Gå til innhold

Monjas lille røde

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

slenger du noen over hit når du er ferdig eller?

Skrevet

Vi skal sette deig til 60 så det ordner seg sikkert :tommel:

Skrevet (endret)

:vinke: Innom og vinker litt til musepupp! (må da være alle mannfolks store drøm?? :ler: )

Har forresten et bilde av min røykende navle...Mannen syns det er veldig gøy at jeg at jeg har navle stor som en tikroning, har mye morro med det... :ler: ..

Endret av cons
Skrevet

Boller, muffins og brød - veldig som du baker for tida da, puppen! :ler:

Skrevet

Sånn navle tror jeg aldri jeg har sett :overrasket:

Men da er vi røykende navle og musepupp da :ler:

Idag da smurfen kom hjem fra barnehagen fikk han hjelpe meg med å ta oppvasken. Det var første gangen, og det var bra gøy det :Hehe: Plask,plask til han, jeg og halve kjøkkenet var vått. Mannen tok noen bilder, så kanskje jeg legger inn dem i kveld.

Nå skal vi spise middag. Potemos i bunnen av ildfast form, blandet tomatpure og løk oppå der, kjøttpølser i strimler og ost på toppen. Noen minutter i stekovnen og voilà. Gooood og lettvint middag :sikle:

:vinke:

Skrevet

Jeg er i bakemodus jeg, Kveris. Må fylle fryseren. Skal bake 8 brød til i morgen, men da er det lenge til neste gang. Lei av kjøpebrød ja :ler:

Skrevet

Potetstappe og kjøttpølse her i dag også - ikke gratinert da, men godt for det! ;)

Skrevet

Pølser er snadder. Og jeg som akkurat spurte om hva du spiste idag :ler:

Skrevet
Sånn navle tror jeg aldri jeg har sett :overrasket:

Men da er vi røykende navle og musepupp da :ler:

Tror nok denne store innovernavlen var en veldig kort moteting på begynnelsen av 80-tallet... :ler: Fordelen er å slippe navlelo, ingenting blir sittende i en slik luftig navle.. :ler: Sånn tilfelle du lurte...eh... :ler:

Ha en fin kveld musepupp!

Skrevet
Potemos i bunnen av ildfast form, blandet tomatpure og løk oppå der, kjøttpølser i strimler og ost på toppen. Noen minutter i stekovnen og voilà. Gooood og lettvint middag :sikle:

Det er jammen ikke umulig jeg stjæler den oppskrifta en dag :sjarmor:

Skrevet

nå ble jeg nysjerrig på cons sin røykende navle

Skrevet

Åhhh, jeg vil også være i bakemodus! Men får ikke til å bake jeg.. :sur:

Skrevet

nå fikk jeg skikkelig lyst på boller!

Noen til overs eller? :)

Skrevet

Muuuusepupp!!!!

:hoho:

Kult, dette var jo en artig vri da... Kult navn på dagboken - du får nok mange spor og sniktittere bare av den grunn! ;)

:ler:

Fikk forresten kjempelyst på boller... :sjenert:

Skrevet

Jeg har nok merka at antallet visninger har økt etter navneskiftet ja :ler: Men det var en morsom tittel. Rognebær er en kreativ jente.

Har ikke kommet igang med baking enda. Tror kanskje ikke det blir så mange idag. Vi dele det nok i to og baker litt idag og litt i morgen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...