monja Skrevet 24. mai 2008 Forfatter #16221 Del Skrevet 24. mai 2008 Da er mannen dratt til Trondheim Så stille her når han og smurfen er borte. Han tok med seg smurfen og kjører innom til mamma og pappa med han, så slipper jeg å kjøre dit bare for det. Knotten sover i vogna si, det er jo så nydelig vær ute Jeg skal henge opp klær, spise pizza (dagens middag ), støvsuge og rydde litt. Det er jo leker all over :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 24. mai 2008 Forfatter #16222 Del Skrevet 24. mai 2008 Jeg skal henge opp klær, spise pizza (dagens middag ), støvsuge og rydde litt. Det er jo leker all over :dåne: Rakk jo knapt å skrive dette før han våkna, men jeg fikk gjort unna en del mens han lå i bagen sin på spisebordet og mumla litt. Nå ligger han under babygymmen mens jeg styrter i meg maten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 24. mai 2008 Forfatter #16223 Del Skrevet 24. mai 2008 Har lagt knotten. Han sov så lenge han fikk høre støvsugersymfonien, men etter at jeg var ferdig med å støvsuge ble det straks litt mer urolig. Håper han blunder et par timer iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 24. mai 2008 #16224 Del Skrevet 24. mai 2008 burde nesten ha levert til melkebanken så mye melk du har! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 24. mai 2008 Forfatter #16225 Del Skrevet 24. mai 2008 Vi har ikke noe sånt her, Pasha, ellers så skulle jeg gjort det. Nærmeste blir St. Olavs tror jeg og det er 3 timer unna med bil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 24. mai 2008 #16226 Del Skrevet 24. mai 2008 Det er jo litt langt unna ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 24. mai 2008 Forfatter #16227 Del Skrevet 24. mai 2008 Lillemann sover enda. Han har akt seg langt under dyna og da sover han visst ekstra godt Når han våkner skal han få på seg pysj og kanskje jeg bader han. Skulle egentlig hatt en større balje først, men det glemte jeg å kjøpe. Får se om det blir en grundig vask da. Så er det pupp og masse masse kos på fanget til mamsen Deilig å ha bare meg og han å tenke på. Prøvde å ringe mamma og pappa for å høre hvordan smurfen har det, men der var det ikke svar så de er sikkert ute i finværet. Skal ringe i barne TV tiden så får vi se om de er inne da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 24. mai 2008 #16228 Del Skrevet 24. mai 2008 Kanskje deilig med litt alenetid ja, også hvis lillemann sover godt. Ha en fin lørdagskveld videre :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 24. mai 2008 Forfatter #16229 Del Skrevet 24. mai 2008 nå er vi oppe og pupper. han hosta så fælt da han sto opp, men det ga seg heldigvis fort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennah Skrevet 24. mai 2008 #16230 Del Skrevet 24. mai 2008 God lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 24. mai 2008 Forfatter #16231 Del Skrevet 24. mai 2008 Nå er lillemann lagt igjen, men han sover ikke. Det er jo kveld må vite. Da er vi såååå trøtte, men vi sover ikke Han ligger og gulper litt, men det kommer bare blank væske :klø: Og jeg måtte tømme 3 bokser med melk i vasken. De hadde "gått ut på dato" og jeg må ha boksene til å ha mer pumpemelk i. Og jeg klarer virkelig ikke å kose meg hjemme alene. Har mest lyst til å pakke med meg alt og dra hjem til mamma og pappa. Være sammen med smurfen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 24. mai 2008 Forfatter #16232 Del Skrevet 24. mai 2008 Når jeg begynte å bråke og styre på kjøkkenet sovna han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 24. mai 2008 #16233 Del Skrevet 24. mai 2008 Merkelig det der... lille A brukte også å sove tungt så fort støvsugeren startet eller vi satte radioen på rimelig høyt! Bakdelen var jo at han våknet kjapt om det ble stille da, og det er begrenset hvor lenge man orker å støvsuge/høre på støvsugerduren Kanskje du kunne kjøpt den derre cd'en med masse bråk på? Var jo en lur pappa som spilte inn gressklipperdur, støvsugerbråk etc. på cd for å spille så barnet hans skulle sovne..den er i salg har jeg hørt! Håper du koser deg alene når minsten sovner! kanskje du har en god bok..eller en episode med fruene eller greys du ikke har sett? Jeg tenkte iallefall plukke frem både pc og boka i kveld. Har to episoder Greys på lur, og siste rest av boka mi :juhu: Ha en flott lørdagskveld monja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 24. mai 2008 #16234 Del Skrevet 24. mai 2008 Håper du klarer å slappe av og kose deg litt. Lag en god kopp te, finn en god bok, le litt av Grand Prix og spis noe skikkelig usunt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 24. mai 2008 #16235 Del Skrevet 24. mai 2008 Minner meg på at jeg har en boks is i fryseren. *løper etter* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 24. mai 2008 Forfatter #16236 Del Skrevet 24. mai 2008 Lillemann er ikke særlig intr i å sove enda. Han klarer ikke å roe seg ned. Vi puppa, men han var ikke fornøyd, så fikk han 90 ml på flaske, men masa fortsatt etter mat, så vi puppa igjen. Likevel er han lys våken oppi bagen sin :dåne: Men jeg er jo maten hans så det overrasker meg ikke at han roer seg bedre hos mannen. Kjenner jeg savner han MASSE akkurat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 25. mai 2008 Forfatter #16237 Del Skrevet 25. mai 2008 Her har det vært en urolig natt. Han sovna ikke før 23.30 og da sov han til 03.00. Så kom gubben hjem fra Tr.heim og mata han før de la seg klokka 04. Da sov han til 08 og fikk pupp i senga. Nå skal vi reise inn til byen for vi har time på legevakta klokka 10. Knotten hoster så fælt at legen ville se på han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 25. mai 2008 #16238 Del Skrevet 25. mai 2008 Her har det vært en urolig natt. Han sovna ikke før 23.30 og da sov han til 03.00. Så kom gubben hjem fra Tr.heim og mata han før de la seg klokka 04. Da sov han til 08 og fikk pupp i senga. Syns det hørtes ut som en normal natt jeg Håper alt er bra med knotten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 25. mai 2008 #16239 Del Skrevet 25. mai 2008 Håper alt er bra med knotten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 25. mai 2008 #16240 Del Skrevet 25. mai 2008 Håper alt er bra med Knotten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå