Gå til innhold

Monjas lille røde

monja

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hjemme! Endelig......jeg og smufen lå over til svigermor i natt for gubben skulle på byen med en kompis (forøvrig kom de seg aldri ut da :ler: ). Smurfen la seg i halv 9 tiden og sov til 9 i morges. Deilig. Gubben kom til svigermor klokka 6 i natt og sovna på sofan. Han ville ikke vekke oss :hjerte: Og formen hans er ille dårlig idag :Hehe:

I går falt jeg så det smalt etter på isen. Det hadde kommet et tynt snølag og dermed var det gjort. Jeg slo meg voldsomt på en issvull og jeg ha VONDT i skulderen på høyre side i dag :tristbla: Fikk nesten ikke sove i natt, på grunn av smertene, og da jeg prøvde meg på jobb en times tid idag var det helt jævlig. Jeg skal på jobb i morgen, men har ikke smerten gitt seg bestiller jeg akuttime til fastlegen min for å få henvisning til røntgen......det smeller så fælt i den :klø:

Jeg er drittlei vinteren :frustrert:

Og i natt har det snødd nesten 10 cm og :klaske:

Men ellers har jeg det bra ;)

Endret av monja
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da, fall på isen hørtes ikke godt ut! Spesielt ikke med den jobben du har, da er du vel ganske avhengig av at armene fungerer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er veldig avhengig av armene mine i jobbsammenheng, men hver gang jeg faller (for det har hendt før) er jeg bare sjeleglad jeg ikke har Torstein i armene. Ei venninne av meg falt ned en lang trapp med babyen sin i armene, og det gikk heldigvis bra med dem begge. Men for en skrekk :sjokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra Dagbladet:

Trøndelag

I Trøndelag fortsetter det å blåse - sterk kuling de nærmeste dagene. I kyststrøkene i Sør- og Nord-Trøndelag vil det regne, mens det i fjelltraktene i Midt-Norge vil bli litt kaldere og nedbøren kommer som snø.

-  Vi tror det blir begrenset med nedbør i Trøndelag, men det er ikke ventet «god-vær» de nærmeste dagene, sier statsmeteorologen.

Kjøreforholdene i Trøndelag vil variere, men i områdene hvor temperaturen vil ligge rundt null grader kan det bli veldig glatt.

:frustrert:

Må nesten ta en pause jeg nå. Armen verker så innmari :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bør vel egentlig skrive meg opp på prøverlista eller? Men det blir liksom så seriøst da...... Kjenner at jeg nesten får litt kalde føtter jeg - uten at jeg aner hvorfor. Jeg vil jo ha baby, men kanskje utenfor prøverlista...... Prestasjonsangst :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj, ikke noe særlig å falle på isen. Håper du blir bedre til i morgen og ikke har ødelagt deg alvorlig. :troest:

Enig med deg i at nå er det nok snø og vinter. Vil ha vår!!! :sur:

Prøverlista ja....det er jo litt spennende å følge med der når man prøver selv....selv om man kanske blir litt mere opphengt og stresset med å få det til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Beregner EL til å være mellom den 27. og den 30. et sted. Må vel begynne å trene litt før den tid :ler:

Torstein har 39 i feber i kveld :sur:

Og han som skulle hatt MMR vaksine i morgen. Håper han er feberfri, for ellers er det tredje gangen vi må avlyse :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...