monja Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #13681 Del Skrevet 6. desember 2007 God morgen! Idag måtte jeg opp tidlig gitt. Måtte være med til byen ettersom vi skal spise middag til svigermor - og bilen min fortsatt har sommerdekk Så nå ligger jeg på gjesterommet til svigers og plundrer på lap'en min, smurfen er i barnehagen og mannen på jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 6. desember 2007 #13682 Del Skrevet 6. desember 2007 Håper du koser deg hos svigers Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #13683 Del Skrevet 6. desember 2007 Nå er det snart middag - deilig å slippe å lage den selv. Svigermor har svingt sammen moussaka og salat så nå bare gleder jeg meg til gutta kommer, sulten som jeg er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 6. desember 2007 #13684 Del Skrevet 6. desember 2007 Heldige du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleKylling Skrevet 6. desember 2007 #13685 Del Skrevet 6. desember 2007 Takk for besøket i boka mi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 6. desember 2007 #13686 Del Skrevet 6. desember 2007 Lekker avatar du har fått deg! Du er jammen dristig Tror jeg må prøve den karamelloppskriften din... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #13687 Del Skrevet 6. desember 2007 Mannen har laget flere karameller. Denne gangen med mørk sirup. De ble nesten bedre.... Så i morgen må jeg fram med cellofan igjen da. Har fått tak i en kul oransje en så det blir bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 6. desember 2007 #13688 Del Skrevet 6. desember 2007 Blir de seige? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 6. desember 2007 #13689 Del Skrevet 6. desember 2007 Cellofanen farger ikke av da? Jeg leste om det i en tråd her. Jeg pleier alltid å klippe remser/kvadrater av aluminiumsfolie som jeg legger inni cellofanen, - så blir det sånn som på twistbitene. Og så kommer fargen på cellofanen så mye bedre fram. Tror jeg må lage karameller igjen i år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #13690 Del Skrevet 6. desember 2007 Blir de seige? De blir seige. Farlig gode.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #13691 Del Skrevet 6. desember 2007 Cellofanen farger ikke av da? Jeg leste om det i en tråd her. Jeg pleier alltid å klippe remser/kvadrater av aluminiumsfolie som jeg legger inni cellofanen, - så blir det sånn som på twistbitene. Og så kommer fargen på cellofanen så mye bedre fram. Tror jeg må lage karameller igjen i år. Jeg har aldri opplevd at den farger av, men det hørtes jo riktig så flott ut med alu.folie inni da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dråpe Skrevet 6. desember 2007 #13692 Del Skrevet 6. desember 2007 Jeg har alltid brukt kun alu-folie jeg, men fikk jo lyst på cellofan jeg også når jeg leste om det her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #13693 Del Skrevet 6. desember 2007 Nå har gubbelars klippet opp karamellene, og jeg har ordna meg jobb i mårra ja. Ble sikkert over 100 stk å pakke inn :dåne: I tillegg skal jeg froste glass å ha dem på i morgen. Det må smurfen få hjelpe meg med. Ha på et tynt lag med skolelim, rulle dem i sukker og la det stivne. Så skal de på 100 grader i ovnen i 1 time og når de kommer ut er det visstnok en flott effekt. Gleder meg til å se om vi får det til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 6. desember 2007 #13694 Del Skrevet 6. desember 2007 Håper veeeeldig veldig på at en av karamellposene går nordover. :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 7. desember 2007 #13695 Del Skrevet 7. desember 2007 igjen! (Leser her inne, skjønner du, men er dprlig til legge igjen spor etter meg) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #13696 Del Skrevet 7. desember 2007 Håper veeeeldig veldig på at en av karamellposene går nordover. :-D Det skal du ikke se bort fra du igjen! (Leser her inne, skjønner du, men er dprlig til legge igjen spor etter meg) Kjempekoselig at du legger igjen en hilsen av og til. Jeg er inne i boka di uten å legge igjen hilsen alltid jeg og, så vi er nok like gode der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #13697 Del Skrevet 7. desember 2007 Dagens oppgaver: - ta ut av oppvaskmaskina - sette brøddeig - pakke inn x antall karameller - bake ut brød - rydde litt - montere julekort - pakke inn alle gaver som skal sendes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 7. desember 2007 #13698 Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) Herlighet så flink du er, og så kreativ! Jeg er imponert! De karamellene skal jeg prøve! Tror du jeg kan helle dem rett i slike karamellformer?? Endret 7. desember 2007 av Jinx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 7. desember 2007 #13699 Del Skrevet 7. desember 2007 Ha ei fin helg monja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #13700 Del Skrevet 7. desember 2007 Herlighet så flink du er, og så kreativ! Jeg er imponert! De karamellene skal jeg prøve! Tror du jeg kan helle dem rett i slike karamellformer?? Du kan helt sikkert helle dem rett i former, men jeg ser for meg at det blir litt søl. Men det er jo bare å prøve seg fram. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå