monja Skrevet 18. desember 2007 Forfatter #13861 Del Skrevet 18. desember 2007 Har fortsatt ikke vaska vinduer, men jeg har satt en julebrøddeig. Nå er en snart ferdig hevet og mens den etterhever skal jeg vaske vinduer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 18. desember 2007 #13862 Del Skrevet 18. desember 2007 Gir man julekort og/eller pakke til bhg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 18. desember 2007 Forfatter #13863 Del Skrevet 18. desember 2007 Gir man julekort og/eller pakke til bhg? Nja, det kommer vel an på. Vi har gitt julekort hvert år (med bilde på) og i år pakka vi inn en liten konfekteske og en twistpose til de ansatte. Vi kommer jo veldig tett innpå de fleste som jobber der og det er jo hyggelig å gi dem en oppmerksomhet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 18. desember 2007 Forfatter #13864 Del Skrevet 18. desember 2007 Da er alle vinduer....eller, det var jo en overdrivelse.... nesten alle vinduer vasket. Jeg når ikke opp til kjøkkenvinduene fra utsiden så det blir mannejobb. Men alle andre har jeg tatt, både ute og inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 18. desember 2007 #13865 Del Skrevet 18. desember 2007 Så effektiv du er! Mannen vasket nesten alle vinduene på innsiden i helgen. Utsiden har vi "folk" til. Det ble faktisk litt lysere i stua etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 19. desember 2007 Forfatter #13866 Del Skrevet 19. desember 2007 God morgen! Her er jeg oppe, mannen var på tur på jobb men glemte å sette inn bilstolen i bilen min - igjen Så han er hjemme nå en snartur før han drar igjen. Makan til distre type, enda jeg sa det til han senest i morges Smurfen sover enda. Han skal få sove så lenge han vil idag siden det blir lang dag i bhg likevel. Nissefest klokka 15.30. Og da passer det jo godt å ha den ute Jeg vil ha hvit jul, men det er nok for mye å håpe på nå. Pokker altså, nå er det 7 grader og regn og det stormer ute - til tross for at værmeldingen sier "laber bris". Jau... Lurer på om jeg skal sette på en oppvaskmaskin mens jeg venter på at smurf skal våkne. Gubben rydda kjøkken i går han. Etter at jeg hadde lagt meg. Og han har kasta med hard hånd ja....3 søppelsekker med ting vi ikke bruker, papp som skal kastes likevel og anna småstæsj. Idag skal jeg ta meg en skikkelig runde i kjøleskap og fryser og kaste ting som er gammelt. Mistenker at vi finner litt i fryseren iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 19. desember 2007 Forfatter #13867 Del Skrevet 19. desember 2007 Er ikke dette den mørkeste uka i året? Mørkt er det iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 19. desember 2007 #13868 Del Skrevet 19. desember 2007 Her det kaldt for tida! Rimete og 10 minusgrader... Men mørkt! Er ikke lyst enda... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 19. desember 2007 #13869 Del Skrevet 19. desember 2007 Ser dårligt ut med den snøen ja, søren. Kommer ikke helt i julestemning uten den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 19. desember 2007 #13870 Del Skrevet 19. desember 2007 Det er meldt snør 1 og 2 juledag... Men hadde blitt veldig glad om den kom 23 og 24 *ønske seg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 19. desember 2007 Forfatter #13871 Del Skrevet 19. desember 2007 Det er meldt snør 1 og 2 juledag... Men hadde blitt veldig glad om den kom 23 og 24 *ønske seg* Jeg ønsker sammen med deg, Jinx Tusen takk for nydelig julekort forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 19. desember 2007 Forfatter #13872 Del Skrevet 19. desember 2007 Hjemme igjen.....har levert smurfen i bhg. Vært på bokhandelen og levert 5 kalendere som skal få spiral i ryggen og vært på Plantasjen. Halv pris på alle julevarer der Kom hjem med 2 små filtnisser, 2 små porselensnisser og to store nisser (den ene er julegave til en kollega som samler på nisser). Og 4 pakker glitter til juletreet - som jeg er bra sikker på at vi ikke kommer til å bruke Og så irriterer det meg at jeg vaska vinduer i går. Sånn som det stormer idag må jeg jo vaske dem igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 19. desember 2007 #13873 Del Skrevet 19. desember 2007 Jeg ønsker sammen med deg, Jinx Tusen takk for nydelig julekort forresten Tusen takk selv du Jeg ble litt skuffet over mitt for det er kuttet. Hele den røde rammen rundt er borte Nå skal jeg endelig lage de karamellene dine! *superspent* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 19. desember 2007 Forfatter #13874 Del Skrevet 19. desember 2007 Lykke til med karamellene, Jinx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lano Skrevet 19. desember 2007 #13875 Del Skrevet 19. desember 2007 Høres ut som dere koser dere disse siste adventsdagene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 19. desember 2007 #13876 Del Skrevet 19. desember 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 19. desember 2007 Forfatter #13877 Del Skrevet 19. desember 2007 Skal snart kjøre inn til byen igjen. Nissefest i bhg klokka 15.30. Skal være utendørs og det blir jo spennende med tanke på at det er stiv kuling og regnet pisker. Ser ikke for meg at det blir så alt for koselig å sitte ute i den slags. Men vi får se.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 19. desember 2007 #13878 Del Skrevet 19. desember 2007 Typisk barnehage. SKAL være ute. Blir vel noen våte og forblåste smånisser, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 19. desember 2007 Forfatter #13879 Del Skrevet 19. desember 2007 Typisk barnehage. SKAL være ute. Blir vel noen våte og forblåste smånisser, da. Det spørs ja. Og enda våterer foreldre Spent på om de har en plan B.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 20. desember 2007 Forfatter #13880 Del Skrevet 20. desember 2007 Nissefesten ble innendørs likevel. Like greit tror jeg. Vi var samlet i gangen på barnehagen - den er diger ja - satt på puter (fin fint for bekkenet ) og fikk grøt og underholdning. Kjempekoselig. Men det var en trøtt smurf vi fikk med oss hjem. Duppa 20 minutter i bilen og kom seg dermed ikke i seng før klokka 21 i går :dåne: Og så trøtt idag. Skulle ikke fått han opp, men han måtte bare for jeg måtte være med inn til byen. Vi kjørte en bil hjem i går så da måtte jeg kjøre mannen på jobb og smurfen i barnehagen. Skal hente han tidligere idag. Skal til mamma klokka 14. Det blir kos. Før det burde jeg gjort noe fornuftig, men så var det dette tiltaket da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå