Gå til innhold

Monjas lille røde

monja

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta

Hei vennen min! :klem:

Ville bare titte innom og si at alt står bra til her - føler meg i fin form og ting er som de pleier. Så da håper jeg at det er et godt tegn. :Nikke:

Ellers så ser det ut til at det ikke er noen krise med høstbaby likevel sånn som dere holder på! ;) "Hoppe av i svingen" er vel prevensjon i samme gate som det vi praktiserte, "sikker periode" - og du vet jo hvordan det gikk! :ler:

Trist med farmoren til mannen, forresten, men når noen er over 90 år så er de vel kanskje som du sier mett av dage...men det er alltid trist likevel...

Ha en god dag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

300 sider!!!!! :hoppe:

Tro hvor mange sider det blir om jeg skal ha den i utskriftsvennlig versjon? Husker at jeg lagra dagboka før omgjøringa av KG, og jeg husker ikke hvor mange sider det var på nett da, men de utgjorde iallefall over 900 sider i utskiftsvennlig versjon. Jeg har uansett bestemt meg for å skrive den ut - en gang ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke tvil om hvem smurfen har fått temperamentet sitt fra. Det er mamma'n. Herlighet, gutten er jo eksplosiv om han ikke får det som han vil - eller om det er noe han ikke får til :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supermedlemskapet mitt går ut idag, og jeg har ikke fått PM fra Hege :overrasket:

Bare flaks at jeg sjekka det opp med moddene selv. Og så skulle jeg fornye, men så klarte jeg såklart å legge inn summen på mellomlegget fra halvt år til helt år :klaske: Så nå må jeg nesten avvente å se..... Var liksom ingen andre valgmuligheter heller :klø:

Men jeg avdekket iallefall at varslingssystemet til KG ikke funker optimalt :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååååhhhhh......jeg får ikke svar enda jeg sendte PM til en moderator. Herlighet, jeg vet at det kanskje tar tid å sjekke ut forskjellig, men jeg er jo bare såååååå tålmodig :ler::sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Varslingssystemet? Har du angitt noen! :ler:

Kjedelig å ikke få svar på pm når man sitter og venter - håper det ordner seg snart da. :)

Og du, den signaturen din er så morsom, leste den uten problemer! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 innlegg igjen til 6000 i dagboka og.

Som vi skriver *puh*

Mannen lager kjøttkaker idag. Med mandelpoteter, saus og grønnsaker. Det blir godt det :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter du fast i boka mi, Kverris? Jeg ser deg nok :sjarmor:

2 bruker(e) som leser emnet (0 gjester )

1 brukere: monja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste den signaturen uten problemer....damn!!!

Noe må gjøres!

Endret av Midnattsol
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler:

Ja, det som skjer, det skjer... Selv klarte jeg å bli gravid hele 5 dager etter at jeg hadde EL-slim og EL-smerter...! ;)

Så det med EL er noe ordentlig lureri har jeg funnet ut!

Selv om dere ikke prøver ordentlig ennå, så tillater jeg meg å heie litt likevel jeg! :hoppe:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Smurfen spiller Kenny Rogers og Dolly Partons jul for fulle mugger (bokstavlig talt :ler2: ). Han fikk CD spiller og CD fra mormor og styrer den helt selv. Tror vi skal legge vekk juleCD nå og finne fram barnesanger istedet :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om den dagboka er så spennende, Kverula, men den er nå der iallefall. Den ble ikke så lang heller, for det ble litt mye om svangerskapet i denne dagboka.

Så skulle jeg bli gravid igjen holder jeg meg nok i denne dagboka tror jeg. Den holder jo på å vokse seg svær den nå :overrasket:

Nå har vi spist middag, og Torstein var vel nesten den som spiste mest. Tre små mandelpoteter, grønnsaker og 2 kjøttkaker. Nå er han i seng for han har ikke sovet enda i dag.

Mannen er på tur ut for å sette i pære i frontlykta på bilen. Plutselig har jeg bare nærlys, så viser det seg at begge fjernlyspærene har gått. Og til den prisen da - 150 kr pr stk. Men vi hadde bare ei hjemme så det får holde til i morgen. Bedre enn ingenting iallefall. Jeg skal nemlig en tur på jobb i ettermiddag, så jeg håper jo på å slippe å kjøre de 3 milene hjem med bare nærlys. Sånn med tanke på all hjorten som bor her ute.

Selv skal jeg sette på en maskin med klær tror jeg. Vi har iallefall nok klær til to maskiner idag. Får ta en i kveld sånn at jeg får med arbeidsklærne mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leser i svangerskapsdagboka mi jeg..... :grine2: Og gleder meg litt til å bli gravid igjen.

Kverula: Om du har lest i dagboka ser du jo at jeg hadde de samme bekymringene som deg. Følte på mensmurringer, kvalme og ømme pupper..... Og antakeligvis hadde jeg en liten blødning 23. desember 2003 - for siden jeg hadde ømme pupper siden midten av desember tviler jeg på at smurfen er født for tidlig. Jeg tror nemlig jeg hadde termin i begynnelsen av september (mellom 1 og 4. september) og at han er født ca en uke over tiden :overrasket: Jeg (og legen min var vel egentlig ganske sikker han og) mener nå at første dag i siste mens den gangen var 26. november. Noe kanskje UL etter den ordinære bekreftet for da var plutselig smurfen like stor som et foster som ville vært 2 uker eldre enn det han var. Men jeg fikk altså en blødning den 23. desember - samme dag som jeg skulle hatt mens.

Her er jeg kommet sånn ca midt i svangerskapet i denne dagboka. Men det står jo mye annet her og da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...