Gå til innhold

Monjas lille røde

monja

Anbefalte innlegg

En stor klem til deg Monja! :klem: Håper du får det bedre snart og at legen din kan gi deg den hjelpen du trenger eller henvise deg til noen som kan. Forstår godt at det tærer på å ha det sånn, selv om jeg ikke har opplevd det selv, men jeg har opplevd det ganske så tett på for noen år siden allikevel...

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei monjamannen her , ville bare skrive noen ord om hvordan det går med monja.Hun har det ikke serlig bra for tiden som dere har fått med dere , det ble desverre ingen legetime i dag , men torsdag da blir det.

Hun ligger hos min mor i kveld , så jeg må skrive noen ord i stedet :) .

Jeg håper at det blir bedre da hvis hun får noe behandling for sin angst.

Jeg må oppriktig si at jeg er bekymret for henne , så det blir godt å fåtilbake gode gamle monja :lol: ,Veldig glad i kona mi vet dere.

Ellers så vet dere hva som skjedde med meg i høst , og det går da bra med meg nå da har begynt på aktiv sykemelding og det går bra :) .

Ellers så skulle jeg hilse fra henne til dere alle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Monjamannen!

Så flott at du skriver til oss om hvordan det går!

Høres ut som Monja har det ille nå, og du må sende henne masse hilsner fra oss og ønske lykke til.

Ønsker dere en fin uke begge to :D

D.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min :hjerter:

(er det rart jeg elsker han??? :wink: )

I natt sov jeg hos svigermor. Det er liksom natta jeg gruer meg til, og derfor blir det til at jeg ikke klarer å sove hjemme. Likevel har jeg tenkt å prøve det idag, selv om ei venninne har sagt at jeg bare måtte komme dit. Jeg har jo lyst til å være sammen med mannen og, for jeg får innmari dårlig samvittighet når jeg vet han må være hjemme alene natt etter natt. Samtidig forstår han meg også :hjerte:

Det er helt greit på dagtid, men når det blir mørkt og stille rundt oss (og her som det er bare oss og fem - seks andre nabohus) blir det ekstra mørkt synes jeg. Så akkurat da føler jeg meg på sett og vis tryggere i byen.

Har fått legetime på torsdag - klokken 11, og jeg er spent på hva han sier. Kom ikke inn til fastlegen min, men til en turnuslege som visstnok skal være veldig flink med sånn. Håper det ikke er noe ille galt da, men jeg er litt bekymra for hjertet mitt. Har jevnt over 120 pulsslag i minuttet ved bevegelse, men ingen smerter eller ubehageligheter ellers, så jeg håper det ikke er noe galt med det. Hvilepuls har jeg ikke klart å måle fordi jeg ikke har fått til å slappe av såpass at den har kommet ned dit. Vel, vi får se hva de sier. Kanskje høyt blodtrykk? Eller høy kolesterol? Eller bare nervøsitet? Huff, det er så mye å tenke på - selv om jeg prøver å la være. (Er jo litt merkelig at jeg bare føler ubehag på kvelden om det sitter fysisk i hjertet da?!?)

Håper dere får en flott tirsdagskveld alle sammen!

Takk til Jennifer, sunshine -t og Diva for hyggelige hilsener :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angst og uro kan gi virkelig fysisk utslag, det vet du jo, men det er likevell lett å glemme hvor fysisk det psykiske kan være!

:klem:

Følger med her for oppdatering, håper virkelig det går bra med deg Monja!

Mie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klem:

Forferdelig trist å lese at du har det vondt vennen..

Kjenner godt til det der å være "mørkredd"..

Skriver mer imorgen.. Imre skriker...

Tenker på deg !!!

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leit å høre at du sliter så om dagen Monja. Håper du får en orden på saker og ting! Godt at du har legetime i morgen. Vær ærlig om tingenes tilstand og krev en ordentlig utredning! Men pust rolig ut kjære deg, du er ung og sprek! Og som mie sa - psyken kan slå veldig ut i fysiske plager!

Pass godt på deg selv!

Varm klem fra lilja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hyggelige hilsener Mie, Jinx, Lea og Lilja :kyss:

Gleder meg til å fortelle legen alt i morgen og kanskje jeg til og med får hjelp for det? Har sovet til svigermor i natt også, men nå er det tre netter siden jeg følte ubehag sist, så i natt skal jeg prøve å sove hjemme :D Det blir spennende, men jeg føler meg veldig avslappa til det hele nå da. Svigerinna mi skal ligge over her i natt og jeg føler litt ekstra trygghet i det skal jeg ærlig innrømme.

Full oppdatering kommer i morgen :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære, kjære monja!

Så dumt at du ikke har fått vært hos legen enda, men nå skal du jo dit i morgen da så da kan det hende at du kommer til å føle deg bedre bare av det...

Det er så vondt å gå rundt og være engstelig for at det skal være noe galt med en...hadde jo en sånn turn i forrige uke sjøl, og jeg vet hvor mye det tærer på...

Som du selv skriver, du har opplevd veldig mange påkjenninger på kort tid, og det er veldig mulig at det du nå sliter med er etterreaksjoner på dette. Har jo hørt så mye om sånt.

Syns det er lurt av deg å sove der du føler deg trygg, ingen vits å presse deg selv for mye når det ikke er nødvendig.

Jeg håper du klarer å slappe av og ikke tenke så mange vonde tanker fram til i morra, og så håper jeg at at legen har mange fornuftige ting å si til deg og at du får sjekka at alt er bra med deg og at du snart blir bedre!!!

STOR KLEM TIL MONJA-VENNEN MIN

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kommet over en ganske så fantastisk side nå jeg. Synes jeg selv da :Nikke: www.netthandelen.no

Fant den i går, og tenke vi skulle prøve oss på auksjonen. Og selv om vi ikke vet åssen kvaliteten er har andre vi kjenner skrytt av den så da fikk det stå til. "Fangsten" ble:

Sengesett baby - Ord.pris 310 kr - fikk det for 61 kroner.

10 stk store kopphåndklær - Ord.pris 300 kr - fikk det for 41 kroner.

Kinzo skrujernsett - Ord.pris 298 kr - fikk det for 63 kroner.

Bomann eggekoker - Ord.pris 429 kr - fikk den for 41 kroner.

Hyllesett til kjøkken - Ord.pris 400 kr - fikk dem for 21 kroner

Hårtang - Ord.pris 499 kr - fikk den for 1 krone.

Totalsum inkl frakt kommer på 557 kroner :D

Og hadde vi skullet kjøpt det direkte fra dem - til ordinær pris hadde det kommet på 2510 kroner inkl. frakt :o

Nå er det bare å håpe på at det ikke er bare tullball vi får da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det gikk fint til legen idag. Veldig forståelsesfull lege som tok seg tid til å høre på meg :cry: Og han konkluderte med at det mest trolig var en forbigående panikklidelse. Altså - ingen behandling, men 75% sykmelding til 1. mars. Så det blir jobbing en dag i uka fra mandag av. Tror jeg velger torsdager jeg :wink:

Tusen takk for koselig besøk, Kverula og Bettie!! :blomst:

Han lytta forresten på hjertet mitt, og sa at om jeg hadde en hjertesykdom i min alder kunne han antakeligvis kalle det en medisinsk sensasjon :oops: Sånne sykdommer som opptrer i ung alder er oftest medfødt....(åssen kunne jeg vite det da?!?) :ler:

Nå, klokka 18 reiser harddisken vår på en liten opprenskning hos svogeren min. Derfor aner jeg ikke når jeg er tilbake på KG. Forhåpentligvis iløpet av helga :grine:*savner dere alle allerede*

Stoooor God Helg klem til alle :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på netthandelen idag jeg også...

Skumle saker..

Å nå er jeg der igjen...

:ler:

Flott at det gikk bra til lege :kyss:

Tenker på deg !!

Klem Jinx - på shopping..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt å høre at det ikke er noe galt med hjertet. Håper sykemeldingen gir deg ro og fred, slik at du blir bedre.

....Mie - følger med videre...

:klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er innlogget en snartur fra mine foreldres PC nå, får ikke min egen før over helga :cry:

Vel, vel....det gir oss tid til å øve på lagingen av arvinger det.... :ler:

*Bare tre ganger hittil idag :wink: *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o

Eh.. Å hvor er dine foreldre ??

Tjihi...

Annenhver dag som er det ideelle når man

prøver å lage barn = Topp sædkvalitet..

Har man sex oftere får ikke svømmerne tid på seg

til å bli friske/raske/flinke nok til å gjøre jobben sin ..

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen!

Skulle bare stikke en tur innom dagboken din for å ønske deg en kjempefin søndag, og gi deg en go'klem. Håper du har det bare bra.

Jeg og lillegutt sender deg mange gode solklemmer! :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legen din har rett, vet du. Hjertet ditt er sikker helt friskt.

Men når hjertet hamrer i vei og man føler man ikke får puste ordentlig, er det ikke rart man begynner å lure.

Regner med at det er det presset du har vært under en stund som utløste angsten. Du får prøve å slappe av og kose deg fram til mars.

Ønsker deg en god uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...