Gjest Gjesta Skrevet 9. januar 2004 #1241 Skrevet 9. januar 2004 Hei monja-vennen min! Så du tar det med ro om dagen du da...Må være fryktelig uvant for deg som er vant til å ha 100 ting å henge fingrene i? Kjedelig å være sykmeldt da, men du får se på det som en ekstra mulighet til å gjøre ting du ellers ikke ville få tid til! :D Ellers syns jeg det var en kjempefin ting å gjøre det å utheve navn i teksten - så nå gleder jeg meg til det blir min tur! Ha ei fin januarhelg, monja! Klem...
Bettie Skrevet 9. januar 2004 #1242 Skrevet 9. januar 2004 Bilreperasjon i januar - grøss. Det er likesom ikke helt måneden for slikt, men må man så må man. Godt at ryggen er bedre, for kranglete rygger er ikke ok. Går det bra med deg, da?
monja Skrevet 9. januar 2004 Forfatter #1243 Skrevet 9. januar 2004 Puh, godt å se at Jennifer endelig ble fornøyd Takk for koselige visitter Kverula og Bettie! Joda, det går bedre med meg, og jeg er overraskende flink til å holde meg i ro Men det er ikke enkelt - jeg er jo som sagt vant til å ha 100 jern i ilden på samme tid. Har vel innsett at for å bli helt frisk må jeg holde meg litt rolig Idag har mannen tatt ned adventstjerna og hengt opp nye pendellamper i vinduene på stua. Selvfølgelig fra IKEA dem da.... De heter Tretakt, og vi valgte de hvite. Finnes i blå også. Har dem i to vinduer på stua, to og to sammen. Når vi skal på IKEA neste uke skal jeg kjøpe sånne for å henge i taket. Akkurat samme lampene, men da er det tre sammen, montert på en plate for å feste i taket. De ga kjempefint lys, og jeg tror nok de vi skal ha over stuebordet kommer godt med. Det er så mørkt, og nå har vi bare en "lysekrone" ment for stearinlys. Og den kan vi jo henge opp ved spesielle anledninger Men nå er det tid for pizza We snakes girls and boys
monja Skrevet 9. januar 2004 Forfatter #1245 Skrevet 9. januar 2004 *løper til innboksen* Trenger ikke å løpe så lang da
Bettie Skrevet 10. januar 2004 #1246 Skrevet 10. januar 2004 Fint at du klarer å ta det litt med ro, og at du føler deg bedre. Ønsker deg en riktig god helg
Gjest Gjesta Skrevet 10. januar 2004 #1247 Skrevet 10. januar 2004 Hei på deg! :D Takk for koselig pm - det ligger en og venter på deg nå også! Ha en fin lørdagskveld, monja! Klem til deg fra meg...
Jinx Skrevet 11. januar 2004 #1249 Skrevet 11. januar 2004 Mail er underveis Håper du har en fin fin søndag vennen !? Har fortsatt adv stjerna og stakene fremme jeg de er jo så fine.. Må kjøpe nye lamper som kan erstatte dem.. Klem Jinx
monja Skrevet 12. januar 2004 Forfatter #1250 Skrevet 12. januar 2004 Mandag igjen! Ikke at det gjør noe egentlig - så lenge jeg går sykmeldt. Har vært med gubben inn til byen idag, da han dro på jobb (aktiv sykmelding han da ), så jeg sov noen timer hos svigermor.....faktisk helt til klokka 11 Ikke merkelig i det hele tatt at jeg ikke får sove på natta Søndagen ble fin den, Jinx! Hadde svigermor, svigerinne og nevø på middag igår. Da diska jeg opp med koteletter med mandelpoteter, rosenkål, smørstekte champignoner og fløtesaus. Og fruktsalat med krem og sjokoladebiter til dessert.....slankekost :o Og til ei forandring var det jeg som laga maten Takk for hyggelig hilsen, Bettie. De varmer så godt. Joda, jeg føler meg mye bedre nå, men klok av skade skal jeg ikke overbelaste armen de neste 3 ukene.... Det har jeg gjort før nemlig :-? Tusen takk for mail, Jinx, Kverula, Midnattsol og Skusla.....Skal sette meg ned å svare på dem idag jeg Dere skal bare vite at jeg er kjempeglade i dere alle sammen Mandag betyr TV maraton uka gjennom. Regner med at det er Jinx'en som er "skyld" i min TV - avhengighet Hadde det ikke vært for hennes oversiktlige TV - plan hadde jeg nemlig ikke visst hva som var på den boksen jeg. Følger ikke så veldig med, men når jeg leser om det blir jeg nysgjerrig, og "pang" så sitter jeg klistra i avhengigheten Skal vi se....hm.....mandag...: 19.30: Hotel Cæsar (TV2) 20.00: Popstars II (TVN) 20.30: Tristas Bryllup (TVN) 21.30: Homsepatruljen (TV3) 22.30: Sex og singleliv (TV3)
Malou Skrevet 12. januar 2004 #1251 Skrevet 12. januar 2004 Angående TV-avhengighet: Du har så rett... Det skal ikke mer til et et (svakt øyeblikk) av nyskjerrighet til før man er hektet på alskens TV-programmer. Synes selv jeg har blitt litt flinkere til å ikke følge med på "alt" jeg da, men det er jo også lett å si nå, før TV-våren har kommet ordentlig i gang... "Heldigvis" har jeg ingen norske TV kanaler for øyeblikket, så jeg kan ikke følge TV progammet ditt. Men de sender nok de meste her også, ingen fare for det... Og takk for gratulasjoner... fra Jennifer
Sandman Skrevet 12. januar 2004 #1252 Skrevet 12. januar 2004 Beklager at jeg ikke har noe å bidra med i denne dagboken, utover å meddele at jeg så titelen, og trodde den var startet av dama til Trøffelhelten... ...så feil kan man ta
Midnattsol Skrevet 13. januar 2004 #1253 Skrevet 13. januar 2004 Var ikke DET et raskt svar så vet ikke jeg. Don`t get used to it.
monja Skrevet 13. januar 2004 Forfatter #1254 Skrevet 13. januar 2004 Så det er du som holder på å sprenge mailboxen min???? Beklager at jeg ikke har noe å bidra med i denne dagboken, utover å meddele at jeg så titelen, og trodde den var startet av dama til Trøffelhelten... ...så feil kan man ta
monja Skrevet 13. januar 2004 Forfatter #1255 Skrevet 13. januar 2004 Har ikke blitt så mye TV ikveld. Det er tirsdag, og da er det CSI - bruker mannen å se, men jeg bruker kvalitetstid her jeg. :D Akkurat nå snakker jeg med svigerinna mi på MSN, og det er jo bare kos det. Føler liksom vi har kommet nærmere innpå hverandre de siste årene. De første årene bodde hun langt unna og vi møttes sjelden, men nå bor de nærmere, så det er bedre sjanser for å bli skikkelig godt kjent. Vi sitter nå her og venter på å bli tanter vi. Ste-søsteren hennes (og mannen min sin) venter bebis når som helst, og da er vi såklart tanter. Ser ut som om det lar drøye på seg, for i høst hadde hun termin 27. desember og så hadde hun plutselig termin idag, og nå har hun ikke termin før 20. januar :o Er det så vanskelig da??? Å beregne termin mener jeg?!? Nuvel, bebisen kommer når den kommer den.
Gjest Gjesta Skrevet 14. januar 2004 #1256 Skrevet 14. januar 2004 Hei og god dag, monja! Takk for koselig mail - har ikke rukket å svare deg enda jeg, men siden jeg er hjemme om dagen så blir det nok ei rå' med det snart! Så spennende å vente på å bli tante da - virka kjemperart dette med terminene da - 1 mnd forskjell jo!?? Men, men - bebisen kommer når den føler for det, så dere får bare smøre dere med tålmodighet, jenter! Håper du har det fint i dag! :D Klem til deg
monja Skrevet 14. januar 2004 Forfatter #1257 Skrevet 14. januar 2004 Jeg har blitt tante Til ei lita tulle. Hun bestemte seg for å komme i natt, men brukte bare tre timer på ferden ut til den store verden *jøss, nesten så det er rim dette :o * Hun var 3360 gram og 50 cm. Vet ikke om vi rekker å besøke dem på sykehuset, men hvis ikke blir det hjemme-hos besøk
Malou Skrevet 14. januar 2004 #1258 Skrevet 14. januar 2004 Grattis med nytt tantebarn! Onsdagsklem fra Jennifer
monja Skrevet 14. januar 2004 Forfatter #1259 Skrevet 14. januar 2004 Ja, det holder på å bli noen nå gitt. Riktig så stolt tante er jeg Nevø: 14 mnd Nieser: 14 år, 12 år og 15 timer Gleder meg til å dra på babybesøk :D
Midnattsol Skrevet 14. januar 2004 #1260 Skrevet 14. januar 2004 Ååå, så hyggelig å komme inn her hvor det var en KJEMPEGOD nyhet. GRATULERER, Tante Monja!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå