monja Skrevet 28. januar 2006 Forfatter #6461 Skrevet 28. januar 2006 Fy fader, jeg blir så irritert på gubben noen ganger Og i kveld har han irritert meg igjen..... Så skal jeg ha nå er det en annen som står øverst på pappa-lista nå ja Men det går sikkert over om en halvtimes tid
Malou Skrevet 28. januar 2006 #6462 Skrevet 28. januar 2006 Oi... De badebildene og det siste bildet var supernydelige da. *sniker seg ut igjen*
monja Skrevet 28. januar 2006 Forfatter #6463 Skrevet 28. januar 2006 De badebildene og det siste bildet var supernydelige da. ← Tuuusen takk
monja Skrevet 28. januar 2006 Forfatter #6464 Skrevet 28. januar 2006 Om noen ser reklamen for Mesta på TV'n en eller annen gang: Den brua dere ser på slutten av filmen er nybrua i byen min det
monja Skrevet 28. januar 2006 Forfatter #6465 Skrevet 28. januar 2006 Idag fikk jeg meg en god latter. Faktisk så god at tårene triller :grine2: Og den fikk jeg da jeg leste dette innlegget av Teddy Toria
monja Skrevet 29. januar 2006 Forfatter #6468 Skrevet 29. januar 2006 God morgen!!! Fikk sove til kvart over 8 idag Nå går smurfen rundt med pizzabit fra i går. Han fikk en egen liten pizza, så det var noen biter igjen enda. Smaker tydeligvis godt idag også. Tror jammen jeg tar meg en bit jeg og Det blir jo masse igjen når man lager hjemmelaget. Akkurat nå er det pluss 7,5 grader ute Men det er fint i slutten av januar det da. Skal ikke klage. Planer for dagen? Det var den ryddinga og vaskinga da
Gjest gjest1 Skrevet 29. januar 2006 #6469 Skrevet 29. januar 2006 Her var det -9°C i dag. *brrrr* For noen skjønne bilder av Torstein du har lagt ut. Han var virkelig en fin lite fyr i blånisseklærne sine og de vakre blå øynenen.
monja Skrevet 29. januar 2006 Forfatter #6470 Skrevet 29. januar 2006 Blir ikke baby på oss i denne første PP nei. Mannen har slått seg fullstendig vrang og vil ikke
søndagsengel? Skrevet 29. januar 2006 #6471 Skrevet 29. januar 2006 Jeg legger inn bildene i galleriet (eller album jeg har i forbindelse med loggen). Så klikker jeg på bildene så de blir store, høyreklikker og trykker på "egenskaper". Der kopierer jeg URL adressen som står. Går på "Skriv Svar" og trykker på IMG knappen. Limer inn URL adressen der. Ikke særlig god til å forklare ← takk! Jeg prøver... Hvis JEG får det til, var det en veldig god forklaring!!!
Gjest gjest1 Skrevet 29. januar 2006 #6472 Skrevet 29. januar 2006 Huff da monja. Dere blir sikkert fort venner igjen og vips er det baby på gang.
søndagsengel? Skrevet 29. januar 2006 #6473 Skrevet 29. januar 2006 Blir ikke baby på oss i denne første PP nei. Mannen har slått seg fullstendig vrang og vil ikke ← Så ikke denne jeg! Så utrolig dumt!! Håper han ombestemmer seg til neste pp!
monja Skrevet 29. januar 2006 Forfatter #6474 Skrevet 29. januar 2006 Han er bare sur og furten akkurat nå. Ja ja....det går sikkert over. Orker ikke å stresse med det heller. Tror jeg kjenner EL smerter idag da. Skulle passe rimelig bra på EL 30. januar det.
Jinx Skrevet 29. januar 2006 #6475 Skrevet 29. januar 2006 Jeg har begynt å myse på "Seksualitet" ← Ja det kan jeg forstå!
Gjest Gjesta Skrevet 29. januar 2006 #6477 Skrevet 29. januar 2006 Hei på deg! Ufint å snike innpå såpass i antall innlegg... Kjempefine bilder av smurfen - og jeg tenkte at jeg måtte kommentere de knallblå, vakre øynene - og i neste innlegg ser jeg at du gjør akkurat det samme. Helt herlig! Jeg ser for meg følgende i monja-heimen: EL, babysyk og for tidien sexfiksert monja kaster seg over mannen - han er helt utslitt og har ikke mer å gi. Når han ikke orker en runde til kommer innlegget med osv - det roer seg ned etterhvert, og monja prøver seg igjen, men fortsatt furter mannen og det blir ikke no' sex på monja. Og så kommer det skuffa-innlegget med "ikke no' baby i pp1..." Har jeg mistolka hele situasjonen nå eller? Du må ikke slite ut mannen din helt vettu, monja - han må rekke å komme seg mellom slagene!
Gjest Maikana Skrevet 29. januar 2006 #6478 Skrevet 29. januar 2006 For en nydelig liten gutt du har!
monja Skrevet 29. januar 2006 Forfatter #6479 Skrevet 29. januar 2006 (endret) HYYYYYYYL!!!!!!!!!!!!!!!!!! TORSTEIN KASTA MOBILEN MIN I VANNSKÅLA TIL BIKKJA - IGJEN!!!! Endret 29. januar 2006 av monja
søndagsengel? Skrevet 29. januar 2006 #6480 Skrevet 29. januar 2006 HYYYYYYYLLLLLL!!!!!!!!!!!!!!!!!! TORSTEIN KASTA MOBILEN MIN I VANNSKÅLA TIL BIKKJA - IGJEN!!!! ← (Ikke meningen å le, for nå skjønner jeg at du er skikkelig sint!!! Ser fro meg en sur og stresset monja, og en liten luring som gjør rampestreker...)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå