Gå til innhold

Monjas lille røde

monja

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:vinke: Innom og vinker litt til musepupp! (må da være alle mannfolks store drøm?? :ler: )

Har forresten et bilde av min røykende navle...Mannen syns det er veldig gøy at jeg at jeg har navle stor som en tikroning, har mye morro med det... :ler: ..

Endret av cons
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånn navle tror jeg aldri jeg har sett :overrasket:

Men da er vi røykende navle og musepupp da :ler:

Idag da smurfen kom hjem fra barnehagen fikk han hjelpe meg med å ta oppvasken. Det var første gangen, og det var bra gøy det :Hehe: Plask,plask til han, jeg og halve kjøkkenet var vått. Mannen tok noen bilder, så kanskje jeg legger inn dem i kveld.

Nå skal vi spise middag. Potemos i bunnen av ildfast form, blandet tomatpure og løk oppå der, kjøttpølser i strimler og ost på toppen. Noen minutter i stekovnen og voilà. Gooood og lettvint middag :sikle:

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i bakemodus jeg, Kveris. Må fylle fryseren. Skal bake 8 brød til i morgen, men da er det lenge til neste gang. Lei av kjøpebrød ja :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn navle tror jeg aldri jeg har sett :overrasket:

Men da er vi røykende navle og musepupp da :ler:

Tror nok denne store innovernavlen var en veldig kort moteting på begynnelsen av 80-tallet... :ler: Fordelen er å slippe navlelo, ingenting blir sittende i en slik luftig navle.. :ler: Sånn tilfelle du lurte...eh... :ler:

Ha en fin kveld musepupp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Potemos i bunnen av ildfast form, blandet tomatpure og løk oppå der, kjøttpølser i strimler og ost på toppen. Noen minutter i stekovnen og voilà. Gooood og lettvint middag :sikle:

Det er jammen ikke umulig jeg stjæler den oppskrifta en dag :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Muuuusepupp!!!!

:hoho:

Kult, dette var jo en artig vri da... Kult navn på dagboken - du får nok mange spor og sniktittere bare av den grunn! ;)

:ler:

Fikk forresten kjempelyst på boller... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har nok merka at antallet visninger har økt etter navneskiftet ja :ler: Men det var en morsom tittel. Rognebær er en kreativ jente.

Har ikke kommet igang med baking enda. Tror kanskje ikke det blir så mange idag. Vi dele det nok i to og baker litt idag og litt i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...