monja Skrevet 24. februar 2005 Forfatter #3482 Skrevet 24. februar 2005 Tusen takk for besøk, Susanna og Kverula! Det to siste dagene har både jeg og mannen min enten sittet på do eller hengt over ei bøtte. Vi laga oss en skikkelig god salat på tirsdag, og fikk en lett matforgiftning på kjøpet Lurer på om det var skinka vi brukte i den som ikke var helt bra. Iallefall ble først mannen min skikkelig dårlig før jeg og fikk det utpå natta. Så i går spiste jeg noen usle Marie kjeks og litt cola. Kjenner meg litt bedre idag, men tror ikke jeg skal kaste meg over den største frokosten ennå nei. Mannen er også hjemme enda, men snakker om å dra på jobben til klokka 12. Til nå har han ligget og kost med Torstein i dobbeltsenga, så snart sover vel begge to igjen Men vi klarte å karre oss til byen en tur i går ettermiddag for å kjøpe ny bilstol til poden. Det ble en Akta Craco Cosmic xtp, og vi er fornøyde med den så langt. Han kom høyt opp og fikk litt plass til å bevege seg.( www.akta.se )I den han satt i til nå hadde han jo minimalt med plass å bevege seg på så når han hadde tykke dresser på ble han sittende fast i stolen. Likte ikke det og hylte høylydt. Vi betalte 2690 kroner for stolen og det var billig synes vi. Tror de koster 3200 til vanlig....
Gjest Gjesta Skrevet 24. februar 2005 #3483 Skrevet 24. februar 2005 :trøste: Uffda, matforgiftning...det hørtes ikke no' gøy ut, nei...Godt at dere er på bedringens vei, da! Du, leste i dagboka til middis at du skal begynne å jobbe om 4 dager! Det blir uvant og sikkert litt merkelig, vil jeg tro - men bare man kommer i gjenge igjen, så setter man nok pris på det. Jeg husker at du jobbet veldig, veldig MYE før Torstein kom til verden, men nå som du har blitt mamma blir det vel kanskje ikke tid. lyst eller rom for den slags iver! Har fri i dag jeg da, og det setter jeg umåtelig pris på - har foreløpig ikke brukt dagen til annet enn Kg, men er det ikke sånn fridagene skal være da? Ha en god dag, vennen! K
monja Skrevet 24. februar 2005 Forfatter #3484 Skrevet 24. februar 2005 1. mars skal jeg tilbake til jobben igjen ja. Men bare i 50% stilling da. Jeg skal jobbe 3 dager en uke og så er det helg, før jeg skal jobbe mandag og tirsdag uka etter og så har jeg 7 dager fri. Så 10 arbeidsdager i mnd takler jeg vel. Skal bli godt også selv om jeg gruer meg litt. Godt å se andre mennesker. Gleder meg til det. Og så gleder jo mannen seg til å være hjemme sammen med Torstein da. Tror det er bra at han får være sammen med pappa'n sin og for han er blitt en skikkelig mammadalt. I går da jeg lå og slappa av skulle han være sammen med pappa'n sin, men var skikkelig sutrete hele tiden - helt til jeg sto opp Blir bra med litt miljøforandringer for han og.
Sandra Skrevet 24. februar 2005 #3485 Skrevet 24. februar 2005 Huff da Stakkars deg som er syk da. Håper du blir frisk til du begynner på jobben da, blir vel litt rart, men sikkert deilig å jobbe litt også. Babyene har nok veldig godt av å være litt sammen med pappaene sine også, Marcus begynner å vise tegn på å bli en skikkelig mammadalt han også. Ikke noe sted som er så bra som hos mamma.
Sandra Skrevet 24. februar 2005 #3486 Skrevet 24. februar 2005 Der fant jeg deg! Skjønte ikke hvor du var (lette på F-J), trodde du kanskje hadde slettet dagboken og ikke sagt i fra Håper du får en fin uke heffalomp!
monja Skrevet 28. februar 2005 Forfatter #3487 Skrevet 28. februar 2005 Har ikke somla meg til å flytte fra K-O enda jeg, Sandra Så du finner meg nok her en stund til. Nå sover endelig lillegutt. Han våkna 08.15 i morges og spiste 210 ml mme til frokost. Så var det masse lek og kos før han ble trøtt litt over 10. Men istedet for å bruke tiden på å sove har han ligget og skreket. Men nå - endelig. Så nå har jeg nok 20 minutter for meg selv. Canal Digital står på i bagrunnen - med BigBrother live :oops: og jeg bare nyter den siste fridagen min. For i morgen begynner jeg på jobb igjen. Skal riktignok jobbe i morgen og så har jeg fri i 7 dager, men det blir rart da. Etter å ha vært hjemme i 15 mnd. Så neste uke begynner det skikkelig. Da er det jobb onsdag - fredag og så mandag - tirsdag uka etter der igjen. Og så 7 dager fri. Sånn skal jeg gå til ut juni før jeg begynner i 100% jobb igjen 4. juli. Tiden går alt for fort :o På lørdag var vi i nabobyen på shopping. Vi får både H&M og KappAhl her på torsdag (for da åpner et svært nytt shoppingsenter ), men jeg klarer jo ikke å vente i 3 dager jeg :oops: så vi dro på tur på lørdag vi. Og Torstein fikk flotte nye vårklær. Ble skikkelig tøff han. Se selv her. Er ikke han tøff kanskje? Men vi skal definitivt ut på mer shopping på torsdag vi. Da skal vi til fotograf også. Travelt blir det den dagen, så mannen har tatt en feriedag han Synes jeg ser begrunnelsen hans da han skrev den søknaden om feriedag: "Skal være med kona på shopping" Har forresten tatt et flott bilde av Torstein på det nye saueskinnet han fikk forrige uke. Det kan du se her. Skal forstørre det og henge det på stua
monja Skrevet 28. februar 2005 Forfatter #3488 Skrevet 28. februar 2005 Har akkurat prata med venninna mi som har termin 15. mars. Det blir så spennende, men hun var temmelig lei nå ja....
Gjest Gjesta Skrevet 28. februar 2005 #3489 Skrevet 28. februar 2005 Så nydelig bilde av Torstein på saueskinnet - kommer til å bli fint å henge på veggen! Håper du nyter din siste fridag - selvom det jo ikke akkurat er SLUTT på fridagene på en stund enda! Må være ålreit med en myk start! God mandag, vennen! K
monja Skrevet 1. mars 2005 Forfatter #3490 Skrevet 1. mars 2005 Nå er den første arbeidsdagen over. Starta klokka 6 i morges og jobba i 4 timer, så det er ikke akkurat sånn at jeg er utslitt Og nå er det 7 fridager før det blir 5 arbeidsdager fra og med onsdag neste uke. Trodde aldri jeg skulle si det, men det var deilig å komme tilbake på jobb igjen. Idag er det kaldt ute. Ned mot 12 minus enkelte steder. Så det ligger an til innedag. Kjøpte med meg masse frukt da jeg var i byen så det blir fruktsalat idag Skal bare slappe av og nyte at mannen er hjemme idag også. Han har jo permisjon han. Takk takk, Kverula! Synes bildet ble kjempefint - og jeg bruker ikke skryte av meg selv akkurat
Malou Skrevet 1. mars 2005 #3491 Skrevet 1. mars 2005 4 timers arbeidsdag og så 5 dager fri? Det hadde vært noe det! Fint at du synes det var deilig å komme tilbake på jobb igjen. Hold på den følelsen så lenge du kan, for erfaringsmessig så forsvinner den veldig fort igjen. Hadde du sett hvordan det ser ut i pannekakelandet nå, så tror jeg nesten ikke du hadde kjent det igjen. Vi har faktisk fått en god del snø. Kanskje ikke så mye etter norske forhold, men det er i allefall helt hvitt utenfor og snø på trærne. Ha en fortsatt fin dag sammen med heffalompe-mannen og heffalompe-sønnen.
monja Skrevet 2. mars 2005 Forfatter #3492 Skrevet 2. mars 2005 Kaldt kaldt kaldt......minus 16 grader her nå....brrrr
Sandra Skrevet 2. mars 2005 #3493 Skrevet 2. mars 2005 Så bra at første arbeidsdag gikk fint! Kaldt her i Oslo óg, - 10 grader her jeg bor og da er det ganske kaldt, for dette er ikke det kaldeste stedet i Oslo. Bildet av Torstein var jo så fint! Det gjør seg nok godtpå veggen ja Ha en fin dag da heffalompen.
Nanella Skrevet 3. mars 2005 #3494 Skrevet 3. mars 2005 Så tøff Torstein var i nye klær. Lenge siden jeg har vært innom her og jeg ser han har vokst ja! Bra du syns det var godt å komme på jobb igjen da, også så fin arbeidstid som du har!! Det er nesten litt uvirkelig for meg at jeg noen gang skal tilbake på jobb igjen så jeg kommer vel til å få karasjokk Men den tid den sorg. Alt for kaldt her også, kan liksom ikke dra med Maren ut i -12 syns jeg så det får bli noen hjemme dager på oss nå. Ha en fin uke!
monja Skrevet 4. mars 2005 Forfatter #3495 Skrevet 4. mars 2005 VISA'n min har smelta..... Neida, men det var jammen nære i går. Åpna nytt kjøpesenter med 52 butikker og jammen fikk VISA'n kjørt seg ja. Når vi først kom inn da :evil: Masse herlige klær til Torstein: - Sett med orange Ole Brum genser og beige bomullsbukse (H&M) - Sett med blå Mikke Mus genser og beige cordfløyelsbukse (H&M) - Mikke Mus caps (H&M) - Mikke Mus bandana (H&M) - Blå supermannbody (H&M) - Dongeri snekkerbukse (H&M) - Ole Brum morgenkåpe (H&M) - Name it genser - brun, beige, hvit og grønn stripet (EXIT) - Name it dongeribukse (EXIT) - 3 Name it pyjamaser (EXIT) - 4 Name it bodyer m/kort arm (EXIT) De klærne jeg kjøpte på EXIT betalte jeg: 3 pysjer for 100 kr og 4 bodyer for 100 kr. Jeg betalte også 50 kr pr del for Name it buksa og genseren. Synes jeg gjorde et kupp jeg. I tillegg fikk mannen jakke, 3 t shirts og 2 gensre (til totalt 268 kr) som han kjøpte på Solid. Men nå er det jammen kjøpestopp på en stund http://www.namdalsavisa.no/Nyhet/article1488386.ece
monja Skrevet 4. mars 2005 Forfatter #3496 Skrevet 4. mars 2005 Jeg skal bli tante...... Stesøsteren til mannen min, som vi kaller tante til Torstein, venter baby, Har jeg skrevet det før kanskje? Vi har visst det noen uker nå. Uansett, hun har tre jenter fra før - på 15 år, 13 år og 1 år og nå skal hun ha ny baby i juli. (Fikk siste jenta i januar 2004). Torstein har ønska seg søskenbarn, for han synes det er nok med tre jenter, og jammen ser det ikke ut til at han får det som han vil. Hun var på UL på onsdag og der så de ganske tydelig en . Men det ingen var forberedt på - og aller minst de vordene foreldre - var at det er en eller en til der inne Så det blir tvillingsøskenbarn på gutten min Mest trolig en og en , men de så ikke kjønnet på den andre tydelig. Og jeg blir tvillingtante.....
April Skrevet 4. mars 2005 #3498 Skrevet 4. mars 2005 Åh, så stas å bli tvillingtante Jeg er stadig her og leser, men ikke flink til å legge igjen hilsen! Men jeg tenker på deg altså :-) Tenkte jeg etterhvert skulle spørre om det svenske diktet du brukte (?) i forbindelse med dåpen, om jeg kunne få "låne"det til dåpen jeg også! Men først får den lille bli født..Men da vet du at jeg tenker på det i allefall! Jammen meg har Torstein blitt en stor og fin gutt! Og så en tannebiss da gitt Regner med du koser deg masse! Jeg gleder meg veldig til å bli mamma.. Ha en fin helg, heffalompen :-)
Gjest Gjesta Skrevet 4. mars 2005 #3499 Skrevet 4. mars 2005 Hei vennen! Så moro med tvillinger da - dobbelt så gøy! Leste om shoppingturen din heffalompen (taster fortsatt monja i første forsøk... ) og jeg savna en ting: Hva kjøpte du til DEG??! Du må ikke skjemme bort guttene dine så mye da, at det ikke blir noe igjen til deg, vet du. :fy: Mammaer trenger også litt oppmerksomhet! Fint at det gikk bra på jobben da - nå nærmer det seg vel snart neste arbeidsdag også, gjør det ikke?! Ønsker deg og dine ei god helg! K
monja Skrevet 6. mars 2005 Forfatter #3500 Skrevet 6. mars 2005 Tenk at lillen skal føde tvillingene sine alt Håper det går bra med guttene og foreldrene deres.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå