Gå til innhold

Monjas lille røde

monja

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Torstein sov til halv 10 idag :hoppe: Det gjorde godt for en sliten mamma det.

Og nå har han og pappa'n montert opp trommesettet han fikk til jul :overrasket:

Så nå er det slutt på freden i heimen her, for slår ikke poden på det så gjør pappa'n det. Herlighet :sur:

Ble litt bekymra da jeg leste i dagboka til Kverris idag, men jeg tror nok det går bra. Kommer til å tenke litt ekstra på deg idag vennen :troest:

Vi skal på besøk til tanta til mannen idag. For sønnen hennes og samboeren hans kommer dit fra Trondheim idag. Og de har med seg sønnen sin på 15 mnd. Han er ca en mnd yngre enn Torstein, og sist de traff hverandre var de 1 og 2 mnd gamle :ler: Spennende å se hva de sier om hverandre idag.

Og så skal vi til mamma og pappa, for lillebroren min reiser tilbake til studier i Oslo i morgen :tristbla: Vi må jo si hadet til onkel.

Ellers skal vi slappe av 110% :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant akkurat ut at det kinesiske fødekartet faktisk stemte på meg. Januarunnfangelse + 26 år ga meg jo en gutt :overrasket:

Så nå skal jeg vente til i april/mai/juni med å prøve på nummer to, for ved en alder på 28 år skulle visst sjansen være størst for jente da. Så får vi se om det stemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta

Jeg har sett to ulike kart - og det ene gir meg gutt og det andre jente! Så jeg ble ikke mye klokere av det heller! ;)

Det er utrolig godt å ha deg, monja - setter veldig pris på at du tar deg tid til å trøste meg, finne linker til meg og vise at du bryr deg! :kose:

Så får jeg bare satse på at alt står bra til - og så skal jeg nok tyne legen min litt på torsdag og be på mine knær om en tidlig UL.

Ha en strålende dag i dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rognebær

:hoho::ler2::Hehe:

...ubetalelig er ordet, ja! :ler:

Så vittig!

Jeg tror jeg hadde tørna om det kom et trommesett i hus... Himmel og hav. Broren til mannen er musiker, og har trua med å kjøpe trommesett. Vi har sagt at det bare kommer til å skje dersom trommesettet kan bo hos den kule onkelen, og at bøtteknotten må komme dit for å tromme. Haha. Jeg synes jeg ser dem spille trommer og gitar sammen. :ler: Og onkelen bor i kollektiv. Hahaha! :ler:

Håper dere får slappa av i dag, etter sånn en maratondag i går! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er mannen på telefon med svigerfar. Farmora hans blir bare dårligere og dårligere og er innlagt på sykehuset. Spørs om det ikke er lenge igjen nå. Huff, men hun er jo over 90 år og jeg tror hun er mett på livet jeg :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffda, så trist! :tristbla:

Det kinesiske fødselskartet blir jeg ikke klok på jeg altså. Det har kanskje noe å gjøre med at begge våre små er unnfanget presis i månedsskifter av en eller annen grunn! Så det sto midt mellom gutt og jente på Brage, og det gjør det nå også!

Vi får vel bare vente og se... ;)

Ha en god helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Madden

Jeg hadde også sett den blowjob saken før..men som Cilla hadde jeg glemt slutten! Virkelig priceless!! :hoho:

Så artig å begynne å prøve igjen da! Kjekt med ei lita tulle nå ja...ei lillesøster til Torstein!

Trommesett ja...jeg angrer sååå bittert på den kommentaren min om hvor UTROLIG sexy jeg synes det er med trommeslagere.... Mannen går nå og innbiller seg at han skal bli trommis...han vurderer seriøst å KJØPE trommer!! :overrasket:

:ler: Når skal jeg egentlig lære å holde slikt for meg selv?! :rodme:

Ha en flott helg Monja!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første dag i siste mens: 23. desember 2005

EL: Kjente EL smerter mellom 4 og 6 januar - helt borte den 7. januar

Sånn bare for å sammenligne med de kommende månedene :sjarmor::sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ting skal jo nøye planlegges, men likevel klarte vi å :humpe: både den 5 og 6 januar :roll: Selv om vi "hoppa av i svingen" er jo ikke akkurat det det noen garanti..... :ler: Nuvel, det som skjer, det skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...