Gå til innhold

Monjas lille røde

monja

Anbefalte innlegg

Emmaljunga tipper jeg du får kjøpt i Sverige mtp at det er svensk. Basson finner du kanskje på Babyshop eller noe? Eller her :ler:

Den ble forresten vinner i test gjort av TV2 i 2005 (tror jeg det var).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg, monja!

Du vet jo hvordan det gikk hos legen i dag - OFFISIELT GRAVID! :hoppe:

Og så leste jeg i ei lita bok jeg fikk med meg derfra at om man visste når babyen ble til, så kunne man telle 266 dager framover for å finne termindatoen - og gjett hvilken dato det ble da??!!

BURSDAGEN DIN!!! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kverris er gravid!!!! Kverris er gravid!!!! Kverris er gravid!!!!! *hoppe og sprette smiley*

Det var så herlige nyheter snuppa. Og tenk at du regna deg fram til 10. august da :hjerte: Det er en flott dag.

Og du vet jo at jeg har vært på shopping :sjarmor:

Nå sitter Torstein og plasker i balja si. Mannen tar seg av badingen idag. Jeg var ikke hjemme før klokka 18 idag :overrasket: Laaaaange dager. Og det blir iallefall sånne dager fram til den 18. Etter det vet jeg ikke, men kanskje skal jeg tilbake til min faste rute. Hadde jo vært greit det da, selv om jeg stortrives der jeg er nå.

Etter at smurfen er i seng skal vi spise Tandoori (kylling) :sikle: Det blir godt det. Vi tar fredagskvelden idag vi - for jeg skal jobbe sent i morgen. Spiller egentlig ingen rolle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig nyfødt bilde av sjarmøren deres! :hjerte:

Og fin stellekommode! ;) Men jeg skjønner jo at dere ikke har bruk for den når dere har stellebordet på badet. Så jeg kan vel slå i fra meg å kjøpe begge eler. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for hilsen i dagboka mi. Kom en tur over hit for å hilse tilbake, men håper jeg er unnskyldt for ikke å lese alle 300+ sidene dine... Tandoori høres i alle fall veldig godt ut, langt bedre enn den kjedelige pizzaen jeg endte opp med til middag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint at du "blander" deg, meta, jeg suger til meg alt som er av anbefalinger og erfaringer når det gjelder babyutstyr for tida! ;)

God fredag til deg, monja! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var bra, Kverula :)

Vi har emmaljunga kombivogn. Tror den Monja viste var en duovogn? Uansett.. Vi er veldig fornøyd med vår. Ikke av det letteste slaget, men heller ikke veldig tung. VELDIG praktisk å kunne vippe over håndtaket sånn at babyen kan ligge mot deg, men når babyen blir større kan den sitte fra deg og ha full oversikt over verden :Nikke:

http://www.emmaljunga.co.uk/product.asp?bvid=5&artnr=22601

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hotel Cæsar ja :frustrert: Du sier noe! Savner det sånn det var før jul jeg.. Nå synes jeg det ligner litt på sånn det var helt i begynnelsen. Men det bør ta seg opp litt, ellers slutter jeg å se hvertfall :sur: Skulle vel ikke forundre meg om de klarer å dra inn Pia Haraldsen etterhvert også :kjempesinna:

Ha en fin helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære tante monja!

Tusen hjertlig takk for den flotte gaven vi fikk av deg og familien din. Klærne er rett og slett herlige, og det er helt utrolig at jeg nå sitter med de første klærne til babyen vår i hendene.

Jeg setter stor pris på engasjementet ditt og at du gleder deg med oss på den måten du gjør, monja, og selvom ikke mannen har så lett for å gi uttrykk for sånne ting, så vet jeg at han setter pris på oppmerksomheten og at klærne er med på å gjøre ting enda mer virkelig for han også.

TUSEN TAKK! :klem:

Takker for tips, meta! Vogna ser kjempefin ut! Og så mange forskjellige farger da gitt, her kan mor gå helt bananas skjønner jeg. :ler:

Ellers måtte jeg le når jeg leste innlegget ditt, April, utrolig bra sagt det med Pia Haraldsen. Det ville jo vært toppen på kransekaka, ja! :klaske:

Endret av Kverula
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte jo kjenne på Bassonvognen idag, men jeg vet ikke helt jeg. Det er jo vanskelig å få helt det riktige inntrykket bare ved å kjenne litt på den i butikken. Men det er mulig den er tung. Vi hadde en Brio Kombivogn (Brio ble kjøpt opp av Simo, så det er vel så og si det samme nå for tiden) og vi var veldig fornøyde. Ikke veldig tung, og med god plass. Nei, det er ikke lett å velge vogn. Men du har jo godt tid uansett da.

Pia Haraldsen i HC???? :overrasket::frustrert: Da hadde jeg definitivt slutta å se på. Nesten så jeg vurdere det likevel da. Det har jo blitt så dårlig :sur:

Så koselig at du likte klærne Kverula :hjerte:

Jeg blir jo så babysyk når jeg kjøper sånn småttisklær, og disse måtte jeg jo bare ha :hjerte: Gleder meg til å se din smurf med dem på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...