Gå til innhold

Monjas lille røde

monja

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så herlig da. Smurfen er kanskje med i Jakten på kjærlighet? :ler:

:ler: Ja, kanskje det hadde vært noe :ler:

Neste generasjon jakten på kjærligheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Svarte deg i dagboka di, ~Milla~ :klem:

Lurer på om jeg skal finne senga. Må bare pumpe litt først. Idag har jeg hatt skikkelig spreng hele tiden. Kommer sikkert av at jeg har ammet han færre ganger idag. Han sover jo bare lenger og lenger mellom hvert måltid. Og hver gang han pupper så flyter det. Satt på cafe idag og både jeg og ungen var søkkvåte etter amming :dåne: Festlig :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 ukerskontroll for lillemann idag. Siden vi gjorde unna veiingen i går får vi litt bedre tid idag, og det liker jeg :fnise: Iallefall siden kontrollen er så tidlig som 10.20. Vi skal kjøre smurfen i bhg først, så skal vi på kontroll og så må jeg finne meg nye sko. Skoen min sprakk i går. Jupp, sprakk ja....hele hælen :fnise: Men så er de godt brukt og da. Så nå må jeg ut i siste liten for å finne meg OK sko. Og jeg ber vel om gnagsår i morgen da tenker jeg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fødsel: 2990 gram - 49 cm - HO 35 cm

Hjemreise 4. dag: 2870 gram

1 uke: 3050 gram

2 uker: 3480 gram - 51 cm

3 uker: 3900 gram

1 måned: 4350 gram - 54 cm

5 uker: 4500 gram

6 uker: 4900 gram - 56 cm - HO 38,5 cm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så deilig når de små vokser godt :hjerte:.

Nydelig bilde av deg og knotten. Smurfen er jo skjønn som vanlig :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har vært på 6 ukerskontroll med lillemann idag. Sterk for alderen, vokser godt, og følger sin egen kurve perfekt. Responderer bra på mammas stemme (han snudde hodet og festa blikket på meg når han lå på magen og jeg prata til han), virker rolig og trygg. Legen var og veldig fonøyd. Fin lyd på hjerte og lunger, hofter OK (men det visste vi jo) og sterke meninger - for han var ikke helt fornøyd nei :ler:

Etter kontrollen dro jeg og gubben på shopping. Det ble nye sko på meg :hoppe: Og antakeligvis en pen bunke gnagsår og :fnise:

Mannebeinet fikk to nye knapper til festdrakten sin, men antakeligvis er det jeg som får den tvilsomme æren av å sy de fast.

Klærne til de små gull er i orden, men selvfølgelig holder Smurfen på å bli syk :sur: Det er bare så typisk. Håper han holder ut morgendagen, for han gleder seg sånn. Han og mannen skal gå i toget, men hopper inn etter en stund sånn at det ikke blir så langt å gå.

Må ile, lillemann skriker.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har badet knotten, mannen pakka han godt inn i håndkle og skulle ta han med på stua og tørke og kose. Akkurat satt seg ned.....SPLOSJ......den ukentlige dosen bæsj, rett i fanget :skratte:

Stakkars gubben. Og knotten så jo så fornøyd ut da :ler:

Så måtte de på badet - igjen :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...