Gå til innhold

Monjas lille røde

monja

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da har jeg vært ute og spist med jobben. Skikkelig koselig og jeg ble sittende i tre timer sammen med dem. Spiste herlig parmesangratinert kyllingbryst med mozarella :sikle:

Nå skal den største smurfen i seng og nå håper jeg den minste knotten snart våkner sånn at vi får letta litt på trykket til hu mor. Han har sovet fra klokka 17.30 nå :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!!! Lurer på om det har vært økenatt i natt. Men det betyr vel strengt tatt mat oftere enn hver 3. time? :klø: Han våkna jo til i 22 tiden i går kveld og fikk mat da. Så sovna han i 23 tiden, men våkna i 01.30 tiden igjen. Da gikk mannen opp med han og han spiste 180 ml :dåne: De var ikke i seng før klokka 3 igjen, og så var det grynting og styr i vogga igjen klokka 6. Men jeg tok han med meg opp (bærer med meg hele vognbag'en siden han sover i den i vugga) og da sovna han igjen gitt :ler: Om dette er økedøgn overlever jeg det ja. Han har aldri i sitt korte liv våkna oftere enn hver 3. time for mat så jeg har vel aldri opplevd økedøgn tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå ligger lillemann ved siden av meg på sofan og spreller. Vi har puppet, gulpet, kost masse, skifta til tørre klær og nå koser han seg på sofan. Han har glist skikkelig til meg og :hjerte:

Tenk at han er 6 uker gammel i morgen :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenk 6 uker alt!! Tiden flyr..

Så deilig med en knott som sover så godt!! I natt har jeg vært ganske heldig også, Christian sov først fra 23.30-04 og så fra 04.30 til 07.30. Deilig! Han sover igjen nå og jeg sitter her.. Burde vel heller kommet meg i seng igjen men!!

Ha en deilig dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter på at min skal sovne igjen, men han har visst ikke planer om det. Er så våken på formiddagene så. Men nå skal vi kjøre storebror til bhg og da sovner han grantert i bilstolen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt at knotten sover så mye da.

Her går det litt mer fra eller til for tiden, ellers har jeg ikke noe å klage på jeg heller.

Men er det fra flaske han får eller ammer du han også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han få både flaske og pupp. Mest pupp, men flaske om natta og av og til ellers. Jeg pumper masse i tillegg til amminga, så mannen får ta noen måltider han og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud som du skriver'a, woman!

Skjønner ikke at du orker den pumpinga når knotten tar brystet. Jeg har kun pumpet to ganger for å lette trykket. Pumpa er ok synes jeg (dobbel elektrisk), men det å vaske og koke tar helt motet fra meg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud som du skriver'a, woman!

Skjønner ikke at du orker den pumpinga når knotten tar brystet. Jeg har kun pumpet to ganger for å lette trykket. Pumpa er ok synes jeg (dobbel elektrisk), men det å vaske og koke tar helt motet fra meg :fnise:

Hovedårsaken til at jeg pumper er at mannen er oppe på natta :sjenert:

Og så er han utrolig krevende på ettermiddag/kveld og spiser seg ikke mett bare ved å puppe. Vi krangler litt, men etterhvert fyller jeg på med litt pumpemelk. Målet mitt er å unngå å begynne med velling når han er 10 uker sånn som vi måtte med storebror. Han ble jo aldri mett på kvelden. Så det er greit å ha et lager som vi kan bruke til sånt. Og så fryser jeg litt da. Men her er mer enn nok til begge deler, og pumpa hiver jeg bare i microsterilisatoren jeg har etter storebror. Lettvint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er ett stykk nybadet lillemann i seng. For første gang har vi tatt ut vognbag'en fra vugga hans, for nå er han blitt så stor at han bør klare å ligge rett i vuggen. Så nå er han badet, matet og fått litt sukkervann innabords. Tror han hadde litt magetrøbbel idag og sukkervann funka bra. Lagde det litt sterkt da. 1 dl vann og 1 ss sukker. På barsel bruker de 1 ss sukker på 1 liter vann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han våkna i 22 tiden, fikk litt mat og kos og skift og så sovna han i 23 tiden. Men han våkna igjen i 1 tiden. Da tok mannen han med seg og ga han mat og de la seg igjen klokka 2. Da sov han til klokka 7 :juhu: Vi puppet i senga og nå har han sovet fra klokka 8 igjen :sjenert: I tillegg var jeg oppe klokka halv 4 og pumpet :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...