Sandra Skrevet 30. mars 2005 #3581 Skrevet 30. mars 2005 så flink datatorstein du har da! Ser han er nøye på riktig tegnsetting Her kommer en liten hilsen fra Marcus: .k µå,0 + . jbk j 0mn ' :æ, mj Vet ikke helt hva det betyr, men det er sikkert ha en fin uke :-) Håper dere får det fint på babysvømmingen i dag! Vi begynner på nytt kurs å fredag, vi gleder oss!
monja Skrevet 31. mars 2005 Forfatter #3582 Skrevet 31. mars 2005 Nå har jeg levert min første timeliste på 15 mnd :o Nesten så jeg hadde glemt hvordan de skrives. Men jeg fikk da sulla inn litt over 60 timer, noe som skal passe ganske bra til min 50% av 86% stilling. Heldigvis har trygdekontoret regna med litt ekstra å gå på når de regna ut permisjonspengene så jeg kan jobbe ltt mer enn 50% Måtte krangle meg til å få timene jeg har krav på i stillingen min, men jeg tror vi ble enige. Onsdag, fredag og tirsdag de dagene jeg jobber skal jeg være på jobb i 4 timer og torsdag/mandag blir det 8 timers dager....Og jeg er fornøyd Nå er det snart april og det går mot lysere tider. Herlig. Har kommet hestehov på andre siden av veien her vi bor og sola skinner fra skyfri himmel. Skikkelig vårfornemmelse i dag og. Nå skal jeg henge ut klesvasken.....
monja Skrevet 31. mars 2005 Forfatter #3583 Skrevet 31. mars 2005 Fy f***, jeg er så forbanna på den j**** bikkja idag Han står ute og bjeffer og bjeffer dagen lang. Det er til å bli gal av. Mannen lover i øst og vest at han skal prøve å gjøre noe med det (hallo! oppdragelse?), men det skjer liksom ikke. Han var også litt brå på Torstein en dag (bikkja altså) så han hyyyyyler jo av skrekk hver gang han ser hårdotten Åh, jeg blir så lei at jeg er villig til å sette vekk hunden, men det er jo ikke mannen enig i. Det er jo tross alt hans hund. Idag var jeg så forbanna da jeg ringte til gubben at han gjorde retrett med en gang. Nå skal han begynne å bygge hundegård på baksiden av huset så får vi se da. Det er i såfall siste sjanse
Gjest Gjesta Skrevet 31. mars 2005 #3584 Skrevet 31. mars 2005 Ojsann! Leste først innlegget om hvor deilig det er med vår, alt er fryd og gammen osv - og så leser jeg hundeinnlegget - og PLUTSELIG er det "sinna-heff" som er på banen! Godt å se at det er flere som kan ha utbrudd - jeg har også noen utbrudd over dyret vårt. I går morges holdt han meg våken hele den timen jeg kunne sove ekstra før jeg skulle på jobb...jeg var ikke særlig glad i han der og da, nei... :-x Heldigvis går det over, trøster jeg meg med - og det håper jeg det gjør med vofsen deres også, for hunder som gjør er jo ganske slitsomt da... Ellers håper jeg vårsola skinner på deg både i kveld og resten av uka, for den sakens skyld! :D K
meta Skrevet 1. april 2005 #3585 Skrevet 1. april 2005 Tam tam.. Nå er jeg nysgjerrig altså.. Enten så er det hormoner i sving eller så er det aprilspøk. Satser på aprilspøk, men man kan jo ikke vite helt sikkert :klø: Jaja.. GOD HELG Og skulle det nå være, så vil jeg være førstemann *kremt* -kvinne til å si: gratulerer.. Hvisker det jeg sånn tilfelle det er aprilspøk
Gjest Gjesta Skrevet 1. april 2005 #3586 Skrevet 1. april 2005 Nå ble jeg FRYKTELIG nysgjerrig! :klø: Heff???
meta Skrevet 1. april 2005 #3587 Skrevet 1. april 2005 Her er årsaken til innlegget mitt Kverula.. Sjekk signaturen
Gjest Gjesta Skrevet 1. april 2005 #3589 Skrevet 1. april 2005 :klø: Signaturen...navnet til smurfen, dato, vekt og hodeomkrets... Skjønner ikke no', jeg... :oops: K
meta Skrevet 1. april 2005 #3590 Skrevet 1. april 2005 Nei for slemme damen tok den vekk.. Hadde en babytikker der nemlig
Sandra Skrevet 1. april 2005 #3592 Skrevet 1. april 2005 Oj så spennende disse ryktene var da! Men skal ikke mase om det....MEN vi trenger litt oppdatering her heffa! Blir nysgjerringe da vettu... God helg vennen!
Gjest Gjesta Skrevet 2. april 2005 #3593 Skrevet 2. april 2005 Etter å ha lest litt inne på NM, så forstod jeg at heff bare har hatt det moro på 1.april! Lure-jenta! GOD HELG! K
monja Skrevet 2. april 2005 Forfatter #3595 Skrevet 2. april 2005 Tok en aprilspøk i det stille på NM, men hadde aldri trodd den skulle "spre" seg hit også Jeg bare ordna en sånn nedtellingsticker som kunne fortelle at jeg var "7 weeks and 3 days pregnant" og limte den inn i signaturen min. Så sa jeg ikke mer om det, men litt utover dagen ble det starta en tråd om den pluss at jeg fikk flere private meldinger om det Synes liksom at "Jeg er gravid" meldinger med store bokstaver blir litt for påfallende på 1. april, men det funka med en litt "stille" spøk da.... Ellers ble jeg ikke lurt en eneste gang i går, men så trodde jeg ikke på noe som ble sagt heller da. Trodde til og med operasjonen til kongen var tull en stund :oops: Idag øser regnet ned og det blåser noe så vanvittig. Mannen skal bygge hundegård idag, men jeg lurer på når det blir for han sover enda - sammen med Torstein. Tror de er trøtte idag. Torstein har sovet i over to timer nå. Han har blitt skikkelig flink til å sove på dagtid nå. Før sov han 30 minutter, men så snudde han plutselig om og nå sover opp mot 3 timer tre ganger om dagen :o Sikker på at han vokser så det knaker nå. Tror jeg må vekke dem jeg, for jeg hadde tenkt meg på handletur idag og. Når skal vi få tid til alt?? Ha en fin dag!
Sandra Skrevet 2. april 2005 #3596 Skrevet 2. april 2005 Her kommer "oppskriften" til utskriftsvennlig/lagrevennlig dabok! I adressen til dagboken din: http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php...1324&start=3585 erstatter du viewtopic med printview, sånn at det blir dette: ]http://forum.kvinneguiden.no/printview.php...&start=3585
monja Skrevet 2. april 2005 Forfatter #3597 Skrevet 2. april 2005 Tusen tusen tusen takk Sandra!!!! Du er en knupp :dagensrose: Vurderer å skrive ut den, men det tar sikkert en hel pakke papir snart
Sandra Skrevet 2. april 2005 #3598 Skrevet 2. april 2005 Ja, det er jo blitt noen sider etter hvert :-) Litt koselig å ha da! Står så mye fint som abspultt er verdt å ta vare på :-) God helg
Malou Skrevet 2. april 2005 #3599 Skrevet 2. april 2005 Angående utskrivning/lagring av dagboka, så anbefaler jeg i allefall på det sterkeste en sikkerhetskopi hvis du kun lagrer den. Jeg lagret min (over 2 års dagbok), og jeg tror nesten ikke det gikk to uker en gang før harddisken min døde. Ikke noe morsomt å miste hele greiene! Fortsatt god helg heff! Malou
monja Skrevet 2. april 2005 Forfatter #3600 Skrevet 2. april 2005 O' jul med din glede og barn i August ?? Her var jenta i julestemning gitt Får håpe du ikke går lei da Håper det snør like mye til deg som det gjør her nå.. Plutselig kom snøen gitt herlig Jinx Satt og leste litt i dagboka mi og denne meldingen hadde Jinx skrevet 4. desember 2003. Tenker på hvor rett hun (nesten) hadde angående det der med barn i august
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå