Gjest Madden Skrevet 25. mai 2008 #16241 Del Skrevet 25. mai 2008 Jeg tror også du ma ha sinnsykt gode netter vanligvis..for det der hadde vært en drømmenatt for min del! Her var det mating en gang i timen på det jevne....og aldri noen pappa som tok mating! Hvis vi får flere nurk skal jeg jaggu venne dem på flaske så fort jeg kan...for det høres helt herlig ut å kunne overlate noen matinger til mannen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 25. mai 2008 #16242 Del Skrevet 25. mai 2008 Høres godt ut ja. Mine to første nekta plent å ta flaske, så det var ikke snakk om at mannen kunne ta noe mating... Lillebror sover nå godt om natten, så at vi har en amming kl 3 er liksom greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 25. mai 2008 #16243 Del Skrevet 25. mai 2008 Hvordan gikk det på legevakten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 25. mai 2008 #16244 Del Skrevet 25. mai 2008 Har du vore på legevakta monja? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 25. mai 2008 Forfatter #16245 Del Skrevet 25. mai 2008 En normal natt for oss er å sove i 5 timer, så mating og så 5 nye timer i drømmeland. Vi er ganske heldige der, I know, og du verden så deilig. Da vi dro til legevakta var knotten drivende hvit på hele kroppen. Så bleik har jeg aldri sett han, eller smurfen, før så jeg kjente jeg ble litt bekymret. Da vi kledde på han kom fargen tilbake og han var ganske så omtåket - vi måtte jo vekke han for å få på han klærne stakkars. Legen brukte 10 minutter på å vekke han.....sovehjerte ja Men det var fin lyd på pusten, lungene, hjertet. Ørene var fine og halsen var fin. Lillemann var ikke helt enig i behandlingen så han fikk virkelig høre lungene. Dessverre hostet han ikke der sånn at legen fikk høre, men han ville ikke vært bekymret. Og den blanke gulpen han kom med i går var helt normal. Når det er lenge siden mating vil melken ha blitt så tykk i magen at det er bare den blanke væsken som kommer opp. Og de gule "klumpene" som var i gulpen hans i går var snørr som han har svelget ned i magen. Så lillemann er forkjølet, rett og slett, men blir han ikke bedre - eller får feber - skal vi kontakte legen igjen. Etter legebesøket dro vi for å hente smurfen hos mamma og pappa. Han var jo så glad for å se oss igjen. Stakkaren er jo ikke vant til å være borte fra oss. Så har vi vært på tivoli. Stor stas. Smurfen og mannen kjørte "larvetoget" (en sånn kålorm berg og dalbane) 3 ganger, smurfen lokka dessuten mannen til å spille bort 125 kroner for å få kosedyr og bruke 35 kr på sukkerspinn Snurre pappa'n rundt lillefingeren ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 25. mai 2008 #16246 Del Skrevet 25. mai 2008 God bedring til knotten. De er ikke store før de lærer hvem som kan snurres rundt lillefinger`n nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 25. mai 2008 Forfatter #16247 Del Skrevet 25. mai 2008 (endret) Nei, det lærer de fort. Alt for fort ------------------- Nå har jeg rydda og støvsugd rommet til smurfen. Mannen rydder og ordner på vårt soverom. Støvsuger under vugga for å få lillemann til å sovne Men det er jo ettermiddag og da skal man ikke sove Edit: Leif was here.... Endret 25. mai 2008 av monja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 25. mai 2008 #16248 Del Skrevet 25. mai 2008 Godt det ikke var noe kjempe alvorlig med lillegutt.... Men er ikke noe særlig når de er så små og blir syke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 25. mai 2008 #16249 Del Skrevet 25. mai 2008 Så bra at Knotten "berre" er forkjøla! Håpar han snart blir frisk igjen! Morsomt at storebror har pappaen rundt veslefingeren allerede.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #16250 Del Skrevet 26. mai 2008 I natt har vi hatt en normal natt. La lillemann 21.30 og han sov til 5. Så la de seg klokka 6 og sover enda. Jeg er oppe og har pumpa 400 ml for jeg skal kjøre storebror i bhg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 26. mai 2008 #16251 Del Skrevet 26. mai 2008 God bedring til lillegutt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 26. mai 2008 #16252 Del Skrevet 26. mai 2008 God bedring til knotten og ha en fin dag Monja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 26. mai 2008 #16253 Del Skrevet 26. mai 2008 Ønsker dere en fin mandag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 26. mai 2008 #16254 Del Skrevet 26. mai 2008 God bedring til Knotten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marsy Skrevet 26. mai 2008 #16255 Del Skrevet 26. mai 2008 god bedring til knotten. Ikkeno gøy å være forkjøla! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennah Skrevet 26. mai 2008 #16256 Del Skrevet 26. mai 2008 God bedring til minstemann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 27. mai 2008 Forfatter #16257 Del Skrevet 27. mai 2008 Takk for alle godbedring hilsener Lillemann og mannen var oppe en gang i natt, men jeg aner ikke når. Tipper det var i 5 tiden. Eneste jeg fikk med meg var at lillemannen hosta masse masse mens de skifta. Han gråter jo til han hoster stakkars. Jeg har vært oppe fra klokka kvart på 7 og smurfen har vært våken siden litt før klokka 8. Lillemann og mannen kom opp nå så da er det bare å fram med puppen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 27. mai 2008 #16258 Del Skrevet 27. mai 2008 Er lillemann litt bedre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 27. mai 2008 Forfatter #16259 Del Skrevet 27. mai 2008 Nah, jeg vet ikke helt jeg. Han hoster stygt enda. Men mest når han gråter og når han har sovet en stund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 27. mai 2008 #16260 Del Skrevet 27. mai 2008 Ikke ne gøy når de små er syke, spesielt de bittesmå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå