monja Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter #13281 Del Skrevet 24. oktober 2007 Satt og tenkte på det idag. Om en 5 ukers tid har jeg alt gjennomført et halvt svangerskap :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter #13282 Del Skrevet 25. oktober 2007 :juhu: 14+0 :juhu: Fra 14 uker og 0 dager til 14 uker og 6 dager av svangerskapet. Vekt: 50 g Full lengde: 10 cm Kjønnet har blitt tydelig (ikke på ultralyd): 25. oktober Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 25. oktober 2007 #13283 Del Skrevet 25. oktober 2007 Gratulerer med 14 uker :juhu: :juhu: :juhu: Vi vil også vite kjønnet om gullet er villig til å vise det frem Har du fått tydelig mage da? jeg har en liten bul, men gleder meg sånn til den blir større og til jeg kan kjenne spark. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter #13284 Del Skrevet 25. oktober 2007 Jeg har ikke fått tydelig mage, men når jeg ligger har det blitt en bul under navlen liksom. Nå skal det sies at jeg har en del fra før - etter forrige svangerskap - som nok må fjernes kirugisk, så det er ikke godt å si. Litt større har den jo blitt. Gleder meg til den blir tydelig, men samtidig vet jeg jo hvor lei jeg blir etterhvert så det er greit å nyte tiden uten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 25. oktober 2007 #13285 Del Skrevet 25. oktober 2007 Hurra for 14 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaraCroft Skrevet 25. oktober 2007 #13286 Del Skrevet 25. oktober 2007 for 14 uker:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter #13287 Del Skrevet 25. oktober 2007 (endret) Jeg har så lyst på dette settet både til smurfen og til babyen til høsten. I samme farge såklart Endret 25. oktober 2007 av monja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 25. oktober 2007 #13288 Del Skrevet 25. oktober 2007 Jeg har så lyst på dette settet både til smurfen og til babyen til høsten. I samme farge såklart Det var utrolig fint :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 25. oktober 2007 #13289 Del Skrevet 25. oktober 2007 Og jeg gleder meg sånn til desember. Måtte den siste mnd fly avgårde sånn at desember kommer fort. Enig! November er bare sånn meningsløs måned også. Kjenner at jeg begynner å komme litt over "åh så koslig det er med høst, levende lys og teppe og sånt" nå og kunne tenke meg at det ble desember også vips så var det vår igjen. Koser meg fortsatt inne om kveldene altså, men nyheten har likssom lagt seg litt. Skjer sånn ca på samme tid hvert eneste år. Gratulerer med 14 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter #13290 Del Skrevet 25. oktober 2007 Akkurat sånn tenker jeg og Malou. November er bare kjedelig og mørk. Kanskje begynner det å snø og dagene blir korte og mørke. Men så kommer desember, den første delen med forberedelser og forventninger til jula, så selve juleuka med masse familiekos, fri fra jobben, lys og bare kos kos kos.....Og så er januar der da. Akkurat like mørk og kjip som november og et eneste stort antiklimaks etter desember, men så er det februar og så vet vi at våren kommer. Det er deilig å tenke på *drømme* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter #13291 Del Skrevet 25. oktober 2007 Nå har jeg rydda litt og satt på en oppvaskmaskin. Og jeg er helt ferdig. Svimmel og kvalm, måtte kaste opp til slutt Og så ringer gubben og sier at idag skal vi ha taco til middag.....jeg vil ikke ha middag Orker ikke å tenke på det nå iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 26. oktober 2007 #13292 Del Skrevet 26. oktober 2007 Ikke no greit å være dårlig, hadde et et anfall i går jeg hvor jeg kasta opp 4 ganger Hadde taco her også i går, spiste litt men alt kom opp igjen etter 5 min Håper formen er bra i dag og at du får en kjempefin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter #13293 Del Skrevet 26. oktober 2007 Taco ble ganske så mislykket i går. Jada, den kom i retur den, som alt annet. Pokker altså Og når jeg omsider våkna idag (kvart på 10) våkna jeg med en følelse av å være bilsyk, så det frister ikke med hverken mat eller drikke..... Men sola skinner da :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 26. oktober 2007 #13294 Del Skrevet 26. oktober 2007 Usj! Jeg er egentlig veldig glad i taco, men med mr T så orket jeg ikke å spise det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter #13295 Del Skrevet 26. oktober 2007 Gutta er kommet hjem :juhu: Men smurfen er sinna som vanlig når han kommer hjem. Nyvåkna Og med bleie på idag. Han har vært uheldig og fått skikkelig magesjau så han har bæsja ut seg 4 ganger på 2 timer i bhg. Til slutt måtte de ta på han bleie, for han hadde ikke flere rene klær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Emma** Skrevet 26. oktober 2007 #13296 Del Skrevet 26. oktober 2007 Takk for hyggelig hilsen i dagboka mi, monja Lykke til meg minsten i helga, håper han blir for frisk da. God helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karius Skrevet 26. oktober 2007 #13297 Del Skrevet 26. oktober 2007 Grattis med 14 uker! Kjipt med kvalme, håper det blir bedre etterhvert som tiden går! God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter #13298 Del Skrevet 26. oktober 2007 Takk for det Smurfen er i storform. Han har spist middag, dusjet og nå sitter han og ser på barne tv. Idag hadde vi hjemmelagde kyllingnuggets til middag, servert med ris og sursøt saus. Smurfen spiste veldig godt og det er jo jeg glad for. Han spiser så lite for tiden så det gleda meg at han spiste såpass. Mora er en annen historie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 26. oktober 2007 #13299 Del Skrevet 26. oktober 2007 Hei! Jeg tenkte å stikke innom for å se hvordan det går hos deg. Så får jeg deg på mine innlegg også, slik at det blir lettere å følge med. Når jeg leser om plagene deres, begynner jeg å skjønne mer og mer hvor utrolig heldig jeg har vært hittil i svangerskapet. Har ikke hatt et eneste ubehag, bortsett fra antydning til vondt i bekkenet. Men blir det ikke verre enn det er nå, skal jeg sannelig ikke klage i det hele tatt. God bedring til smurfen! Det er slitsomt med magesjau. Både for dere og for ham. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter #13300 Del Skrevet 26. oktober 2007 Mannen har tent masse telys og det er så koselig her nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå