Midnattsol Skrevet 21. januar 2006 #6241 Del Skrevet 21. januar 2006 Gratulerer med pappa`n din!! DEVOLD undertøy!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 21. januar 2006 #6242 Del Skrevet 21. januar 2006 Ha en god helg, håper Narve gir seg snart! Superundertøy er alltid godt å ha. Gratulerer med pappa´n din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 21. januar 2006 #6243 Del Skrevet 21. januar 2006 Får håpe prins Christian Waldemar Henry John hadde på seg godt med tøy under dåpskjolen da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 22. januar 2006 #6244 Del Skrevet 22. januar 2006 God morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 22. januar 2006 Forfatter #6245 Del Skrevet 22. januar 2006 (endret) Hjemme! Endelig......jeg og smufen lå over til svigermor i natt for gubben skulle på byen med en kompis (forøvrig kom de seg aldri ut da ). Smurfen la seg i halv 9 tiden og sov til 9 i morges. Deilig. Gubben kom til svigermor klokka 6 i natt og sovna på sofan. Han ville ikke vekke oss Og formen hans er ille dårlig idag I går falt jeg så det smalt etter på isen. Det hadde kommet et tynt snølag og dermed var det gjort. Jeg slo meg voldsomt på en issvull og jeg ha VONDT i skulderen på høyre side i dag Fikk nesten ikke sove i natt, på grunn av smertene, og da jeg prøvde meg på jobb en times tid idag var det helt jævlig. Jeg skal på jobb i morgen, men har ikke smerten gitt seg bestiller jeg akuttime til fastlegen min for å få henvisning til røntgen......det smeller så fælt i den :klø: Jeg er drittlei vinteren Og i natt har det snødd nesten 10 cm og Men ellers har jeg det bra Endret 22. januar 2006 av monja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 22. januar 2006 #6246 Del Skrevet 22. januar 2006 Huff da, fall på isen hørtes ikke godt ut! Spesielt ikke med den jobben du har, da er du vel ganske avhengig av at armene fungerer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 22. januar 2006 Forfatter #6247 Del Skrevet 22. januar 2006 Jeg er veldig avhengig av armene mine i jobbsammenheng, men hver gang jeg faller (for det har hendt før) er jeg bare sjeleglad jeg ikke har Torstein i armene. Ei venninne av meg falt ned en lang trapp med babyen sin i armene, og det gikk heldigvis bra med dem begge. Men for en skrekk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 22. januar 2006 Forfatter #6248 Del Skrevet 22. januar 2006 Fra Dagbladet: Trøndelag I Trøndelag fortsetter det å blåse - sterk kuling de nærmeste dagene. I kyststrøkene i Sør- og Nord-Trøndelag vil det regne, mens det i fjelltraktene i Midt-Norge vil bli litt kaldere og nedbøren kommer som snø. - Vi tror det blir begrenset med nedbør i Trøndelag, men det er ikke ventet «god-vær» de nærmeste dagene, sier statsmeteorologen. Kjøreforholdene i Trøndelag vil variere, men i områdene hvor temperaturen vil ligge rundt null grader kan det bli veldig glatt. Må nesten ta en pause jeg nå. Armen verker så innmari Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 22. januar 2006 Forfatter #6249 Del Skrevet 22. januar 2006 I'm back..... Tenker litt på Torstein og Tora Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 22. januar 2006 Forfatter #6250 Del Skrevet 22. januar 2006 Jeg bør vel egentlig skrive meg opp på prøverlista eller? Men det blir liksom så seriøst da...... Kjenner at jeg nesten får litt kalde føtter jeg - uten at jeg aner hvorfor. Jeg vil jo ha baby, men kanskje utenfor prøverlista...... Prestasjonsangst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 22. januar 2006 #6251 Del Skrevet 22. januar 2006 Usj, ikke noe særlig å falle på isen. Håper du blir bedre til i morgen og ikke har ødelagt deg alvorlig. Enig med deg i at nå er det nok snø og vinter. Vil ha vår!!! Prøverlista ja....det er jo litt spennende å følge med der når man prøver selv....selv om man kanske blir litt mere opphengt og stresset med å få det til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 22. januar 2006 Forfatter #6252 Del Skrevet 22. januar 2006 Ingen vei tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 22. januar 2006 #6253 Del Skrevet 22. januar 2006 Der sto det mye rart men jeg skjønner poenget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 22. januar 2006 #6254 Del Skrevet 22. januar 2006 Middis, du må ta frem den lista jeg la ut i dagboken din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 22. januar 2006 Forfatter #6255 Del Skrevet 22. januar 2006 Men Middis da.....du vet vel at PP er prøveperiode og IKM er ikke mens? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 22. januar 2006 #6256 Del Skrevet 22. januar 2006 Ja DET vet jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 22. januar 2006 Forfatter #6257 Del Skrevet 22. januar 2006 Sto det så mye annet mystisk i den tråden da? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 22. januar 2006 #6258 Del Skrevet 22. januar 2006 11. er jo ikke så lenge til! Da er jo EL rett tundt hjørne da jo! Lykke til Håper skulderen blir bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 22. januar 2006 Forfatter #6259 Del Skrevet 22. januar 2006 Beregner EL til å være mellom den 27. og den 30. et sted. Må vel begynne å trene litt før den tid Torstein har 39 i feber i kveld Og han som skulle hatt MMR vaksine i morgen. Håper han er feberfri, for ellers er det tredje gangen vi må avlyse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 22. januar 2006 #6260 Del Skrevet 22. januar 2006 Nei det gjorde kanskje ikke det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå