Gå til innhold

Monjas lille røde

monja

Anbefalte innlegg

Nå ligger lillemann i bagen sin og sover. Han produserte nok en saftig bæsjbleie for ikke så lenge siden (iallefall etter lyden å dømme) så det er vel best å vekke han for et skift. Det er uansett tid for mat håper jeg for puppene er steinharde og begynner å verke kjenner jeg....au au au....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da skal jeg kjøpe meg ammeskjold i morgen.

Nå driver jeg og varmer vann til flasken til Knotten. Han får flaske nå til kvelden. Men vannkokeren vår har gått til helvete så jeg må varme vannet i micro'en og så sette flaska i det :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruk skjoldet kun på det teite brystet da. Greit at han ikke mister helt lysten på vanlig bryst. Er visst lettere å suge av skjoldet og de blir fort vandt disse små :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg kommer kun til å bruke det på det teite brystet. Så får vi se da. Med smurfen funka ikke skjold. Men med han funka jo ingenting så det var ikke så enkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Nå får jeg vel komme frem fra skapet :ler:

Har smuglest dagboken ganske lenge nå. Synes du har så morsom og koselig dagbok!

Gratulerer så mye med den lille. Han er jo bare så skjønn da! :jepp:

Forresten: er du trønder du også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen ut av skapet. Så koselig å "se" deg. Og ja, jeg er trønder jeg og ;)

Er det lov å spørre hvor i Trøndelag du kommer fra?

Nysgjerrig jeg?? Næhei :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madden

Husk å kjøpe Avent skold da Monja! Det er de eneste som er brukbare..har prøvd Nuk sine og de fungerte ikke i det hele tatt! (De er så små at brystet ikke blir stimulert i det hele tatt, dermed vil både utdriving og produksjon bli skadelidende!) :) Får håpe det funker! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knotten er 1 uke gammel alt :hjerte:

Skal innom apokteket idag, og der tror jeg det er bare Avent sine de har. Men jeg noterer meg tipset.

I natt var knotten våken klokka 23, 00.30, 02.15 og 06.30. Men så måtte vi vekke han nå klokka 09.30 da. Nå har han fått mat og snart skal vi dra avgårde til den spente mormor som ikke har sett gullet enda. Sånn går det når man skal reise på ferie akkurat når arveprinsen melder sin ankomst :fnise: Det har nok vært ei lang uke for henne :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oj! Allerede 1 uke :hår: Du virker veldig sprek og oppadgående hvertfall :-D

Det er flere som har våkenetter for tida ja.. amgelou sin baby er heller ikke helt enig i sovetidene.. Men det er vel sånn det er av og til :) Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tenk at han er ei uke gammel alt. Skjønner virkelig ikke hvor tiden blir av.

Idag har vi hatt en hektisk dag. Jeg og Smurfen dro på bytur mens mannen og Knotten ble igjen med mine foreldre. De var jo helt forelska i den lille mini'en og mamma hadde jo gleda seg såååå til å se han.

Kjøpt festdrakt til smurfen - og de skulle prøve å finne samme drakten til Knotten (i str 62 :hjerte: ) - og bunadsko.

Så var vi på Princess og kjøpte helsetepper (to stykker, smurfen fikk velge ut ett og det ble råssa :ler: ), en håndduk og en babydyne. I tillegg har vi handla noen bodyer i str 50/56 (trodde aldri jeg skulle få for lite småklær :dåne: ), et babyteppe, en flaskevarmer og litt mat og bleier.

Nå sover Knotten og vi andre skal forberede middag. Selv tror jeg at jeg skal sette meg i grønnsåpevann for et par av stingene mine kjennes litt tvilsomme ut. Jeg vil jo ikke ha fugleinfluensa i høna heller....

Vi har forresten vært på helsestasjonen og veid idag. Både mor og barn :ler:

Barn: Smurfen veide 20 kilo og er 105 cm lang.

Knotten veide 3050 gram....opp 180 gram siden mandags morgen :juhu:

Mor: Ned 13 kilo på en uke....tilbake på samme vekta som før svangerskapet - dog litt mer slapp i kantene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grønnsåpebadet gikk så det suste. Eller, det ble iallefall bedre etterpå selv om noen av stingene "lugger" litt enda. Det er bare 4, overfladiske rifter, men det er iallefall ett som er guffent. Dessuten synes jeg at jeg blør litt for godt enda.... Lurer på om jeg skal kontakte fødeavdelinga i morgen for å høre. Kanskje noen kan se på stingene og....selv om det ikke er så veldig fristende.

Jeg har klart å amme M på begge sider.... ja, med skjold da men likevel :danser:

Og etter at han sovna igjen pumpa jeg ut 220 ml for å stimulere brystet max :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har visst ikke sett bildet før nå, jeg, men jammen er han skjønn!! :rødme:

Så flott at du allerede er tilbake i "gammel" vekt! :jepp:

Kos dere!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...