen..  :sjenert:

Kjekt med bebi ja, men trur det er mykje styr og bekymring og, men sikkert mest kos. Vi får nyte friheiten så lenge det varer, sove lenge og reisa på fest osv. sjølv om ein helst ville hatt bebien her NO. Eg synst det er greitt å få jobbe litt og eg først. Om alt går etter planen (som det sikkert ikkje gjer) så har eg jobba i ca 3 år før eg går ut i permisjon.

Skal til oslo i oktober har vi funne ut, så då tenkte eg at eg skulle bestille time til brudekjoleprøving. Kor er det best?erfaringar?Anbefalingar?

Endret av jento
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tør jo snart ikke gå inn her mer, beibisnakk døgnet rundt :ler: *vil ha beibi NÅ*

Når det gjelder brudesalonger er det jo mange å velge mellom. Mange er fornøyd med Kristins i Lillestrøm de har visst stort utvalg og fine kjoler). Hvis det må være Oslo sentrum har du Brudekjolen (men de skal pusse opp, så de et nok litt utplukka hvis de fortsatt har åpent) Agape-salongen til K Sørdal, Unik (er visst litt lite, men fine kjoler), Diin, Eden Brud på Grünerløkka (er visst også litt liten, men med fine kjoler),

Agape, Unik, Brudekjolen + en til som jeg ikke husker navnet på) ligger ikke så langt unna hverandre, så det går an å gå innom flere på en dag..

Selv endte ejg opp med å kjøpe i Drammen, der har de like bra utvalg, men ofte litt lavere priser.. (Hvis dere må ta tog ligger det tre fine salonger i ganavstand til togstasjonen.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Må skjerpe meg med alt bebysnakket.. :sjenert:

Takk for mykje god info :blomst: må sjekke litt på nettet og finne tlf.nr og div.så håpar eg at det blir kjoleprøving..veit du om dei har MS kjolar? Ikkje agape då, men dei andre.

Tenkte eg måtte på panduro og bryllupsbutikken i samme slengen, så det kan bli spennande. Må skrive meg ei handleliste...blir sikkert ikkje liten. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...