Victori@ Skrevet 18. august 2006 #41 Del Skrevet 18. august 2006 Ja det er nok flere enn deg som har lyst på baby etter bryllupet ja! Hadde det ikke vært for at vi ønsker å gifte oss først så hadde det nok vært prøving på gang allerede! Er fryktelig klar for en liten baby!!! Vi er begge i full stilling, har hus med barnerom. Så alt er egentlig klart! Når det gjelder prøving av kjole så tror jeg nok at jeg skal gjøre det snart. Det er vel salg i butikkene snart, så da er det greit å vite hvilken kjole jeg vil ha. Får jeg ikke kjøpt på salg så kjøper jeg brukt. Det gjør meg ingenting, så lenge kjolen ikke ser brukt ut! Skal bli deilig ha ha valgt kjole. Tenker mye på det om dagen. Jeg har jo kjøpt sko før kjole, så jeg kan ta de med på prøving. Falt fullstendig for de skoene!! De er så fine! Går bare å titter på de hver kveld og skulle ønske jeg skulle gifte meg i morgen! Men jeg får nok bare smøre meg med tålmodighet. Du skal nok se at når du er blitt kone så kommer ønsket om barn også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Floja Felíz Skrevet 19. august 2006 #42 Del Skrevet 19. august 2006 Hei og grattis med bryllupsdagbok!! (vet jeg er sent ute, men har vært lite her inne i det siste...) Når det gjelder engasjementet til brudgommen så er det omtrent som med bare bea hos oss også. Han engasjerer seg når jeg tar opp temaet, og av og til innimellom når jeg minst venter det. Men det er nok jeg som tar brorparten av planleggingen, og det er helt greit. Boys will be boys, og akkurat det med duker og kjoler og farger osv er vel ikke det som engasjerer dem mest. Og så må jeg bare si at jeg tror vi er på samme side ang. det med baby; jeg har også lyst på, men tenker veldig mye på at alt blir snudd helt på hodet og ingenting blir det samme som nå. Selv om min sambo har en datter fra før er hun jo ikke her hele tiden og ansvaret blir ikke det samme. Men jeg har lyst på baby ja. Tror jeg hiver p-pillene ut vinduet rett før bryllupsreisen neste år... Har dere tenkt på bryllupsreise da? Vi skal reise rundt i Australia i 4 uker, men tror vi skal vente til litt etter bryllupet når det er litt varmere der "down under". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jento Skrevet 19. august 2006 Forfatter #43 Del Skrevet 19. august 2006 Hei og grattis med bryllupsdagbok!! (vet jeg er sent ute, men har vært lite her inne i det siste...) Når det gjelder engasjementet til brudgommen så er det omtrent som med bare bea hos oss også. Han engasjerer seg når jeg tar opp temaet, og av og til innimellom når jeg minst venter det. Men det er nok jeg som tar brorparten av planleggingen, og det er helt greit. Boys will be boys, og akkurat det med duker og kjoler og farger osv er vel ikke det som engasjerer dem mest. Og så må jeg bare si at jeg tror vi er på samme side ang. det med baby; jeg har også lyst på, men tenker veldig mye på at alt blir snudd helt på hodet og ingenting blir det samme som nå. Selv om min sambo har en datter fra før er hun jo ikke her hele tiden og ansvaret blir ikke det samme. Men jeg har lyst på baby ja. Tror jeg hiver p-pillene ut vinduet rett før bryllupsreisen neste år... Har dere tenkt på bryllupsreise da? Vi skal reise rundt i Australia i 4 uker, men tror vi skal vente til litt etter bryllupet når det er litt varmere der "down under". ← Heisann! Takk for besøk i dagboka mi, aldri forseint..rekk ikkje over alle eg heller. Godt å høyra at det ikkje berre er min forlovede som ikkje er superengasjert, vi får vel innsjå at slik er gutta, kanskje like greitt, så får vi viljen vår... Høyrest ut som ein god plan å kaste p-pillane etter bryllupet, kanskje litt før og..Ei venninne av meg brukte ca 6 mnd på å få normal syklus igjen etter pilleslutt, og det har ikkje eg tolmodigheit til om vi først bestemmer at vi skal prøve..Vi får heller tygge litt gummi nokre månader... Vi har såvidt diskutert bryllupsreise, drøymer om mauritius, men det er jo sjukt dyrt..blir vertfall varmare strøk..vi og satsar på å reisa om hausten, då det passar best i forhold til jobb mm. *springe inn å lese i dagboka di* Ha ein strålandes kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jento Skrevet 19. august 2006 Forfatter #44 Del Skrevet 19. august 2006 Ja det er nok flere enn deg som har lyst på baby etter bryllupet ja! Hadde det ikke vært for at vi ønsker å gifte oss først så hadde det nok vært prøving på gang allerede! Er fryktelig klar for en liten baby!!! Vi er begge i full stilling, har hus med barnerom. Så alt er egentlig klart! Når det gjelder prøving av kjole så tror jeg nok at jeg skal gjøre det snart. Det er vel salg i butikkene snart, så da er det greit å vite hvilken kjole jeg vil ha. Får jeg ikke kjøpt på salg så kjøper jeg brukt. Det gjør meg ingenting, så lenge kjolen ikke ser brukt ut! Skal bli deilig ha ha valgt kjole. Tenker mye på det om dagen. Jeg har jo kjøpt sko før kjole, så jeg kan ta de med på prøving. Falt fullstendig for de skoene!! De er så fine! Går bare å titter på de hver kveld og skulle ønske jeg skulle gifte meg i morgen! Men jeg får nok bare smøre meg med tålmodighet. Du skal nok se at når du er blitt kone så kommer ønsket om barn også. ← Godt å høyra at det er fleire som er babyklar, eg ser berre gravidmagar og barnevogner kor enn eg går, det skal visst vera eit teikn på at ein tenkjer mykje på det...spørt om det ikkje blir ein 2008-baby på oss..vi får sjå, i mellomtida får vi øve på å prøve.. Eg gledar meg veldig til kjoleprøving, satsar på å kjøpa brukt kjole eg,kanskje sy han om til dåpskjole etter bryllupet... :blunke: Eg og har kjøpt sko før kjole, men eg reknar ikkje med det blir noko problem. Klemmar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jento Skrevet 19. august 2006 Forfatter #45 Del Skrevet 19. august 2006 Oki, på tide med litt oppdatering: Fargar i bryllupet vårt: Kvitt, rosa og sølv Innbydelsane, kyrkjeprogram og festhefte blir i kremkvitt og rosa. Vi skal ha eit dikt i innbydelsen, kven av desse ville de ha teke? Nå giftar eg meg med min beste venn den er ler med drøymer om, elskar... eller: Kom, del den store dagen då vi skal få kvarandre. Kom del dei første skritt på vegen vi skal vandra. Eg har alltid villa hatt det første, men har fått meir og meir sansen for det andre..kva synst de? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 21. august 2006 #46 Del Skrevet 21. august 2006 Hei hå! Her går planleggingen framover i stormfart, ser jeg! Hvitt, sølv og rosa høres jo skikkelig lekkert ut!! *se for seg* Mhmm Du er ikke alene om å ha lyst på baby ... Jeg har lenge hatt lyst på en liten en, men det passet jo ikke når ingen av oss hadde faststilling, når jeg gikk skole, jeg vil ikke være gravid i bryllupet osv osv osv liksom. Har veeeeldig lyst til å bli gravid rett etter bryllupet- men det skal jo ganske mye til for å få til, og så må vi svi gummi en stund da, huff og æsj ... Forloveden har også lyst på en liten én, så vi får se Diktene dine var kjempefine, begge to! Har faktisk like vanskelig for å velge ett som du har jeg ... Kanskje nr.2? Tror det blir supert uansett hva du velger- men det hjelper jo ikke deg i avgjørelsen ... huff God natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 23. august 2006 #47 Del Skrevet 23. august 2006 Eg trur eg har lyst på baby etter bryllupet... *prate med elskeden min...* ← Flere som er barne-sjuk. Jeg og. Vi har faktisk bestemt oss for å prøve etter bryllupet, selv om jeg vil ha ett år igjen av studiene når vi evt får. Egentlig vil vi ha nå, men prøver å være litt fornuftige da vi begge fortsatt er studenter.. Greit om hvertfall en av oss er ferdig studert. Kanksje vi snakkes masse i grviditetsforumet neste høst. *håper det* men nå er det bryllup. kjempefine farger du har valgt deg ut. Gledre meg til å høre mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jento Skrevet 23. august 2006 Forfatter #48 Del Skrevet 23. august 2006 Sit og leitar etter ei nettside eg var innom som selde kaketoppar med bokstavar. Synst dei var ganske fine..*leite leite* Her er dei: Kaketopp med bokstavar Trur det hadde vore stilig, vi har bokstavane V og I, så då blir det "VI". I tillegg må vi ha korger til å ha roseblada i, som forlovarane mine skal strø på kyrkjegolvet, har sett på desse: Blomsterkorger men kan no vera at eg skal avventa det litt. Er ikkje så nøye om dei er heilt max, så kanskje eg finn nokre billegare her i norge f.eks. Eg har ein tendens til å bruka peng på alt mogeleg..*skjerpe seg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jento Skrevet 23. august 2006 Forfatter #49 Del Skrevet 23. august 2006 (endret) Foreløbige tankar om sjølve sermonien i kyrkja: 1. Som nemt skal mine forlovara strø rosa og kvite roseblad oppover midtgangen når alle har sett seg. 2. Inngangssong: From this moment (den er heilt utruleg vakker, ei vennine av meg som hadde same, *har fått lov å "låne" den av ho*) Veit mange som har den i bryllupet sitt, men eg synst den er den mest romantiske songen ever... 3. Inngangsord (håpe presten har noko å seie...) 4. Salme: Veit ikkje kva slags enda. Kankje "å leva det er å elska" 5. Musikkinnslag: Songbird? Ser på mig? 6. Skriftlesing:Våre to yngste søsken les 7. Solosang: You raise me up 8. Tale 9. Ekteskapsinngåing (hugs å svara ja..) 10. Forbønn 11. Solosang: Vi vandrar saman 12.Salme:? 13. Velsignelse 14. Utgang: tenkte høyre med kva foreldra våre hadde, ein gest til dei..?? Då har vi altså 3 musikkinnslag (4 med inngangen, men den tel ikkje med skikkeleg) og to salmar..kva salmar har de tenkt å ha? Eg har lite kjennskap til salmeboka for å sei dat slik, men ein kjenner jo dei vanlegaste. Å leva det er å elska skal vi ha fordi det var ein av favorittane til bestemor til elskeden.. Elles kan nok rekkefølga, og alt det andre og for den del, bli forandra dei neste månadene.. Endret 15. oktober 2006 av jento Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jento Skrevet 23. august 2006 Forfatter #50 Del Skrevet 23. august 2006 (endret) slik lignande vil brudebuketten min sjå ut (veit ikkje om eg skal ha det grøne eller om eg berre skal ha rosa roser): Endret 24. august 2006 av vimse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jento Skrevet 23. august 2006 Forfatter #51 Del Skrevet 23. august 2006 (endret) fleire bileter av lignande brudebukett ( berre med ROSA roser): Endret 24. august 2006 av vimse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jento Skrevet 23. august 2006 Forfatter #52 Del Skrevet 23. august 2006 No fekk eg til å legge inn bilder frå eigen pc...gad, eg e go..(de andre ha sikkert kunna det lenge... )Ein lærer mens man lever.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jento Skrevet 23. august 2006 Forfatter #53 Del Skrevet 23. august 2006 (endret) Sidan eg er så dyktig, slenger eg inn bilete av skoa som skal bæra meg på den store dagen.. Endret 24. august 2006 av vimse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jento Skrevet 23. august 2006 Forfatter #54 Del Skrevet 23. august 2006 (endret) alternative Bryllupskaker...har lyst å ha smørkrem inni, men veit ikkje som det blir så godt med marsipan på då..men den utfordringa får vi ta seinare Endret 24. august 2006 av vimse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jento Skrevet 23. august 2006 Forfatter #55 Del Skrevet 23. august 2006 Må spara litt info til ein anna dag og.. Set pris på tilbakemedling og alle meiningar om kaker, songar, kjolar og alt anna eg bryt ut av meg no legg eg meg!Sov godt alle kommande bruder og andre gladjenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Victori@ Skrevet 24. august 2006 #56 Del Skrevet 24. august 2006 Tusen takk for gode tips om side med blomsterbuketter og den andre med masse stæsj! Tror nok jeg kommer til å slite litt med å begrense meg jeg også. Det var jo så mye fint der!! For skoene dine! Kjempefine! For kakene dine, hvem du nå enn velger. De var fine alle sammen. For at kirkeprogrammet allerede er ferdig. Det ser bra ut. Hvor har du kjøpt skoene dine? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jento Skrevet 24. august 2006 Forfatter #57 Del Skrevet 24. august 2006 Alle bilda mine vart fjærna Eg så hadde så lyst å vise fram.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jento Skrevet 24. august 2006 Forfatter #58 Del Skrevet 24. august 2006 Flere som er barne-sjuk. Jeg og. Vi har faktisk bestemt oss for å prøve etter bryllupet, selv om jeg vil ha ett år igjen av studiene når vi evt får. Egentlig vil vi ha nå, men prøver å være litt fornuftige da vi begge fortsatt er studenter.. Greit om hvertfall en av oss er ferdig studert. Kanksje vi snakkes masse i grviditetsforumet neste høst. *håper det* men nå er det bryllup. kjempefine farger du har valgt deg ut. Gledre meg til å høre mer. ← Hei hå! Her går planleggingen framover i stormfart, ser jeg! Hvitt, sølv og rosa høres jo skikkelig lekkert ut!! *se for seg* Mhmm Du er ikke alene om å ha lyst på baby ... Jeg har lenge hatt lyst på en liten en, men det passet jo ikke når ingen av oss hadde faststilling, når jeg gikk skole, jeg vil ikke være gravid i bryllupet osv osv osv liksom. Har veeeeldig lyst til å bli gravid rett etter bryllupet- men det skal jo ganske mye til for å få til, og så må vi svi gummi en stund da, huff og æsj ... Forloveden har også lyst på en liten én, så vi får se Diktene dine var kjempefine, begge to! Har faktisk like vanskelig for å velge ett som du har jeg ... Kanskje nr.2? Tror det blir supert uansett hva du velger- men det hjelper jo ikke deg i avgjørelsen ... huff God natt! ← Kjekt at vi er fleire som har lyst på baby, eg har mange venniner som skal ha/har nett fått og då blir ein ikkje mindre babysjuk akuratt. Håpar me alle treffast i graviditetsforumet neste haust. Eg trur vi startar prøvinga 1 månad før bryllupet, reknar ikkje med det klaffar på første forsøk likevel. Det er mykje å ta omsyn til ja, mi største bekymring er i grunn jobben, må gjera alt eg kan for å komma opp i 100%, slik at eg får bra med permisjonspeng..men først er det bryllup, og så må ein bli gravid før ein kan gå ut i permisjon.. Ha ein fin dag jenter, eg er fordi dei har fjærna alle bilda mine som eg ville visa dykk, no må eg til å leita etter nettsidene der eg fant dei..*hugsar ikkje og masse arbeid og tid* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jento Skrevet 24. august 2006 Forfatter #59 Del Skrevet 24. august 2006 Tusen takk for gode tips om side med blomsterbuketter og den andre med masse stæsj! Tror nok jeg kommer til å slite litt med å begrense meg jeg også. Det var jo så mye fint der!! For skoene dine! Kjempefine! For kakene dine, hvem du nå enn velger. De var fine alle sammen. For at kirkeprogrammet allerede er ferdig. Det ser bra ut. Hvor har du kjøpt skoene dine? ← Heisann!og takk for tilbakemelding. Heldig du som fekk sett bilda fø dei vart fjerna.. skoa har eg kjøpt på økonomisko, 250 kr! Ha ein fine dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jento Skrevet 24. august 2006 Forfatter #60 Del Skrevet 24. august 2006 Har fri i dag, så i dag blir det vasking av hus, skal ha klubb i kveld, kjekt det! Fekk forresten panduro-katalog, så fekk ein ekstra ide til invitasjonane mm. skal bestilla nåke satengband der og. jepp jepp, se you! (fortsatt till ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå