Gå til innhold

Monjas lille røde

monja

Anbefalte innlegg

Ei barndomsvenninne av meg kontakta meg akkurat på MSN og forteller at samboeren hennes er død :overrasket: Hun fant han død i senga på søndag - sånn helt uten videre :grine: For et grusomt mareritt det må være. Jeg kan ikke si hva jeg føler, for det er et kaos av følelser inni meg nå.

Her sitter jeg og planlegger nytt barn mens en av mine beste venninner får revet vekk sin største kjærlighet på en sånn måte. Helt meningsløst, og uforståelig. Kan ikke tro det er sant :tristbla: Livet er urettferdig :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi... her titta jeg inn for å gratulere deg som prøver... også finner jeg et slikt sjokk der... Huff, stakkars, hun trenger din støtte, venninna di, for en forferdelig opplevelse!

Åhh.. jeg fikk helt angst jeg nå... hva skulle jeg gjøre om jeg våkna i morgen... og sambo ikke gjorde det? Nei, fy, for en ekkel tanke!

Håper det går bra med henne, etter forholdene da, og at hun får den støtte og hjelp hun trenger i denne vanskelige tiden.

Uansett vil nå jeg gjerne få gratulere deg som prøver, enda så meningsløst livet kan føles i en slik stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var først LYKKELIG på deres vegne siden PP1 er i gang - men jeg må si at jeg ble helt forferda da jeg leste om samboern til venninna di. Det er jo forferdelig! Stakkars! :(

Krysser fingre for at det blir termin 23.oktober jeg da - og så forbereder jeg meg på at det ikke blir så mye å se til deg i dagene rundt den 30... ;)

Og hvis dere vil ha en jentesmurf denne gangen, så skal dere visst sette i gang i god tid FØR EL - men det vet du kanskje! ;) Bare noe jeg leste et sted! :ler:

:klem:

Endret av Kverula
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er ikke gravid vel, hun venninna di?

Vet om noen på Råholt skjønner du men det kan ikke være henne.

Endret av Midnattsol
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk begge to. Det ble litt mer seriøst nå når jeg kan si at NÅ er vi prøvere.....Nå forventer jeg jo at det skal skje noe - og det gjør vel dere og tenker jeg ;)

Huff, det er en ekkel tanke, Malama. Har tenkt den jeg og. Tenk om ikke mannen min våkner en morgen :grine: Orker ikke tenke tanken en gang.

Og Kverula.....vi begynner en uke før EL tenker jeg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at HC er en såpeserie men det går vel ann å lage det litt troverdig. Slik som det er nå så finnes det ikke troverdig. Cleo som liksom skal være byens beste restaurant har kun biff med bernaise på menyen om dagen og ingen kjøkkensjef....

Ingen husøkonom på ett så stort hotell....

Ingen vaktmester.....

Og de idiotene av en MC-gjeng får herje villt......

Drittserie!!!

Og det irriterer meg faktisk at jeg lar meg irritere....bare så det er sagt. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så fælt å lese om venninna di! Et skikkelig mareritt å finne samboeren sin på den måten :grine:

Hvis vi går sammen om det klarer vi kanskje å kverke Rolf? HC var mye bedre før i hvert fall... :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...