Gå til innhold

Monjas lille røde

Fremhevede innlegg

Skrevet

Og middis - er ikke den bikinisesongen oppe hos deg rimelig kort da? :klø: En bolle fra eller til spiller vel ingen rolle? ;) *syns middis er for streng med seg selv*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For en skjønn liten oppvask-gutt! :hjerter:

Den videoen med firlingene var jo herlig da!

Tar med meg en bolle, jeg :tommel:

Skrevet
Etter å ha sett disse har jeg nesten lyst på firlinger. De er jo så skjønne :hjerter:

:grine2: Tårene triller..

Skrevet

Tanta har ikke kommet helt igang enda, men den rumler der inne, så den kommer nok ganske så snart.

Idag har jeg flørta masse - på sms da :hjerter:

Skrevet

Så da ble denne syklusen på hele 31 dager. Eller 32 om jeg ikke begynner å blø skikkelig idag :klø:

Skrevet

Rare mensen din! :klø: Kødder sikkert fordi vi er så spente her! ;)

Skrevet

Sikkert. Men den er i anmarsj iallefall.....så får jeg prøvd EL testene mine etterhvert og :ler:

Skrevet

Det ble ikke middag i dag - hjemmelaget pizza i kveld - men jeg fikk da stappa i meg en skive med karbonade.

Skrevet

Det er det beste jeg vet tror jeg - og det blir i kveld når lillegutt er i seng.

Skrevet

Jeg skal prøve meg på strikking :overrasket:

Herregud, jeg kan ikke det jeg, men jeg har kjøpt 10 nøster med ullgarn idag.

Hva skjer da? Jeg har begynt å lage middag, bake og nå strikke??? :klø:

Holder jeg på å bli kjerring.............. :hår:

Skrevet

kanskje en liten musekjerring ;)

Synger...

..når nettene blir lange og kulda setter inn.. de sier vesle monja-musepupp til ungeflokken sin :digge:

Skrevet (endret)

Smurfen er i badebalja. Snart skal han i seng. Så blir det pizzalaging etterhvert.

I mens går det x antall sms'er mellom meg og A :sjenert:

Endret av monja
Skrevet
kanskje en liten musekjerring ;)

Synger...

..når nettene blir lange og kulda setter inn.. de sier vesle monja-musepupp til ungeflokken sin  :digge:

:ler:

Skrevet

Det ble ikke noen pizza :tristbla:

Men jeg har brød i steikovnen da - om mannen får satt dem inn snart. Og jeg har virkelig PISKA han rundt her idag :frustrert: Ikke helt god med andre ord - jeg altså.

Og så sitter her og tenker på hva som skjer om sambisen til A ser meldingene jeg har sendt han :sjenert:

Jeg skal strikke. Tror jeg fant en oppskrift og. Begynner med ensfarget, men legger til denne her for å ha antall masker etc. Så får jeg begynne i morgen.

Skrevet

Herlighet hva skravler jeg om egentlig?

Nærmer meg jo 13 800 innlegg :overrasket:

Skrevet

hmmmm..

regner med at det er best hun ikke ser dem jeg ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...