monja Skrevet 15. januar 2006 Forfatter #6121 Del Skrevet 15. januar 2006 Takk takk Jeg er ikke uenig i den påstanden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 15. januar 2006 #6122 Del Skrevet 15. januar 2006 Fine bilder av gutten din monja! Også var det så fin julegave dere hadde fått også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 15. januar 2006 #6123 Del Skrevet 15. januar 2006 Tenk, jeg er her før Kverris i dag! *stolt* God søndag formiddag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 15. januar 2006 Forfatter #6124 Del Skrevet 15. januar 2006 Kverris ligger nok og sover enda Idag kommer svigermor, svigerinna mi, nevøen vår og tanta til mannen på middag klokka 16. Vi serverer svinesteik med tilbehør og jeg gleder meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 15. januar 2006 #6125 Del Skrevet 15. januar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 15. januar 2006 #6126 Del Skrevet 15. januar 2006 Skulle ikke så veeeldig mye til for å komme hit inn før meg i dag da, middis! Imponert over deg jeg monja - hadde ikke du middagsgjester forrige helg også? Så flinke dere er! Her i huset har vi ikke hatt en eneste gjest siden før jul vi da...så SÅ flinke er vi til å invitere... Ha en fin dag i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 15. januar 2006 Forfatter #6127 Del Skrevet 15. januar 2006 Hadde vi? Njeeeei, jeg tror ikke det. Vi hadde hele storfamilien på middag 6. juledag, men etter det har vi ikke hatt noen. Synes det er så koselig med middagsgjester jeg, men det er som oftest svigermor som kommer da. Hun er alene, så det er så hyggelig å be henne. Og da henger som regel svigerinna mi og nevøen vår med på lasset. Det spesielle idag er at tanta til mannen kommer med. Hun har nettopp flytta hit etter at mannen hennes (broren til svigerfar) døde for litt over ett år siden. Koselig å få mer kontakt med henne og. Nå er steika ferdig, poteter skal skrelles og grønnsaker varmes (mannen sin jobb, jeg har lagd kransekakestenger som nettopp er ferdig stekte og vi har rydda en hel del. Endelig er hele jula ute. Jeg er så treig med å rydde vekk jula, men nå er den borte *svisj* Men, Kverula! Jeg er gjerne gjesten din en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 15. januar 2006 #6128 Del Skrevet 15. januar 2006 Du skal få være gjesten min en gang! Kose dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 15. januar 2006 Forfatter #6129 Del Skrevet 15. januar 2006 Middagen var vellykket. Vi fikk masse skryt av alle gjestene og ungene fikk lekt masse masse. Selv om hele stua er full av leker skal de liksom ha den samme tingen samtidig - alltid Men jeg må le litt og da. Bra at Torstein øver seg sånn til han får lillesøsken. De kommer sikkert ikke til å krangle mindre om lekene. I morgen skal jeg være vikar igjen, men på en annen rute enn forrige uke. Og i morgen begynner vi klokka 05.15 Det er riktignok bare et kvarter tidligere enn vi bruker, men hallo......det er jo midt på natta. På morgenen teller hvert eneste minutt Jeg skal iallefall i seng snart. Nå er vi ferdige med å lage pizzasnurrer. Ble ikke så mange idag, men jeg skal slenge sammen en runde til en eller gang utover i uka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 15. januar 2006 #6130 Del Skrevet 15. januar 2006 Så koselig med skryt da - det er ærlig fortjent! :-D Skjønner godt at du skal finne senga snart ja. Skal forresten det selv jeg, selvom jeg ikke skal opp før 07.30. God natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 15. januar 2006 Forfatter #6131 Del Skrevet 15. januar 2006 Nå skal jeg Natta alle sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 16. januar 2006 #6132 Del Skrevet 16. januar 2006 God morgen! Eller...ja, det er vel kanskje litt sent å si det til deg nå, som har vært på jobb en 3 timers tid allerede... :klø: Håper du får en fin dag i hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 16. januar 2006 #6133 Del Skrevet 16. januar 2006 Ha en fin dag, vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 16. januar 2006 Forfatter #6134 Del Skrevet 16. januar 2006 Bare innom en snartur mellom to jobber. Juhu, bare en time igjen nå Så skal jeg hjem til mann og barn. Barn har jeg her da. Vi er innom foreldrene mine nå, men de er på jobb så da ble det en liten tur på PC'en Nåja......vi ses i kveld tipper jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 16. januar 2006 #6135 Del Skrevet 16. januar 2006 Ja, du titter vel innom her i kveld? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 16. januar 2006 Forfatter #6136 Del Skrevet 16. januar 2006 Jeg ER her Nå har vi spist middag. Det ble kokt torsk med mandelpoteter og grønnsaker på oss, og så bytta vi ut torsken med fiskekake til smurfen. Skikkelig hjemmelaget som jeg kjøpte hos en fiskehandler før jeg dro hjem fra jobb Blir litt stolt av meg selv når det blir sunn middag - laget fra bunnen av Smurfen er akkurat lagt og vi koser oss sammen på stua. Det vil si, jeg sitter med laptop'en og koser med dere og jeg da Skal sette på en vaskemaskin snart. Tror det er nok skittent tøy til et par maskiner idag og. Hvor kommer alt fra??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 16. januar 2006 #6137 Del Skrevet 16. januar 2006 Skittentøyet kommer i hvertfall ikke herfra monja, for jeg har alt mitt i god forvaring nede i vaskekjellern... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 16. januar 2006 Forfatter #6138 Del Skrevet 16. januar 2006 Jeg ønsker meg vaskekjeller Da kunne jeg bare slengt igjen døra og "glemt" det.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 16. januar 2006 Forfatter #6139 Del Skrevet 16. januar 2006 Denne uka skal jeg være vikar på denne andre ruta hver dag. Det er på det samme huset som denne "aprilspøken" jobber *sukk* Men han er litt roligere nå da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 16. januar 2006 Forfatter #6140 Del Skrevet 16. januar 2006 Jeg vil ha ny signatur..... og avatar får jeg fortsatt ikke til å laste opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå