Gå til innhold

Monjas lille røde

monja

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, det er ikke noen vits i å teste for EL før mensen tror jeg, men kanskje hun ser om mensen er på gang? Eller om det skjuler seg noen der inne? Sikker på at mensen har kommet 7 ganger før jeg får time da *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det hadde jo vært greit å vite da, men som du sier...det tar vel såpass tid å få en time at du enten har fått mensen eller positiv test før den tid...

Hva med en Clear Blue - har du det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da vel ingen i denne molbobyen som selger CB lenger :grine:

Det var jo den jeg testa med da jeg venta Torstein. Tror jammen jeg går til legen med en urinprøve i morgen jeg. Er den negativ får jeg heller vente på mensen - om det tar aldri så lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 brød i ovnen. Nå skal de stå der til ca klokka 14. Håper de blir bra disse. Ellers flirer sikkert gubben godt av meg når han kommer hjem. Jeg som har mobba han så fælt for brødene han har bakt - og mislyktes med :ler:

Sitter og ser BB som jeg tok opp i går. Avhengig? Moi?? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke hvordan jeg skal tolke ting jeg, men jeg tipper mensen kommer før helga. Kommer en del mørk utflod nå.

Unnskyld detaljer, her går man fra spying i BB til nystekt brød, til mørk utflod :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hihihi! Avataren din er en musepupp jo!! :grine2:

... Jeg syntes du hadde rart navn på dagboka, men tenkte bare jaja, hver sin smak! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ikke sant, Markblomsten :ler: Her går man inn på eget ansvar ;)

Nå er det Mc Leod's Døtre. Tror jeg skal se det nå. Få litt OL fri. Så skal jeg henge opp en runde med klær og vaske en til. Og kanskje rydde litt i lekene til smurfen før han kommer hjem og sprenger lekekassen igjen.

Han fikk kjøleskapsmagneter i går (og dagen før :rodme: ) men de ligger spredd utover hele kjøkkenet :roll: PANG! og der fløy de veggimellom. Men han hadde det gøy da :ler: Lo godt der han holdt på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal si det går unna i svingene her i dagboka di!! :overrasket: En dags fravær, og ca ti nye sider! Jeg henger med så godt jeg kan! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra, søndagsengel. Det er ikke så enkelt å holde seg oppdatert med en liten en i hus heller da. Hyggelig at du ser innom :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...