Gjest lmari Skrevet 5. januar 2004 #1221 Skrevet 5. januar 2004 Godt nytt år, Monja! Male kjøkken i romjula? Du er ikke sann.... *misunnelig* Hva skjedde med å ta det med ro med armen? Håper det nye året har startet bra for deg, og at du har det bare bra! Klem!
monja Skrevet 6. januar 2004 Forfatter #1222 Skrevet 6. januar 2004 Begynner det nye året som en liten copycat. Synes Jinx gjør det så flott når hun uthever skriften i navnet på dem hun svare eller skriver til, så fra nå av skal jeg og gjøre det Kanskje jeg til og med klare å holde oversikten. Har ikke store forhåpninger om at jeg får inn dette innlegget idag da, for jeg har hatt problemer med PC'en ikveld. Når jeg åpner "Nye innlegg" eller "Egne innlegg" (og av og til andre tråder og) får jeg bare at "siden kan ikke vises" eller at den ikke finner tekst. Den åpner siden som vanlig, men når det står "fullført" er det bare bakgrunnsfarge som vises :evil: Så det blir bare dette innlegget og så sier jeg natta. Gidder ikke å sitte her og plages med den dritt-PC'en vår :evil: Idag har jeg vært på besøk til min ny-gravide venninne. Det er så utrolig gøy, og jeg gleder meg så masse for dem. Hun sa hun slutta med p-piller 6 oktober, og 19. oktober var det i boks :o Det får'n si. Gubben min blir jo bare en "puff og en blårøyk" i forhold da. Men hvem vet, Jinx, kanskje 2004 blir det store babyåret for Monjaparet? Vi håper iallefall på det. Og nå som vi er prøvere så....ikke sånn hver dag, men etter neste mens (i slutten av januar) blir det mer hyppig....IIIIHAAAA Så kos at du ser innom Imari. Ro i armen? Vel, jeg har prøvd da. Men sikkert ikke nok. Og mannen var den som malte de store og slitsomme flatene da. Jeg gride faktisk det meste med motsatt arm jeg. *stolt* Takk for oppmuntring, Bettie. Det gjorde godt. Motivasjon er absolutt en fordel, Smurfa Men når kjøkkenveggene er blå og du er drittlei den fargen - som var flott for ett år siden - har du motivasjonen rett foran deg Takk for hyggelig hilsen, Puff! Trodde nesten du var dratt fra oss jeg *borte*? Men det er nok mange som har hatt juleferie og KG ferie. Jeg har prøvd det siste med mindre hell WOW Fredslilja! Har du lest gjennom hele dagboka mi??? :o Nå ble jeg skikkelig imponert altså. Tror det er avvenningskur neste ja Neida, vi kan jo ikke legge deg på avvenning, for det er jo mye mer kos å ha deg sammen med oss her Skal se innom dagboka di når jeg får litt bedre tid jeg og. Hm, noe nytt idag da? Jo, jeg var til legen igår. Fikk ikke sprøyte nå, men 10 dagers tablettkur og sykmelding ut januar :o Skal holde meg helt i ro i minst 7 dager, og så kan jeg begynne på litt aktiv sykmelding om jeg føler for det. Men det var helt opp til meg å avgjøre når den tid kommer. Vel vel....det var den ferien Men jeg har den nå til gode da.... Mannen var til kiropraktor idag. Han har hatt fryktelig vondt i ryggen i jula, og nå hadde det blitt sånn at han mistet førligheten i høyre foten. Han hadde tenkt å ringe legen sin om dette, men det er jo ikke noe de kan gjøre med. Og siden han hadde bestilt seg time til knekker'n idag bestemte han seg for å vente med lege til etterpå. Gjett om han var nervøs da, for han har aldri vært til slik behandling før. Da han kom ut var han bare såååå fornøyd, for da var smertene både i rygg, nakke og hofte borte og han følte seg som en ny mann. Nå skal han tilbake på torsdag og ser fram til det heldigvis. Det er jo nesten vittig å se på han, for han spretter jo som en ballerina over gulvet snart Nuvel, det var vel det jeg hadde på hjertet idag. Ble ikke detta unormalt langt til meg å være da
Gjest gjesta Skrevet 6. januar 2004 #1223 Skrevet 6. januar 2004 Innom for å si god kveld til Monja! (og få navnet mitt i uthevet skrift ) Ha en fin onsdag!
monja Skrevet 6. januar 2004 Forfatter #1224 Skrevet 6. januar 2004 OK da, så greide jeg ikke å dy meg - fikk forumet til å funke igjen, midlertidig iallefall Håper du og får en god kveld, Mie! Det brude det jo bli nå når navnet ditt er blitt skrevet med uthevet skrift og greier?
monja Skrevet 7. januar 2004 Forfatter #1225 Skrevet 7. januar 2004 Så var jeg tilbake da. Og det har ikke skjedd så mye av spenning her i det siste akkurat. Var innom jobben og leverte sykmelding idag, og så kjøpte jeg en kalkun :o Fordi jeg skal sette mannen i arbeid. Vi hadde nemlig kjøpt kalkunfilet til middga igår, men fyttirakker'n så dyrt. 50 kroner for usle 300 gram. Nesten så prisen ga maten en bismak. Og vi som spiser så mye kalkun og kylling Så idag tok mor (altså meg ) saken i egne never og kjøpte en frosset, hel, kalkun på 3.9 kilo. Og for den betalte jeg 155 kroner Og så blir det mannen sin jobb å skjære fileter ut av bryststykkene og kalkun strimler ut av lår og vinger + + Da har vi iallefall kalkun til laaaangt utpå våren. Hm, var det virkelig det mest spennende som har skjedd idag da? Fryktelig til A4 liv jeg lever :o
Malou Skrevet 7. januar 2004 #1226 Skrevet 7. januar 2004 Det skjer kanskje ikke så mye spennende når man er sykmeldt nei... Ikke når man jobber heller forsåvidt. Livet blir fort ganske A4 med hus, jobb og "mann" om man vil det eller ei. Håper du får tid til å kose deg litt også selv om du er sykmeldt og å slappe av sånn at du blir frisk igjen. Lang juleferie får du i allefall uansett. Onsdagsklem fra Jennifer
monja Skrevet 7. januar 2004 Forfatter #1227 Skrevet 7. januar 2004 Jeg skal koooose meg jeg, selv om jeg synes 6 uker ferie kanskje er litt i meste laget?!? Men det er nå deilig likevel da
monja Skrevet 7. januar 2004 Forfatter #1229 Skrevet 7. januar 2004 Mer ferie :o ? Du blir nå aldri fornøyd heller du Men om du synes du har for lite ferie kan du godt få en uke eller to fra meg, Jennifer
Bettie Skrevet 7. januar 2004 #1231 Skrevet 7. januar 2004 Sånne ryggknekkere kan være fine å ha. Håper det fortsatt går bra med mannens bakside. Du får prøve å gjøre som legen sier - ta det med ro med andre ord. Og det er ikke så gøy å ha "fri" når man ikke har valgt det selv. God bedring.
Diva Skrevet 8. januar 2004 #1232 Skrevet 8. januar 2004 Hopper innom og ønsker deg en riktig god torsdag :D Klem :klem2:
Malou Skrevet 8. januar 2004 #1233 Skrevet 8. januar 2004 Mer ferie :o ? Du blir nå aldri fornøyd heller du Men om du synes du har for lite ferie kan du godt få en uke eller to fra meg' date=' Jennifer Ja takk, jo takk og mange takk... Får aldri nok ferie jeg, også er det greit å ha noe å klage over også... :blunke: Jennifer
monja Skrevet 8. januar 2004 Forfatter #1234 Skrevet 8. januar 2004 Mannens bakside fikk seg en knekk idag også, Bettie, og nå fungerer han visst alldeles utmerket. Nesten imponerende å se hva den mannen kan utrette med en dårlig rygg. Nå er det bare en behandling igjen så er visst knekkeren fornøyd i denne omgang. Håper du får en flott torsdag og, Diva! :klem2: Og Middis såklabert På onsdag skal vi ha bilen på verksted. Skal bytte registerreima på den. Siden vi skal kjøre til Trondheim er det ikke verdt å risikere at den ryker tvers av og at vi må ha ny motor - igjen Men det er januar da - utgifter i fleng :evil:
Midnattsol Skrevet 8. januar 2004 #1235 Skrevet 8. januar 2004 Juhuu, navnet mitt i utheva skrift. :D
monja Skrevet 8. januar 2004 Forfatter #1236 Skrevet 8. januar 2004 Regner med at det er ukas høydepunkt eller??
Midnattsol Skrevet 8. januar 2004 #1237 Skrevet 8. januar 2004 Ja så godt som. Skal tydeligvis ikke så mye til.
Malou Skrevet 8. januar 2004 #1238 Skrevet 8. januar 2004 Får man navnet sitt i uthevet skrift kun på ett innlegg heller? Sånn at hvis man kun refererer til et tidligere innlegg så blir man ikke uthevet? *sutrer* Eller er det bare hvis man skriver hyggelige kose-plose (?) innlegg at man får navnet sitt i uthevet skrift? *sutrer enda mer* Jennifer
monja Skrevet 8. januar 2004 Forfatter #1239 Skrevet 8. januar 2004 Jennifer! Jennifer! Jennifer! Jennifer! Jennifer! Man får navnet sitt utheva uansett *tror jeg*, bare man skriver innlegg datert etter........... går :o Trenger ikke ekstra koooozer jeg, men det er klart det hjelper Det er jo såklabert forutsatt at jeg skriver navnet ditt, Jennifer, dah
Malou Skrevet 8. januar 2004 #1240 Skrevet 8. januar 2004 Jipp-ja-ja-jippi-jippi-ja :der-redda-du-dagen-min-smiley: Kose-pose-soser fra Jennifer
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå