Gå til innhold

Monjas lille røde

monja

Anbefalte innlegg

Idag har det vært en forholdsvis avslappet dag. Jeg og mannen lempa 2000 liter ved ned fra henger og stablet dem i formiddag. Det vil si: Jeg lempa og han stablet :roll: Men sånn er det når han ikke har lov til å løfte noe tungt.

Og så har jeg trillet marsipankuler med sjokolade idag. Gjenstår bare å se om de varer helt til jul nå da :ler: Får sette dem på en lur plass.

Og vi har vært i byen. Søndagsåpnet idag, men jeg angret bittert, for det var verre kaos idag enn igår :o Dro kjapt hjem igjen kan jeg love :-?

Nå sitter jeg og smetter bilder inn i takkekort mapper. Bare 60 igjen nå :roll: Det er jo koselig, det er ikke det, men jeg blir litt lei kan jeg love....

Og i morgen - skal til legen med vond arm.....auau :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Monja!

Så kjekt å høre fra deg. Håper du hadde en fin helg også, flink har du ivertfall vært med både ved og takkekort.

Jeg skal ha julekveld med noen veninner i morgen og lage julesnacks, har lurt på å lage marsipankuler med sjokolade selv. Hvordan gjør du det? Trenger noen tips!

Ha en fin mandag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag starta jule"ferien" for min sin del. Var til legen og fikk sprøyte i den betente skulderen min. Og sykemelding ut året. Så det blir ikke mer jobb på meg i år. Men så får jeg ikke gjøre noe heller da..... :roll:

Så nå ligger jeg på sofan og får god pleie av mannen.....Det er så vondt på grunn av at det sprenger etter injeksjonen...... :cry:

Men nå - middag (plukkfisk) :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffda, så dumt med armen.... Men du får trøste deg med at det blir en ekstra lang juleferie, og selv om du ikke kan gjøre noe, så kan du i det minste ligge på sofaen og slappe av.

God bedring!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Monja,

Er ikke noe rart at du har fått vondt i armen så mange innlegg du har skrevet! :Hehe: Nei da, kos deg med "ferien" din du og ikke noe med dårlig samvittighet her nå. :fy: Det er bare 4 dager til jeg har juleferie også, men desverre har jeg litt for mye jobb som må være ferdig innen jul så jeg kan nok se frem mot litt stress de nærmeste dagene. Ja, ja... Så lenge det er lys i andre enden av tunnelen så.

Kos deg! :D

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for koselige hilsener.....Jeg skal såvisst gjøre det beste utav det :wink: Kan kanskje bake litt og gjøre litt husarbeid da, bare det ikke blir for tungt så.

Og så kan jeg bruke tiden til å skrive enda fler innlegg :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og gubben knekker nøtter til den store gullmedaljen.....men nøtteknekker? Neida, hammer gjør samme susen :ler: Helt til en av nøttene suser ut av vinduet og lager ekstrautgift *føler på meg at det neppe kommer til å gå bra i lengden* :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Idag er mannen på jobb igjen. Vel, bare på aktiv sykemelding - 3 timer om dagen, men det er stusslig å være alene hjemme må jeg si. Har tent i peisen (for plutselig var det kuldiser ute :o ), og har tenkt å prøve å vaske litt til jul. Som best det lar seg gjøre med bare en funksjonabel arm.

Hadde skikkelige vondter i den igår ettermiddag, og fikk det igjen i natt. Men en pamol og vips - det bliver så meget bedre :ler:

Hm, hvor skal jeg begynne tro? Stua? Kjøkkenet? Badet? Toalettet? Entreen?......elle melle..... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ble kjøkkenet som fikk gjennomgå "monja-vasker-litt-til-jul-prosjektet" først. Har pause nå da (obligatorisk :ler: ). Fikk kasta en hel del gammel mat og omplassert saker og ting til diverse skuffer. Visste ikke jeg hadde så mye plass på kjøkkenet jeg :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferdig! Nå har jeg sniffa klorin så lenge at skallen er bedøvd tror jeg.... Mannen er hjemme igjen :hjerte: så nå skal jeg logge av og bare kooooose :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, er det husarbeid på gang her :o ...Da blir besøket bare kort, monja! :ler:

Uff, får så dårlig samvittighet for alt jeg vet jeg IKKE rekker før jul jeg...Får ikke tiden til å strekke til, tror jeg. (Mulig det hadde gått uten internett... :lol: )

Du imponerer du - som vasker og står i - selv med vond arm! Hvor henter du energien din fra, mon tro... :roll:

Takker for fine ord i dagboka mi - så koselig! :klem2:

Ha en fin dag, vennen!

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, er det husarbeid på gang her ...Da blir besøket bare kort, monja! :ler:

Det korte besøket var gav jammen inspirasjon det, vennen! :wink:

Sitat hentet fra egen dagbok:

Nå har jeg:

o Pussa vinduer på kjøkkenet

o Hengt opp julestjerna mi på kjøkkenet (fikk STRØM i går!)

o Sparkla spikerhull på noen lister

o Grunna foringer i 2 dører

o Mala brannmuren

o Hengt opp gardiner i stua (IGJEN! Fikk strøm der i går også...)

o Satt på ei klesvask

o Henta ved

Takk for hjelpa, monja! :kyss:

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...