Gå til innhold

Monjas lille røde

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi står på vi.....og et pluss er jo at det er så herlig å stå på :hjerte:

Men jeg er ikke så sikker på at det klaffer med det første da. Ikke regner jeg med det heller, så vi får ta tiden til hjelp. Så kan jeg sitte i ettertid å lure på hvorfor jeg var så redd for å bli gravid tidligere.... :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kos deg med Idol (det gjør jeg også) og med prøvingen!

Skummelt med komfyr-hobby! Gruer meg litt til Oliver blir klåfingra.

Skrevet

Utrolig mange snålinger fra Trøndelag! :ler:

Kan du synge, monja? Eller, det er vel rettere å spørre om du har sangstemme? *trøndere kan visst synge selvom de ikke har sangstemme*

Skrevet

Nå har vi hatt en hel time med intens skriking, så jeg fikk ikke med meg så mye av Idol egentlig. Smurfen våkna plutselig og ilskrek så vanvittig som jeg aldri før har hørt. Etter en stund ringte jeg rett og slett legevakta, for tenk om det var tarmslyng tenkte jeg (ja, ja....typisk hysterisk mamma :rodme: ) Fikk beskjed om å komme inn, men etter å ha kjørt noen minutter sovna han i bilen. Vi ringte igjen og fikk beskjed om å se det an. Sykepleieren fortalte at det ofte på små gutter kunne være steinene i pungen som ble litt vridd og det er visst fryktelig vondt. Så vi satser på at det er det da. Han er iallefall tilbake i senga si nå, og det er tydelig at han er sliten av all hylinga for han ble stille som mus. Jeg er sliten jeg og. Svimmel og trøtt :Gjesp:

Nei, jeg har ikke sangstemme Kverula. Eller det vil si.....jeg har kanskje det, men jeg bruker den ikke (offentlig) :ler2: Man er ikke akkurat stolt av å være trønder i kveld :flau:

Skrevet

Uff da, stakkars lillesmurf! :troest: Godt at han sovna igjen da, og at han tydeligvis ikke har vondt mer!

Skrevet

I morgen kommer feievesenet hit for å sjekke pulverapparat, pipe og røykvarslere.

Tror jeg tar kvelden nå.

Skrevet (endret)

Har du vurdert å skifte tittel til 'Sexgodess' eller noe i den stil monja? :ler:

Endret av Malou
Skrevet

du fikk kjørt deg i natt skjønner jeg

;)

Gjest Rognebær
Skrevet

Det snakkes om å STÅ på, ser jeg... Og det er visst sånn det funker også... Hihi! Morsomt at du har så ekstrem sexlyst når det virkelig passer best, da! :sjarmor:

Stakkars lille Torstein - håper han er bedre i morgen!

Skrevet
Har du vurdert å skifte tittel til 'Sexgodess' eller noe i den stil monja? :ler:

:ler: Njei....kanskje ikke enda. Burde jeg det? *blond* :sjenert:

Skrevet (endret)
du fikk kjørt deg i natt skjønner jeg

;)

:riste: Jeg sovna fra hele greia faktisk :overrasket:

Men det er godt mulig at jeg tar det igjen de nærmeste dagene. Toppen er liksom ikke nådd enda :sjarmor:

Endret av monja
Skrevet
Det snakkes om å STÅ på, ser jeg... Og det er visst sånn det funker også... Hihi! Morsomt at du har så ekstrem sexlyst når det virkelig passer best, da!  :sjarmor:

Stakkars lille Torstein - håper han er bedre i morgen!

Jeg har alltid vært sånn. Mest lyst når det passer som best. Tror det er derfor Torstein satt på første forsøk og. Men jeg har ikke noen forhåpninger om at det skjer like fort denne gangen. Tror det er greit å se realistisk på det, ellers blir det bare stress og da blir det iallefall ikke noe.

Skrevet

Idag er det fryktelig glatt ute - ifølge mannen som er på jobb. Selv har jeg akkurat karra meg opp av senga (ingen rare drømmer i natt) og inn på stua. Så jeg har ikke sklidd enda. Noe som kanskje er like greit :sjenert:

Klokka 09.30 kommer det en gubbe fra feievesenet hit for å sjekke brannslokningsapparat, røykvarslere og pipe. Synes det er kjempekurant at de gjør det innimellom jeg. Vi har to slukningsapparater (hengte opp det siste i går :rodme: ) og to varslere, så vi satser på at det blir godkjent. Skulle hatt en varsler til på kjøkkenet, men vi får se. De to vi har er strategisk plassert sånn omtrent midt i huset, både i kjeller og hovedetasje. Håper bare de virker nå da, for vi glemte å testkjøre og skifte batteri den 1. januar :flau:

Mannen kommer hjem til den seansen, for jeg forstår meg ikke riktig på det. Vi blir iallefall med han til byen etterpå, og da skal smurfen i barnehagen. Det blir med andre ord kort dag idag, men det er bedre enn ingen dag.

Det har vært litt av en natt. Vi er jo ikke vant til dette, men det ble sånn at han våkna klokka 12 og klokka 2 og klokka 4 i natt. Skikkelig skriking, men det gikk fort over da. Lurer på om han har magevondter jeg. Han har jo ikke spist noe annet enn vanlig heller, men det er klart at luftsmerter kan komme og gå likevel. Og det er jo så vondt :grine:

Han er våken nå, så det er val bare å hente han opp da.

:vinke:

Skrevet

Gutten er i badebalja si og plasker av fryd. Jeg må skifte på senga hans for han var helt uttissa fra topp til tå i dag :roll:

Kom plotselig tilbake :vinke:

Skrevet

Ferdig badet, sengetøy og overmadrass er i vaskemaskina, Torstein har snart spist to brødskiver med prim og er i kjempeform. Det er deilig å være mamma til verdens beste smurf på sånne dager :hjerte:

Skrevet (endret)

Snart er gubbelars hjemme :danse:

Deilig å se han midt i en arbeidsdag :hjerte:

Jeg er stadig like forelska som for 10 år siden :hjerter_rundt:

Endret av monja
Gjest Rognebær
Skrevet
Ferdig badet, sengetøy og overmadrass er i vaskemaskina, Torstein har snart spist to brødskiver med prim og er i kjempeform. Det er deilig å være mamma til verdens beste smurf på sånne dager :hjerte:

:hjerter:

Det høres så fint ut - selv etter en natt med mye skrik og skrål!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...