Gå til innhold

Monjas lille røde

monja

Anbefalte innlegg

Det er kjempefint. Når små barnehender strekker seg mot deg, og holder fast rundt halsen din. Når en liten barnemunn inni alt mammahåret sier "mamma". Da er det godt å være mamma da :grine2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bilen til mannen har blitt påkjørt :grine: Det var så glatt for en av lastebilene som leverer varer til jobben hans, at han skled rett inn i fronten på bilen hans og tok frontlykta og skjermen :frustrert: Heldigvis sto vår bil parkert, så det er ikke noe tvil om skylden. Og han skulle heldigvis ordne det selv, for han hadde en onkel som mekka biler.....

Nå er han der feiekisen her. Huff, jeg liker ikke helt dette jeg. Han er ikke helt fornøyd med røret som går fra vedovnen til pipa. Og den har vært lik helt fra huset var nyttt :roll:

Nå drar vi til byen.

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen! :)

Nå skjønner jeg jo hvorfor du var innom med madrass-tips hos meg! ;)

Så herlig å lese om morgenstunden deres i dag - med bading og brødskiver og kos! :hjerte:

Uheldige mannen din da, som fikk bilen sin ødelagt - men når man ikke har skyld i det selv, så er jo det en trøst da.

HA EN FIN DAG I BYEN! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kjempefint. Når små barnehender strekker seg mot deg, og holder fast rundt halsen din. Når en liten barnemunn inni alt mammahåret sier "mamma". Da er det godt å være mamma da :grine2:

:grine2: :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenkte at du fikk kjørt deg i drømmen din jeg..

der du :humpe: med både mann, lege, og en til

Endret av IdaH
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hatt en fin dag idag. Var sammen med et par kollegaer av meg i pausene deres - og aprilspøken da. Vi diskuterte litt fest i morgen, så det hele kokte ned til at jeg og han blir alene :klaske: Hun som skulle være sammen med oss må plutselig jobbe så det ser mørkt ut nå ja. De jobber fra 20 til 23, men likevel da :grine: Og vi som hadde planlagt alt :grine:

Vi har fått Jamie Oliver stekepanne fra mamma og pappa idag :hoppe:

Dæven, den var dyr. Mamma betalte 500 kroner for den - og da var det 50% :overrasket:

Og jeg har kjøpt meg vintersko idag. Satt ned fra 499 kroner til 199 kroner :sjarmor: Og så kjøpte jeg vintersko til Torstein i str 26. Litt optimist der kanskje, men jeg håper de passer neste vinter. Om ikke passer de kanskje vinteren etter :sjenert: De var iallefall satt ned fra 499 kroner til 99 kroner, så det er ikke sånn at jeg ikke har råd til å bomme helt på størrelsen. Synes jeg gjorde et godt kjøp jeg.

Gutten er i seng, men hoster stygt igjen. Sikkert ny luftveisinfeksjon :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du har hatt en fin dag i dag! Gøy med litt shopping! :)

Str 26 må vel passe han til vintern, tror du ikke? :klø: Noen av våre 4åringer bruker jo over 30 i vinterstøvler, så. Ikke at jeg har peil på hvor mye de vokser i løpet av et år altså, men han er jo 2,5 år til vintern. Satser på at det går bra! :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og tror kanskje 26 passer til vinteren. De skoene han har nå er 23, og de begynner å bli bra akkurat ja. Får ikke sokker neddi dem lenger, men det tregner han ikke heller da, for de er varme nok til bare strømpebukse. I tillegg er han høy over vrista og da er det ikke så enkelt med sko :sur:

Satser på at jeg gikk for innertier denne gangen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nam nam!

De skoene passer sikkert neste vinter! Brage bruker 22-23 nå, og jeg kan tenke meg at neste vinter blir 25-26 passelig. Fint med salg! :tommelsmil:

Blir det noe babylaging i dag da? :humpe:

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Igjen? Det var en gang tidligere det var en del :humpe: her inne og da foreslo Kverula aldersgrense. Men når var det da? Kverula? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat :humpe: , men så glemte han at vi faktisk prøver å lage baby og hoppa av i svingen :grine::klaske:

:grine2:

Jeg må le av deg, jeg. :ler:

:klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...