Gå til innhold

Monjas lille røde

monja

Anbefalte innlegg

Åh, stakkars smurfen! Og mammen hans :klem:

Begge mine to har hengt i puppen hele ettermiddagen/kvelden. Fikk ikke gjort stort på kveldene den første tida nei! Men belønninga var at de sov godt om natta når de først slokna da.

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Dåp blir koselig. Passer det for alle innvolverte, da? Ingen bortreiste og sånn?

Svigermor og svigerinna mi er i syden, men mannen fikk bestemme at det ble sånn så da så. Det er ikke dåper i juli og i august synes vi det blir for sent. Vi er noen skikkelige særinger :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke han får nok mat på kvelden jeg. Ammer han lenge og vel. Gjerne en times tid til sammen og på begge sider. Så går det en time og han er like glupsk igjen. Nå har han fått 100 ml på flaske og er fortsatt sulten :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille mannen min er to uker idag :hjerte:

Og for et sovehjerte....Han la seg 23 i går kveld, sov til 04.50. Fikk mat og sovna 05.30. Og han sover enda :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg må vekke han.

Mannen kjører Smurfen til barnehagen så han blir borte en times tid. Så skal vi på helsestasjonen å veie lillemann. Og så innom mamma en tur. Hun er jo litt småsnurt for at hun hadde sett Knotten bare to ganger på to uker :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har savnet deg her, Jinx :klemmer:

------------------------------------

Jeg hadde ikke hjerte til å vekke lillemann så han sover enda. Nå har han snart sovet i 6 timer. Og så skal han ha mat, så skal han ha ny bleie og mat og så kommer vi oss forhåpentligvis på helsestasjonen for å veie han :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har savnet deg her, Jinx :klemmer:

:klemmer: Litt dårlig til å legge igjen spor ja..

Hvordan er den nye hverdagen som tobarnsmor da?

Er det slik som forventet? :love:

Du er så heldig som er ferdig med fødsel og

som har baby i hus! :hjerte:

Endret av Jinx
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjemme fra veiing....lillemannen min er ikke så liten likevel gitt. Han har lagt på seg litt siden sist torsdag ja....

430 gram :dåne:

Nå er han 3480 gram og 51 cm lang. Lille babyen min :rørt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...