Gå til innhold

Monjas lille røde

monja

Anbefalte innlegg

Jeg og. Derfor trives jeg så godt i Danmark på sommeren. Ingen ekle knotter eller mygg. Som jeg har lagt merke til iallefall :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ~Milla~

Sant det, er halvt dansk selv så det har blitt mye ferie i danmark gjennom tidene.... og iiiiingen mygg som jeg noen gang har merket iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme fra kontroll. Den lille gutten min er blitt 5900 gram, 60,5 cm og 41 cm rundt hodet. Fikk masse skryt av han :hjerte:

Men så var det tid for vaksinen. Gutten hylte og mamma'n gråt :grine: Synes det er så grusomt selv om det er nødvendig. Men han fikk bare en av to vaksiner da. Får se om vi kanskje tar den andre litt senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kveld reiser feriegjestene våre. Det kommer til å bli supervemodig. Iallefall for smurfen som har blitt sååå knyttet til datteren deres som er like gammel som han.

Skal slenge meg rundt å gjøre litt husarbeid - kanskje få hengt ut litt klær mens det enda er sol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I 19.30 tiden vinka vi feriegjestene våre farvel. Jeg hater å si farvel. Tårene rant fritt hos flere og ungene synes det er såååå trasig at den andre lekekameraten er borte. Smurfen er ganske så trist i kveld. Savner venninna si :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lillemann har sovet fra klokka 19. Lurer på hvor lenge han har tenkt å sove nå da? han holder vel neppe til klokka 6 i morgen så kanskje det er en ide å komme seg i seng. Men man vet jo aldri - han er ikke i form stakkars liten :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han våknet klokka 3. Da hadde mannen vært oppe med han. Så sov han til 9 igjen. Etter litt puppings i senga sto vi opp. Nå har vi spist frokost, mannen skifter på lillemann og jeg skal kle på smurfen.

Sola skinner og vi skal nyte denne foreløpig siste sommerdagen denne uka med å gjøre ferdig den nye plattingen. Plante i krukkene, sette opp fontena, legge ferdig singel og ordne litt. Må kjøpe rull så jeg får beisa den og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilde ja....her er altså plattingen - nesten ferdig. Vi mangler levegg bak, og så skal vi legge litt mer singel rundt, beise den og deretter blir det vel mest småpuss. Fontena er den lille "kula" som står til venstre forrest på plattingen.

Endret av monja
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så fin uteplass!!! :jepp: Hvor har dere kjøpt den kule (bokstavelig talt *knegg*) fontena?

Endret av søndagsengel?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fin uteplass!!! :jepp: Hvor har dere kjøpt den kule (bokstavelig talt *knegg*) fontena?

Det var gubben som gjorde seg et kupp på en lokal sjappe som heter Ciro. Aner ikke om den finnes andre steder i landet, men det skulle vel uansett ikke være noe problem å finne noen på et hagesenter eller noe sånt. Den lager en litt kul(e) effekt i og med at den ikke spruter vannet høyere enn at det renner ned over kula igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gikk og la meg og sovna i 19 tiden......og våkna av at jeg hadde den überlekkasjen nå - og klokka er nesten ett :dåne:

Endret av monja
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...