Gå til innhold

Monjas lille røde

monja

Anbefalte innlegg

Jeg må si at jeg er fornøyd med resultatet ja.

Men nå tror jeg vi sier stopp her selv om alle på føde og barsel ønska oss mer enn velkommen tilbake :fnise:

I første omgang blir nok det bare på besøk.

Har fått tatt meg en dusj, og lurer på om jeg skal sende mann og barn på butikken mens jeg og Knotten er hjemme. Han sover enda men nå er det nesten så jeg håper han våkner snart sånn at vi får ut litt mer melk her. Tror jeg må pumpe litt for å lette på trykket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har du to skjønne barn! Så klart storebror er stolt over den skjønne lillebroren sin!!

Kan jeg da si at det var meg som vant tippekonkurransen?? Siden jeg kom nærmest?? :sjenert: Og jeg som trodde jeg tippa vel tidlig med 15.april....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kan nok trygt utrope deg til vinner, Cilla. Selv om jeg og syntes 15. april hørtes utrolig tidlig ut. Men mine små har det tydeligvis travelt med å komme ut i verden :fnise: Og fra de kommer er det full fres 24/7.

Nå har vi puppet igjen. Det ble sikkert nesten en time, men lillemann var skikkelig desperat da han våkna stakkars. Etter en ny bleie signert pappa'n og masse pupp - han sliter masse med å koble seg på høyre puppen siden vorten ofte trekker seg innover og ikke kommer ut når han prøver, så vi har en absolutt favoritt på venstre siden, og prøver derfor å stagge den verste sulten før vi begynner på høyre. Nå ligger lillemann i vogna si på stua og sover og smurfen maser og hyler om at han vil male.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan jeg da si at det var meg som vant tippekonkurransen?? Siden jeg kom nærmest?? :sjenert: Og jeg som trodde jeg tippa vel tidlig med 15.april....

Kom ikke jeg nærmest da tro? :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelige gutter ja vennen.

Du er så heldig :hjerte:

Å selvsagt skal du jo ikke tenke på å få flere barn allerede nå.

Det er jo litt tidlig :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg må inn og sjekke tippelista igjen....og jeg som sletta linken :klaske:

Dere kan jo bare nyte enda et bilde av mine to prinser så lenge :fnise:

HER!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg må inn og sjekke tippelista igjen....og jeg som sletta linken :klaske:

Dere kan jo bare nyte enda et bilde av mine to prinser så lenge :fnise:

HER!

Jeg fikk ikke sjekka siden du hadde sletta linken ja...

*spent* :fnise:

Endret av Cilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg finner jo ikke igjen lista... :sur: Hvor teit går det an å bli da? Slette linken før jeg får sjekka.... :klaske:

Må lete litt mer med andre ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nyyydelig lillebror.

Og tydelig stolt, skjønn storebror.

Velkommen hjem, og nyt livet som tobarnsmor.

Kjekt å lese om fødselen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hjem med den vesle prinsen - så herlig han er! Og Smurfen er jo SÅ stolt storebror da - det lyser lang vei! :D

Moro å lese fødselshistorien din - og syns liksom jeg kunne kjenne igjen følelsen av når dryppet gjorde nytten sin. :lol: Det er heftige saker, men det hørtes ut som en flott opplevelse! :) Hvordan syns du denne fødselen var i forhold til storebror sin?

Dere får kose dere videre! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...