monja Skrevet 18. januar 2006 Forfatter #6181 Del Skrevet 18. januar 2006 Ei barndomsvenninne av meg kontakta meg akkurat på MSN og forteller at samboeren hennes er død Hun fant han død i senga på søndag - sånn helt uten videre For et grusomt mareritt det må være. Jeg kan ikke si hva jeg føler, for det er et kaos av følelser inni meg nå. Her sitter jeg og planlegger nytt barn mens en av mine beste venninner får revet vekk sin største kjærlighet på en sånn måte. Helt meningsløst, og uforståelig. Kan ikke tro det er sant Livet er urettferdig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 18. januar 2006 #6182 Del Skrevet 18. januar 2006 Huff så fælt for venninnen din. Har hun fått noe svar på hva han døde av eller? Nei, nå ble jeg også trist.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 18. januar 2006 Forfatter #6183 Del Skrevet 18. januar 2006 Jeg har ikke spurt henne. Hun bor på Råholt, men kommer tilbake hit etter begravelsen. For et grusomt mareritt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 18. januar 2006 #6184 Del Skrevet 18. januar 2006 Oi... her titta jeg inn for å gratulere deg som prøver... også finner jeg et slikt sjokk der... Huff, stakkars, hun trenger din støtte, venninna di, for en forferdelig opplevelse! Åhh.. jeg fikk helt angst jeg nå... hva skulle jeg gjøre om jeg våkna i morgen... og sambo ikke gjorde det? Nei, fy, for en ekkel tanke! Håper det går bra med henne, etter forholdene da, og at hun får den støtte og hjelp hun trenger i denne vanskelige tiden. Uansett vil nå jeg gjerne få gratulere deg som prøver, enda så meningsløst livet kan føles i en slik stund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 18. januar 2006 #6185 Del Skrevet 18. januar 2006 (endret) Jeg var først LYKKELIG på deres vegne siden PP1 er i gang - men jeg må si at jeg ble helt forferda da jeg leste om samboern til venninna di. Det er jo forferdelig! Stakkars! Krysser fingre for at det blir termin 23.oktober jeg da - og så forbereder jeg meg på at det ikke blir så mye å se til deg i dagene rundt den 30... Og hvis dere vil ha en jentesmurf denne gangen, så skal dere visst sette i gang i god tid FØR EL - men det vet du kanskje! Bare noe jeg leste et sted! Endret 18. januar 2006 av Kverula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 18. januar 2006 #6186 Del Skrevet 18. januar 2006 (endret) Hun er ikke gravid vel, hun venninna di? Vet om noen på Råholt skjønner du men det kan ikke være henne. Endret 18. januar 2006 av Midnattsol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 18. januar 2006 Forfatter #6187 Del Skrevet 18. januar 2006 Tusen takk begge to. Det ble litt mer seriøst nå når jeg kan si at NÅ er vi prøvere.....Nå forventer jeg jo at det skal skje noe - og det gjør vel dere og tenker jeg Huff, det er en ekkel tanke, Malama. Har tenkt den jeg og. Tenk om ikke mannen min våkner en morgen Orker ikke tenke tanken en gang. Og Kverula.....vi begynner en uke før EL tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 18. januar 2006 Forfatter #6188 Del Skrevet 18. januar 2006 Temmelig sikker på at jeg har lyst til å kverke noen på HC Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 18. januar 2006 Forfatter #6189 Del Skrevet 18. januar 2006 Temmelig sikker på at jeg har lyst til å kverke noen på HC Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 18. januar 2006 Forfatter #6190 Del Skrevet 18. januar 2006 To ganger til og med.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 18. januar 2006 #6191 Del Skrevet 18. januar 2006 Hvis det er en person på HC som det går an å kverke TO ganger, så må det være ROLF!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 18. januar 2006 #6192 Del Skrevet 18. januar 2006 Jeg vet at HC er en såpeserie men det går vel ann å lage det litt troverdig. Slik som det er nå så finnes det ikke troverdig. Cleo som liksom skal være byens beste restaurant har kun biff med bernaise på menyen om dagen og ingen kjøkkensjef.... Ingen husøkonom på ett så stort hotell.... Ingen vaktmester..... Og de idiotene av en MC-gjeng får herje villt...... Drittserie!!! Og det irriterer meg faktisk at jeg lar meg irritere....bare så det er sagt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 18. januar 2006 Forfatter #6193 Del Skrevet 18. januar 2006 Ikke si Rolf en gang.....da får ikke jeg sove i natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 18. januar 2006 Forfatter #6194 Del Skrevet 18. januar 2006 Enig med deg, Heidi.... det å la seg irritere er skikkelig irriterende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 18. januar 2006 #6195 Del Skrevet 18. januar 2006 Jeg var og leste på tv-guiden til TV2 om Cæsar i ukene fremover og det er jo bare Liland-støff jo.....boring!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 18. januar 2006 #6196 Del Skrevet 18. januar 2006 Så fælt å lese om venninna di! Et skikkelig mareritt å finne samboeren sin på den måten Hvis vi går sammen om det klarer vi kanskje å kverke Rolf? HC var mye bedre før i hvert fall... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 18. januar 2006 #6197 Del Skrevet 18. januar 2006 Godt å høre at flere klarer å irritere seg såpass over en NORSK SÅPESERIE! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 18. januar 2006 #6198 Del Skrevet 18. januar 2006 Det er tydeligvis flere av oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 18. januar 2006 #6199 Del Skrevet 18. januar 2006 ROLF!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 18. januar 2006 #6200 Del Skrevet 18. januar 2006 Nytt skjellsord: ROLF!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå