Gå til innhold

Monjas lille røde

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei vennen

Ønsker deg og dine ett kjempe fint nytt år... :D

Stor klem fra Skusla.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen ganger må man se fargen på veggen før man finner ut at den er feil. Sånn er det bare.

Ønsker dere et riktig godt nytt år.

Skrevet

Riktig godt nyttår til deg, Monja :D

Ønsker deg og dine alt godt for det nye året

Nyttårsklem fra Diva :klem2:

Skrevet

Hei Monja,

Ville bare si godt nyttår til deg! Håper du kom godt inn i 2004.

Hilsen Jennifer

Skrevet

:hoppe:HÆPPI NJU JER!!!!! :hoppe:

Idag er det faktisk 1 år siden jeg starta dagboken, og nå er det over 1200 innlegg i den. Kan nesten ikke tro det. Har vært så hyggelig med alle som har tittet innom og jeg håper jo såklart det fortsetter sånn i 2004. Er blitt så glade i dere alle.

Nyttårsaften ble en rolig affære for oss. Mannen har slitt litt med vond rygg gjennom jula, men igår kveld toppet det seg virkelig. Han var jo nesten ikke til å gå stakkars. Da fro jeg fram et gammelt triks. Tok en tynnstrømpebukse og klippet av den rett under kneet. Fylte den med midagsris og slengte den i mocro'en på 3 minutter (på full effekt). Tullet den så inn i et frottèhåndkle og la det mot gubbens rygg. Heldigvis ble effekten som jeg håpet og han ble bra nok til at vi kunne dra ut og se på rakettene. Var utrolig mange og flotte i år.

Nå ser jeg fram mot et nytt år med medgang og motgang og masse gøy på KG!!!! :D

Skrevet

Godt Nytt Åååååår!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

Skrevet

Idag var jeg og mannen ferdig handla i byen omtrent før butikkene åpnet. Vi har vært på salg. Skulle ikke det egentlig, men så måtte vi ha støvsuger, og siden elkjøp åpna klokka 7 så..... :roll: Og så måtte jeg bare innom Bohus en tur da. Bare for å se altså. Kom ut derifra med to LINA taklamper og en ABELONE mor og barn lampe :sjarmor: . Så svidde vi av 400 kroner der og. Men det var ikke så ille det da, for hadde vi kjøpt dem før salget hadde det kosta oss det dobbelte. Når det gjelder støvsugeren er jeg mer usikker, for jeg mener å ha sett den før jul til samme prisen. Men nå har vel elkjøp mer eller mindre salg hele året de da....

Skrevet

Kaldt nei?? Nei, er du gæææren :o :ler:

:hoppe: Idag har jeg bare fått verdens beste nyhet! Bestevenninna mi gjennom de siste 8 årene skal ha baby. Termin 21. juli :blomst_opp: Jeg gledeer meg sånn på hennes vegne. Fra før har hun ei datter på snart 12 år, så det blir en skikkelig attpåklatt. Men så herlig!!!! Sånne nyheter skulle man fått oftere. Så nå er jeg motivert - skal jobbe med babyplaner hele våren nå :wink: Hadde jo vært så gøy om vi begge skulle ha, og at det ikke ble så stort gap mellom dem.

:hoppe: Jeg er så glad, så glad :hoppe:

Skrevet

Tenk nå, hvis man erstattet j med p i alt som har med jul å gjøre.

For en hærlig tid det ville bli...

Vi ville ha et helt pulebord, pulefest, pulefrokost, pulenisser, pulegaver, pulepynt og pulemat.

Og damene kunne glede seg til puleaften når pulemannen kommer.

For ikke å snakke om lille-puleaften og 1. og 2. puledag.

Da kunne vi snakke om den deilige puletid da!

Og så rompul for å runde det hele av.

Hvilken ønskedrøm :roll:

Skrevet

Har sovet lenge idag. Iallefall for meg å være, men så sovna jeg ikke før i 3 tiden heller da :roll: . Det er så slitsomt å egentlig være trøtt,men ikke klare å sovne. Kjenner bare hvordan kroppen dovner vekk, men ikke hodet :evil: Vel, til slutt greide jeg det og da var det plutselig langt utpå morgenen :o *vurdere å kjøpe beroligende "natta-te"*

Gårkvelden var bare konge. (Er det noe som heter "gårkvelden"? Søren og - det er det nå iallefall :ler: ) Fikk invitasjon fra svigerinna mi som er på Fellesskapet om at det skulle gjøres "innvasjon" på et forum for horekunder. Og på bare sekunder var hele forumet omformert til et "kjerringforum" med bleieutslett, oppkast, bolleoppskrifter og softis :ler: Vel, det endte med utkastelse for de fleste av oss, men det var gøy de timene det sto på. :ler2: Og vi føler på oss at vi kommer tilbake en gang :wink:

Gjest Gjesta
Skrevet

GODT NYTT ÅR VENNEN! :D

Ser du har fått en god (dog litt ondskapsfull :ler: ) start på det nye året!

Klem fra Kverula

Skrevet

:vinke:

Hei hei,

tror ikke jeg har lagt igjen en hilsen i denne boken før, men jeg har lest gjennom hele :wink: (må snart søke om opphold for kg-avrusning ettersom jeg er blitt hektet på å lese dagbøker..)

Uansett - det har vært spennende å lese boka di, og jeg takker for titten!!

Håper 2004 blir et godt år for deg og monjamannen, og at dere begge får et glad og friskt år!!

Forresten høres foruminvasjon utrolig morsom ut!! You go girl!!

Ha en flott lørdag! :D

Skrevet

Hei vennen !

Det var litt av en avatar.. Tjihi..

Hvor får man kjøpt :

"Hvordan er været 2004" bok ??

Det hadde virkelig vært noe for min mamma..

Hun skriver ned været hver eneste dag på

kalenderen sin..

:ler: Ler godt av p'ene dine..

Godt Nyttår !!!

Babyår for Monjaparet kanskje :hjerte:

Klem Jinx :kyss:

Skrevet

Hei Monja!

Tusen takk for koselig julehilsen! Som du skjønner har jeg hatt juleferie - og KG-ferie samtidig, så jeg er ikke innom før i dag. Håper du har hatt en fin ferie du også og at du får et spennende nytt år!

Skrevet

Godt nyttår til deg og din kjære, Monja!

Ble litt imponert over at du malte kjøkkenet ditt i romjula!!!

Kanskje du vil komme og male noen av mine rom også?!? :ler:

Uff, jeg sliter litt med dårlig motivasjon, men det kommer seg forhåpentligvis.

Det verste hos oss er at det er strie på nesten alle vegger :evil: , og det er jo et helv... å få av!!!

Når strien først er kommet av er det jo en fryd å gjøre resten av arbeidet!

Vel, får håpe arbeidslysten finner meg her jeg sitter på datarommet, og får meg til å sette gang i nærmeste framtid! :roll:

Det er jo lov å håpe, hvertfall :ler:

Nå skal jeg legge meg!

Nattaklem fra Smurfa!

Skrevet

Innom med en oppmuntrende hilsen etter en juleferie.

- det er bare å begynne med å telle ned til neste ferie, ikke sant?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...