monja Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #16101 Del Skrevet 15. mai 2008 Lillemann er 6 uker idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 15. mai 2008 #16102 Del Skrevet 15. mai 2008 litt rart å tenke på at hadde du gått på overtid så hadde han vært helt ny nå...., men samtidig er det jo gått å ha de første "tunge" ukene unnagjort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 15. mai 2008 #16103 Del Skrevet 15. mai 2008 Oj så fort tiden har gått! Ha en fin 17. mai Skal storebror gå i tog med barnehagen i morgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #16104 Del Skrevet 15. mai 2008 litt rart å tenke på at hadde du gått på overtid så hadde han vært helt ny nå...., men samtidig er det jo gått å ha de første "tunge" ukene unnagjort Det har jeg tenkt masse på. Så deilig å ha disse første ukene unnagjort, men samtidig rart å tenke på at jeg hadde overtidstime på sykehuset den 12. mai. Husker at jeg på slutten tenkte at jeg uansett ville ha baby på 17. mai. Men at han skulle være over 6 uker hadde jeg aldri drømt om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #16105 Del Skrevet 15. mai 2008 Oj så fort tiden har gått! Ha en fin 17. mai Skal storebror gå i tog med barnehagen i morgen? Her toger barnehagen 3 dager til ende. Prøvetog i dag og i morgen og the real deal på lørdag. Jeg har kjøpt hvitt ullundertøy som han skal ha på under bunaden sin, for det er ikke akkurat meldt sommervær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 15. mai 2008 #16106 Del Skrevet 15. mai 2008 Nei det er litt kjølig her også, men det er ikke så aller verst. Det er vel sånn det pleier å være rundt 17.mai tider, men har vel blitt litt bortskjemt med det nyelige sommerværet som var her i forrige uke Kan gå med bukse og vanlig jakke i all fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 15. mai 2008 #16107 Del Skrevet 15. mai 2008 jeg tenkte også masse sånn. at f.esk på julaften kunne hun ha vært 6 uker, dersom vi gikk på overtid.. men i steden var hun jo nesten 12. var litt glad for det da.. for de første ukene var veldig slitsomme her. men samtidig når terminen nærmet seg så var det jo veldig rart å ha en baby på 4 uker i steden for mage Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #16108 Del Skrevet 15. mai 2008 Jeg var jo spent på hvor gammel han kom til å være i dåpen. Den hadde blitt 22. juni uansett, og i "verste fall" hadde han jo vært bare 6 uker da, men så blir han 2 mnd og 3 uker istedet. Herlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 15. mai 2008 #16109 Del Skrevet 15. mai 2008 Og tulla mi er 2 mnd i dåpen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #16110 Del Skrevet 15. mai 2008 Og tulla mi er 2 mnd i dåpen Ja, tenk på det. Det er jo bare en liten mnd igjen til vi skal ha dåp, Murmel. Du og Dråpe synkronføder og jeg og du synkrondøper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 15. mai 2008 #16111 Del Skrevet 15. mai 2008 Ja, tenk på det. Det er jo bare en liten mnd igjen til vi skal ha dåp, Murmel. Du og Dråpe synkronføder og jeg og du synkrondøper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #16112 Del Skrevet 15. mai 2008 Menyen til dåpen er forresten i boks - og bestilt: - Badsturøkt hjortekjøtt - Elgsteik (kald) - Roastbiff - Spekeskinke - Røkt laks - Varmrøkt hvitløkslaks - Karbonader som varm rett Masse tilbehør i tillegg. Og så kaker: - Suksessterte fra Lierne Bakeri (den beste jeg vet og jeg liker egentlig ikke sånn kake ) - Sjokoladekake - Dåpskake - lukket valnøtt ....og så blir det sikkert bakt et par til kjenner jeg folket rett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #16113 Del Skrevet 15. mai 2008 Gubben har klart seg gjennom tidsskjemaet sitt.... 08.15 - kjøre smurfen i bhg 08.30 - EU kontroll på mannebilen 09.20 - hente smurfen i bhg 09.30 - smurfen til frisøren 10.05 - smurfen tilbake i bhg 10.15 - mannen tok en haug prøver til legen :dåne: Jeg må innrømme at jeg aldri trodde det skulle gå og jeg er mektig imponert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 15. mai 2008 #16114 Del Skrevet 15. mai 2008 Flinke mannen Den menyen til dåpen hørtes veeeeldig god ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #16115 Del Skrevet 15. mai 2008 Vi har vært og veid lillemann idag. 6 uker gammel veier han 4900 gram, noe som betyr en oppgang på 400 gram siden sist torsdag. Og han er faktisk tyngre nå enn det smurfen var da han var 6 uker gammel :dåne: Smurfen var 4880 gram, men han var jo 3630 gram da han ble født og. Han var og 56 cm lang og 38,5 cm rundt hodet. Etter veiing og måling dro jeg innom på jobben min en tur. De er jo så forelska i knottis Så traff jeg en høygravid venninne, Lissmor81 som er her inne av og til og. Vi satt på cafe i et par timer. Superkoselig. Mannen var hjemme sammen med smurfen. Smurfen har hatt besøk av en bhg kompis idag. Bestevennen. De har vært her fra klokka 14 og kost seg masse ute og inne (huset bar preg av det ja :dåne: ) De fikk og komme inn i fjøset til naboen og det var stas, for kompisen hadde aldri sett ei ku før. Gutta måket møkk og koste med kalvene. Nå kjører mannen hjem vennen og da måtte jo smurfen være med. Knotten og jeg koser oss. Han sovna, men var overtrøtt og supersint før det skjedde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennah Skrevet 15. mai 2008 #16116 Del Skrevet 15. mai 2008 Hadde aldri sett ei ku før? Går det an der dere bor? Menyen hørtes veeeldig godt ut, særlig siden jeg ikke har spist sånne ting som spekeskinke, roastbiff og røkt laks på en stund. Forsåvidt ikke hjort og elg heller. Ble sulten, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennah Skrevet 15. mai 2008 #16117 Del Skrevet 15. mai 2008 Og litt for den 6 uker gamle lillesjefen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #16118 Del Skrevet 15. mai 2008 Det går tydeligvis an å ikke ha sett ei ku før her og Iallefall ikke på så nært hold som det man får her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennah Skrevet 15. mai 2008 #16119 Del Skrevet 15. mai 2008 Det går tydeligvis an å ikke ha sett ei ku før her og Iallefall ikke på så nært hold som det man får her. Amazing! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #16120 Del Skrevet 15. mai 2008 Knottis og mamma'n Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå