Gå til innhold

Monjas lille røde

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva i alleverden skjedde nå da? Spammer jeg min egen dagbok???? :klø:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har jeg sletta to side med innlegg i dagboka mi. Det sto akkurat det samme i hver innlegg, og ikke aner jeg hvordan det der gikk for seg. Men nå er det iallefall i orden.

Skrevet

Lurer på om Torstein kommer til å få MMR sprøyta jeg *sukk*

Skulle egentlig hatt den:

15. desember - Torstein var syk

9. januar - Pappa'n som skulle følge Torstein var syk

23. januar - Torstein syk

*sukk*

Skrevet

Tidlig kveld på deg monja?

Dere får trene bra fram til EL, dette blir spennende altså! Jeg heier veldig på denne prøveperioden, for da får du termin på bursdagen til Brage! :tommel:

Heia, heia! :hoppe:

Skrevet

Ser på "Skal vi danse" på TV2. Synes det er litt koselig jeg.

Skrevet

Det blir tidlig kveld i dag ja. Skal opp så tidlig i morgen :Gjesp:

Lurer forøvrig på om det ligger an til sykmelding jeg. Armen er skikkelig vond. Klarer ikke å løfte den lenger..... *synes så synd på meg selv*

Håper det klaffer fort, LT :humpe:

Skrevet
Ser på "Skal vi danse" på TV2. Synes det er litt koselig jeg.

Enig, jeg liker også det programmet! :Nikke:

Skrevet

Hei snuppa! :kyss:

Så herlig å se navnet ditt i IKM Februar! Jeg krysser fingre og kan godt "sympati- :humpe: " litt med mannen min for å sende goooode vibber oppover til dere! ;)

Jeg så også på "Skal vi danse" i går - og det var jo ganske ålreit da. Ikke så ofte man ser selskapsdans, og jeg har egentlig litt sansen for det jeg. :) Fin musikk var det også. Tror jeg skal følge med på det, selvom jeg syns feil par røk ut i går...Anita Moen var mye dårligere enn hun Signy syns jeg. :Nikke:

Håper armen din er bedre i dag, monja - så uheldig du var som falt. :troest:

Jeg er svimmel, kvalm og kaldsvetter i dag jeg da, så jeg har reist hjem fra jobben og ligger nå på sofaen...må snart logge av kjenner jeg for pc'n gjør meg ikke akkurat mindre ør akkurat nå...

HA EN GOD DAG! :klem:

Gjest Diddlina
Skrevet (endret)

Håper det går bra med armen din, monja :troest:

Endret av Diddlina
Skrevet

Jeg måtte til legen min i formiddag.....da hadde jeg jobba i 5 timer og smertene var grusomme :grine: Kom inn til fastlegen min ganske med en gang og han henviste meg til øyeblikkelig hjelp på røntgen. Der ble det tatt noen bilder og hva fant de? Jupp, et lite brudd i et bein der :grine: Skal på kirugisk poliklinikk i morgen tidlig. Ikke at de gjør noe med det, men det er nå like greit å få det sjekka ut. Sykmeldt t.om 5. februar......

Skrevet

:troest: Uff da, det hørtes ikke noe godt ut. Men flott at du har blitt sykemeldt.

God bedring!

Klem

Skrevet

Takk for det, April..... :klem:

Jeg er så glad for at jeg har en lege som tar meg på alvor uansett. Han sa at han ikke ville ta sjansen på å ikke sende meg på røntgen. Det synes jeg er flott - selv om han ikke var overbevist om at det var brudd. Sikkert mange leger som bare hadde sendt pasienten hjem med en resept og beskjed om å hvile.

Skrevet

Nå har jeg bytta operatør på mobilen min. Gått fra Telenor til Tele2. Synes liksom ikke det spiller så stor rolle jeg, for jeg har bare kontantkort. Men jeg prøver å være prisbevisst likevel.

Jeg hadde min siste dag som vikar på den gamle ruta mi idag. Litt trist egentlig, men det kan jo hende det åpner seg en mulighet for å få jobbe mer der. Og så hørte jeg at ei av dem som er faste der vurderer å slutte. Hun er fryktelig plaga med nakke/skuldre og kommer neppe tilbake. Så kanskje blir det en fast jobb der? Den som lever får se.....

Torstein er i bedre form nå. Akkurat nå sitter han i badekaret og koser seg. Elsker å bade. Han har ikke vært ovr 38,5 i feber idag og han spiser og drikker bra. Men det ble ikke MMR sprøyte idag. Fått ny time 6. februar. Det blir neppe barnehage i morgen heller. Ny dag hjemme sammen med pappa'n. De koser seg masse sammen så det er greit at de får litt tid sammen. Ikke kan jeg ta ansvaret for han heller, for jeg får jo ikke løfte. Håper han blir helt frisk til onsdag.

Idag da jeg kom hjem ble jeg møtt av nyvaska soverom, rydda hus og middag. Kan man ha det bedre? :hjerte:

Skrevet

Mann og sønn leker og koser seg mens de kler på pysj :hjerter:

Skrevet

Om vi får jente neste gang har vi disse alternativene til navn:

- Tora

- Tuva

- Thea

- Ada

- Ingrid

- Ingeborg

- Maya

- Jamila :hjerter:

Og guttenavn......

- Brage

- Kasper :hjerter:

- Marcus

(huff, det er så vanskelig med guttenavn)

Skrevet

Stakkars monja, jobbe med brukket arm??!!! Åh, det må ha gjort vondt. Bra at legen din tok deg på alvor.

God bedring til deg og lille (eller blir det store?) smurf! :klem:

Fine navn dere har tenkt på!

Jeg synes jo Brage er veldig fint jeg da ;)

Liker Tuva, Ingrid og Maya veldig godt også.

Nå må dere vel hoppe i seng snart og lage denne smurfen eller hva? :sjarmor::humpe:

Skrevet

Takk for koselig hilsen, LT :klem:

Jeg kan ikke tro det er noe voldsomt brudd iallefall. En brist kanskje? Det er jo ikke såååå vondt :klø: Men jeg skal på kirugisk idag, så da har de nok fått finstudert bildene. Det er vondt idag og, men ikke verre enn at jeg fungerer...... Vi får se da. Det gikk utrolig bra å jobbe i går, LT, men det var ikke sånn veldig behagelig nei. Jeg hadde sikkert klart det idag og *supermann* :ler:

Det er storm idag. Har forsåvidt vært det hele natta og, for vinden smalt inn i husveggen der vi har soverom. Så jeg har da våkna noen ganger gjennom natta. Og jeg la meg klokka 20 i går kveld :overrasket: Skulle bare slappe av litt - med to Panodil - men våkna ikke før klokka 7 i morges.... Ja ja :ler2:

Torstein er bedre. Mye bedre, men mannen er hjemme med han likevel idag. Han har akkurat spist to brødskiver med prim og har sikkert plass til flere. Det er jo den ultimate favoritten det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...