Diva Skrevet 2. februar 2004 #1321 Del Skrevet 2. februar 2004 Heisann! Godt du har fått vært hos lege :D Håper det går bra etterhvert og at sykemeldingen gjør deg godt. Skjønner at du har hatt det vanskelig nå. Ønsker deg en riktig god mandag *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 3. februar 2004 #1322 Del Skrevet 3. februar 2004 Hei monja. Er bare innom med en liten tirsdagshilsen. Håper du har det bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 4. februar 2004 Forfatter #1323 Del Skrevet 4. februar 2004 Endelig tilbake på KG. Trodde jeg holdt på å bli skrullete av abstinens den tiden PC'en ble formatert og ordnet :evil: Blir iallefall leeeeenge til neste gang det skal ryddes på den måten. Men det er jo kjempekoselig å se at det har vært besøk her da. Blir så glad hver gang jeg får nye meldinger her altså. Er såååååå glade i dere alle sammen Tror nok sykmeldingen hjelper ja. Ble helt forandret når jeg fikk høre at det ikke var noe problem med hjertet mitt.....men visste jeg ikke det da?!? Godt å få det bekreftet :D Tusen takk for koselige hilsener Mie, Eowyn, Bettie, Diva og Jinx :klem2: Og forresten - tok en Clear Blue, og jammen viste den ikke et blått + Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredslilja Skrevet 4. februar 2004 #1324 Del Skrevet 4. februar 2004 Så godt å ha deg tilbake!! Gratulerer med Ha en flott kveld videre! Varm klem fra lilja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 4. februar 2004 #1325 Del Skrevet 4. februar 2004 Blir spennende å følge med her fremover ja... Godt at det går bedre med helsen. :D Fortsatt god uke! Klem fra Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 4. februar 2004 #1326 Del Skrevet 4. februar 2004 Jeg følger også med på deg - grattis med blått, og så bra at du er i fin form! Klem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 5. februar 2004 #1327 Del Skrevet 5. februar 2004 Sånne hjemmetester er nå ganske så sikre, da. Lykke til med tset hos legen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 5. februar 2004 Forfatter #1328 Del Skrevet 5. februar 2004 JEJ! Endelig litt "action" i hjembyen også Joda, testen til legen gikk fint den. Så positiv som det går an å få den omtrent. Ikke noen tvil der nei. Så nå er jeg cirka 45 dager på vei Puh, enda 235 dager to go..... Det som er så herlig er at bestevenninna mi har termin 21 juli, og jeg 28 september (foreløpig)......Blir litt spesielt det da. Håper at det hele går bra og at dere vil følge med videre, Lilja, Jennifer, Imari og Bettie!!! *Og alle dere andre såklart* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 5. februar 2004 #1329 Del Skrevet 5. februar 2004 Da iler jeg til med en kjempegratulasjonsklem! Så kost, da...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 6. februar 2004 #1330 Del Skrevet 6. februar 2004 MONJA - DETTE ER DAGENS BESTE NYHET!!! Jeg er så glad på deres vegne - tenk at dere venter barn, vennen min!!! :D :D :D Får tårer i øynene jeg nå...dette var bare så herlig! Gratulerer så mye, kjære monja! Tenk for en deilig tid dere går i møte! 2004 blir et baby-år for dere! :D Dette var deilige nyheter! Ha en vidunderlig helg, vennen min! Klem fra Kverula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 7. februar 2004 #1331 Del Skrevet 7. februar 2004 :blomst_opp: Lørdagsblomst til deg og en ballong til den lille spiren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 8. februar 2004 Forfatter #1332 Del Skrevet 8. februar 2004 VIRUSADVARSEL! Hvis du mottar en e-post med emne som begynner med "Hei!", må den slettes omgående, FØR du leser den. Dette er det farligste e-post virus til dags dato!!! Viruset "Hei!" er en Trojaner, som vil slette alle data i bootsektoren på harddisken. Og ikke bare det - viruset hopper over på evt. løse disketter som ligger i nærheten av PCen, inntil 100 meter vekk. Det setter inn frekke setninger i alle brev du skriver ut. Det slår harde knuter på alle ledningene bak på PCen, og skrur til alle skruene så hardt at du aldri får skrudd dem ut... Det skitner til tastaturet ditt så mye at du ikke kan lese bokstavene, og lager fingermerker med smør og syltetøy på skjermen din. Det fjerner også etikettene på alle diskettene dine. Det roter med termostaten i kjøleskapet, så smøret smelter og lettmelken skiller seg. Det lager falske penger med PCen og legger dem i lommeboken din. Det dreper alle plantene i hagen din, roter løvet utover igjen, og snur søppelkassen på hodet. Det putter avføringsmiddel i hundens mat, så du må løpe ut hele natten. Det sørger for at pæren på do går, og gjemmer reservepærene. Det avmagnetiserer Domino-kortet ditt, sletter alle videoene og forvrenger lyden på alle CDene. Det legger rekeskall i sengen din og stein i kjøkkenmaskinen. Det gir telefonnummeret ditt til ex´en samt alle kreditorer, putter kjøleveske i akvariet, drikker alt ølet ditt og lar sine sure sokker ligge på stuebordet når du skal ha gjester. Det bytter om etikettene på hårkremen og tannkremen, skrur stekeovnen på fullt og putter katten din inni. Det legger stygge bilder på PCen din, og sender e-post til politiet for å sladre. Når du er i ferd med å komme for sent på jobben, gjemmer det bilnøklene og legger en død rotte i matboksen og legger ølkorker i stedet for salami på brødskivene dine. Det justerer eggkokeren, slik at eggene blir grønne og hardkokte. Det bytter ut majonesen med lateks-sparkel når du skal ha gjester. "Hei!" vil få deg til å stemme på NKP. Uansett kjønn vil du forelske deg i Pål Bang Hansen og få mareritt om kvinner med vorter på nesetippen. Det vil også helle sukker i bensintanken på bilen din, barbere vekk dine øyenbryn, mens det kommer med frekke forslag til din nåværende venn/venninne bak din rygg og foretar uhemmede innkjøp med VISA-kortet ditt. "Hei!" kan flytte bilen din rundt på P-plassen, så du ikke finner den, og fjerne parkeringsbilletten fra vinduet når du parkerer. Med din stemme vil viruset legge slibrige beskjeder på din sjefs og Pål Bang Hansens telefonsvarere. Dette viruset er snikende, farlig og fryktelig. Det gir deg kyssesyken og legger aldri ned toalettsetet. "Hei!" vil fremstille amfetamin i badekaret ditt, mens det steker bacon på kjøkkenet, som det så glemmer, og raser ut for å jakte på gamle damer med din nye selvgående gressklipper mens du er på jobben. Send dette videre til alle du kjenner, og til alle du ikke kjenner, men vet emailadressen til, og til de du ikke kjenner emailadressen til, men som du vet om, og kan finne emailadressen til, og til alle dem som jobber i samme by som deg, og til tilfeldig utvalgte du har hørt har emailadresse. Dette er bare noen få av symptomene, så pass på. Viruset opptrer selvfølgelig kun sammen med e-post i alminnelig tekst og uten vedlagte filer. Det er de ALLER FARLIGSTE, men det vet jo enhver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 8. februar 2004 #1333 Del Skrevet 8. februar 2004 Hei! Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 8. februar 2004 #1334 Del Skrevet 8. februar 2004 Tusen takk for hilsen i dagboka mi Lykke til med svangerskap å greier :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 8. februar 2004 #1335 Del Skrevet 8. februar 2004 Oversender et virusfritt HEI til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 8. februar 2004 #1336 Del Skrevet 8. februar 2004 Hei vennen Håper du har en fiiiiiiin dag !? Snør det til dere ? Det snør mengder her Mann og barn er ute å leker seg.. Ihvertfall barna.. Nesten så en kommer i julestemning.. Tenk at til jul har du en liten en, som kommer til å få en haug med julegaver..fnis... Håper vi treffes om ikke så lenge.. Ikea i april var det ikke så ?? Takker for morsomme mailer Klem Jinx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 9. februar 2004 #1337 Del Skrevet 9. februar 2004 Heisann! Ville bare titte innom deg, jeg, og si at jeg har tenkt masse på deg siden jeg fikk vite om den lille som skal komme! :D Tankene mine har streifet innom både deg og Eowyn flere ganger i helga, og jeg må bare si enda en gang at jeg syns det er så utrolig koselig at det har klaffa for dere monja, og at de 9 mnd nå er godt i gang! Ha ei fin uke, vennen min! :klem2: K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 9. februar 2004 #1338 Del Skrevet 9. februar 2004 Hei vennen GRATULERE SÅ MASSE VENNEN MIN, ÅÅÅ SÅ GLAD JEG BLE PÅ DERES VEGNE NÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Håper alt går bra med deg, så skal jeg skrive mer her når jeg får tid... :D Stor klem fra Skusla- som er liiitt missunnelig... :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 9. februar 2004 #1339 Del Skrevet 9. februar 2004 Gratulerer så mye med en liten en på vei :D Kjempekoselig å høre :D :D Klemmer, D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 10. februar 2004 Forfatter #1340 Del Skrevet 10. februar 2004 Får ikke sagt det nok: det er så koselig med mange hyggelige hilsener i dagboka når jeg er litt fraværende av og til. Tusen takk!!! Virusfritt "Hei!" til Bettie og Jennifer også :D Takk for hyggelig visitt TinaK. Alltid fornøyelig med nye fjes i den O'store boken Det snødde her på søndag ja, Jinx! Og i går, men idag har det vært strålende sol fra skyfri himmel :D Så fint at sambizen din aktiviserer barna ute i snøen da..... at han gjør noe Det ser foreløpig ut som om det skal være en liten mini-monja(mannen?) sammen med oss til jul ja, men så er det nå tiden fram mot den 12 uken jrg venter på nå da. Ikke fritt for at jeg er ekstra forsiktig for tiden. Treffe deg i april ja?? Tør du det da? :o Jeg er med jeg Så hyggelig at du har sendt meg en ekstra tanke Kverula! :D Skulle egentlig ønske jeg var i Eowyn sine sko for jeg er bekymra fram mot de første tre mnd, men vi får tro det går bra. Legetime neste uke (18/2), så da får jeg vel mer sva rpå det jeg vil vite. Men fy søren så sakte tiden går nå for tiden :x Tuuuusen takk, Skusla og Diva! :D Det er fryktelig spennende må jeg inrømme......skal skrive i deres dagbøker jeg og - når jeg slutter å bli kvalm av å sitte oppreist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå