Gå til innhold

Monjas lille røde

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så moro da, monja - GRATULERER MED NYTT TANTEBARN! :D :D :D

K

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så hyggelig, da - å bli tante igjen. Gratulerer så masse.

Skrevet

Og her kommer enda en GLEDELIG

monja har vært sammen med monjamannen på kontroll i Trondheim i dag og legene mener at han kommer til helt frisk. :D

Ingenting er bedre enn det, monja-vennen. Ble så glad da jeg fikk melding om det.

*STOOOR KLEM*

..og masse blomster til dere begge.

:blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp:

Skrevet

Hei Monja-vennen!

Stikker innom dagboken din en tur for å si hei jeg!

Og tusen takk for hilsningene jeg fikk fra deg til jul/nyttår! Var så koselig atte.

Gratulerer med tantebarnet da, er det ikke kos? Storkosa meg i julen da jeg endelig fikk tilbringe mye tid sammen med tantebarnet mitt. Utrolig å se hvordan hun har vokst siden sist...Ble helt betatt av den lille skjønnheten jeg!:)

Og så er det jo bra å lese at mannen din har det bra da, er aldri noe kjekt når en nær og kjær er syk.

Vel, du får ha en riktig fin kveld vennen, og så håper jeg at du har det bare bra.

Stor klem fra meg og bebisen! :D

Skrevet

Åh !

Det var gode nyheter Midnattsol..

Ja, da er jeg spent på om Monjamor

har vært på shopping på IKEA idag ??

:wink:

Skrevet

Hei Monja!

Gratulerer så mye med tantebarnet :D Så kos :)

Og så vil jeg si at det var kjempegodt å høre at din kjære kommer til å bli helt frisk igjen. Satt litt på nåler da jeg leste hva dere har vært igjennom, for en tid tilbake. Kjempeflott at ting går rette veien nå :D

Ha en hyggelig fredag og en riktig god helg!

Stor klem, D

Skrevet

Så flott med gode nyheter om mannen din Monja! :P

God helg! :blomst:

Jennifer

Skrevet

Så deilig det var å høre at monjamannen blir helt frisk!!! Det var bra!!! :D

HA EI GOD HELG, MONJA-VENNEN MIN! Kos dere!

Klem til deg fra meg...

Skrevet
Åh !

Det var gode nyheter Midnattsol..

Ja, da er jeg spent på om Monjamor

har vært på shopping på IKEA idag ??  

:wink:

Du tviler vel ikke på det vel, Jinx?? :ler: Joda, IKEA fikk besøk denne gangen også, men jeg kjøpte faktisk ikke så mye nå. Litt kjøkkenutstyr, leker og oppbevaringsesker stort sett. Var kjempemasse fint på salg (les:gardiner), men hvem trenger sånt på 3 meter?? :o Itte je iallfall :riste:

Også feira vi at legene anntar at mannen blir helt frisk. De kunne konstatere at han ikke er disponert for blodpropp, og dermed ikke trenger mer medisin for det etter den kuren han går på nå (6 mnd - 3 igjen :D ) er slutt. Lettelse nummer 1.

Når det gjelder sarkoidosen - bindevevssykdommen - så de på røntgenbildene at det fortsatt er opphovning i lymfeknuter tilknyttet lungene. Legen sa at de kan utelukke at det er noe ondartet, men de kan heller ikke konstatere at det er den sykdommen de tror med mer en 90% sikkerhet (mer enn godt nok for meg det). Nå skal de sette seg ned å sammenligne bildene fra da og nå og se om de skal ta en biopsi for å garantere for hva det er. Men hun sa at mest rolig slapp han det. Og de kommer vel ikke til å behandle han om han ikke viser tegn til forverring på neste kontroll om 3 mnd.

Så hun sa han kommer til å bli helt frisk - sånn som det ser ut nå :hoppe:

Tusen takk, Middis, for at du orka å oppdatere dagboka mi da du fikk SMS igår :kyss:

Og tusen takk for koselig hilsninger Kverula, Jennifer, Diva, Eowyn og Bettie :blomst_opp:

Vi kom hjem sent igår og sov hos svigermor, for vi dro på sykehuset her i formiddag - på babybesøk :hjerte: Hun er så skjønn altså. Gjett om jeg er stolt tante da. De skulle hjem idag, så vi lovte å komme på besøk om noen uker. La dem få roe seg ned og bare kooose seg den første tiden. Det var så utrolig gøy å se de stolte foreldrene og. Spesielt pappa'n. Det var hans første så det ble litt spesiellt for han. Han var skikkelig kry han ja :sjarmor: Og de to storesøstrene er ikke mindre stolte de :D

I morgen skal vi på bursdag til svigerfar. Han har egentlig bursdag på mandag, men da blir kona hans operert for betennelse i tarmen, så det skal feires i morgen istedet. Blir koselig. Vi har kjøpt han oljemaling, lerret og pensler, for han er et riktig talent. Så nå er det bare å håpe han maler et bilde til oss.

Og Jinx - neste gang jeg kommer til Trondheim - i april blir vel det - skal du være med meg på IKEA, OK?? :wink:

Skrevet

Vi har rukket å se en film idag - Rent Control :D Vi ser egentlig ikke så mye film, men så fikk vi et tips om at vi kan leie DVD'er på nett, og da slo vi til på det. Betaler 199 kroner pr mnd og får leie så mange vi orker å se. Så jo kjappere vi sender tilbake de vi har sett jo kjappere får vi nye. Så det ligger an til en sen-vinter med masse film :D

Til nå har vi sett tre som vi skal returnere idag, så har vi kanskje to nye her på tirsdag :sjarmor:

Senere idag skal vi til svigerfar på bursdag, og jeg må nok snart dukke inn i klesskapet for å se om jeg finner noe å ha på meg. Mannen fikk masse nye klær når vi var i Trondheim, men jeg fant ikke noe til meg selv. Typisk :roll:

Skrevet

H E L L U ! "

IKEA i april ? Hm.. Kanskje det ja..

Får da vel kanskje m meg vogn også der ...?

Tenkte jeg skulle konsumere en film ikveld jeg også..

Etter at besøket mitt har dratt..

Bakt sjokoladekake jeg - lukter godt :P

Mhm..... *friste... friste*

GOD HELG !!

Klem Jinx

:hjerter:

Skrevet

Her var det skjedd mye!! Gratulerer Monja - både som tante og med lovnader om frisk mann. Kjekt å høre!

Ha en fortsatt fin helg, klem fra Mie :D

Skrevet

Har vært til ei venninne og tatt meg en rusbrus og en Irish Coffee.....OK, 3 da :wink:

Nå er det natta :Gjesp:

Skrevet

Så fint at det ser ut til at alt går bra med mannen i huset.

Var det salg på laaange gardiner på Ikea? Da må jeg ile dit, for jeg trenger tre meter gardiner her jeg bor. Gammelt hus med stooor takhøyde og tilsvarende vinduer. Skal prøve å lure halvdelen på en Ikea-tur, jeg.

Skrevet

Halla Monja!

Bra med deg?

Bare innom for å ønske deg en fin kveld og ei fortsatt fin uke!

Hvordan er formen, forresten? Og hvordan ser det ut mht sykemelding osv framover? Har du lang tid igjen?

K

Skrevet

:hoppe: HURRA FOR PAPPA'N MIN SOM BLIR 54 ÅR IDAG :hoppe: :bursdag:

:hoppe: HURRA FOR KRONPRINSPARET SOM HAR FÅTT EI DATTER IDAG, OG NORGE HAR FÅTT EN NY TRONARVING :hoppe: det fødes en tronarving heller da. Kan jo være 30 år til neste gang, og da er jeg gammel og grå :ler:

Og så er det jo litt gøy at det skjedde på dagen før termin, for da kom hun til verden på pappas bursdag og jammen fikk "han" flaggdag :ler:

Skrevet

GRATULERER!!

*vifter med flagget*

:bursdag:

Skrevet

Her var det stor stas og full jubel! :D

Koselig med den kongelige fødselen - og moro for pappan din å få flagg-dag, monja!

Blir det feiring i dag eller?

Ønsker deg en fin dag, vennen!

Klem fra Kverula

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...