Gå til innhold

Monjas lille røde

monja

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det ble sånn omtrent 3 timers dupp på smufeliten idag, og nå har han stappa innpå en skikkelig middagsporsjon. Akkurat nå har han satt seg på gulvet for å bygge tårn med klosser, men gubben skal finne fram ark og fargeblyanter. Han elsker jo å tegne. Smurfen altså :ler:

Endret av monja
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble begge :ler: De lå sammen og tegna - helt til smurfen mente at å spise opp blyanten var en god ting.

Etter sengetid for de små ble det litt voksentid på sofan for oss andre :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen skal vi ha middagsgjester igjen. Svigermor, svigerinne og nevø kommer for å spise kjøttsuppe (basert på sodd denne gangen da).

Så blir det fastelavensboller til dessert :sikle:

Sitter og titter på Skavlan nå. Ble jo så nysgjerrig da jeg kom over en tråd om de nye gitarkameratene. Siden jeg kjenner en av dem må jeg jo bare se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Rognebær

De var søøte!

Særlig Alejandro! :hjerte: Mannen synes han er HELT håpløs, men jeg digger stemmen! Og så Kurt da. Skjønner nesten ikke at folk tør å melde seg på Idol etter at han vant. Den mannen kan synge!

Nattaklem :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hå, snuppa! :)

Jasså, nå er det tatt helt av med det rosa i heimen nå da! :ler: Det ble sikkert veldig fint da! :)

Ang. de gitarkameratene så var det en av dem jeg aldri har sett eller hørt før - hvem var han? :klø: Kurt er jo bare BRA da, og det er jo forsåvidt Espen Lind også, og alle kan jo synge, men når det kommer til han derre Alejandro så får jeg helt spader...for en ufyselig litten dott - og stemmen hans er jo bare pinglete...selvom han jo kan synge da...

Syns det blir litt VEL drøyt å koble han med Kurt og Espen Lind, men meg om det...

Enig med deg, Rognis, jeg tror neppe noen kommer til å måle seg med Kurt - ever! :riste:

Kose dere med middagsgjester i dag da, monja! Høres så trivelig ut! :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så fin stue dere har :)

Jeg er heller ikke så begeistret for Ali, men jeg så ikke Skavlan-programmet så jeg vet jo ikke om han har blitt bedre. Noen har åpenbart troen på ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk! Ser på 5 mila nå. Ikke akkurat den norske utviklinga vi håpa på kanskje, men jeg synes en 15 plass var helt fint jeg. Var ikke han helt fersk han Gjerdalen eller hva han heter?

Kjempebra :klappe:

Men det var en merkelig 5 mil da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Smurfen har sovet dupp på over 2 timer igjen :overrasket:

Når han våkner skal han få litt mat og så er det på med klærne og være med pappa'n ut å måke snø. Ikke at det har kommet så mye, men litt er det da. Mens de er ute skal jeg ordne litt her inne.

Middag klokka halv 5, så jeg må vel begynne med middagen i halv 4 tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...