Gå til innhold

Burpens nedtelling mot mars

Burpen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Blir bollebaking i morgen her i huset ogsaa! ;) Det er visst smittsomt med denne bakedilla! Eller er det kanskje noe man faar automatisk naar man er gravid?! :ler:

Ja, tenk, naa er Epica blitt mor!! Gleder meg til aa hoere hvordan foedselen var, og kanskje faa se bilde av den lille prinsessen! :hjerte: Tenk naar det blir vaar tur, blir spennende aa se hvem som kommer foerst i maal! ;) Vi kan hvertfall ikke vaere sladriser for hverandre! :ler:

Ha en fin dag! :vinke:

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det intensiv lesing før TV-kvelden som ligger foran oss? Du skal vel ha med deg siste episode av Bonderomantikk og ikke minst Grey's....??? ;)

Syntes du er sååå flink.. og jeg er sikker på at det går veldig bra på torsdag... :Nikke:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til i dag, Burpen! Sender masse lykkestoev din vei! (ikke at du trenger det, tror du klarer det veldig fint paa egenhaand! ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Her var det jammen meg mange som har vært innom med lykkeønskninger, kryssing av fingre og lykkestøv! :hoppe:

Gode dere!! :klem:

...blir nesten litt *huskerikkehvamankallerdet*,- tenk hvis jeg skuffer dere!! Dere har hvertfall gjort jobben deres og vel så det!

Nå skal jeg ta meg en kjapp dagbokrunde ( :sjarmor: ), før jeg må begynne på lesing til neste eksamen... ( :sur: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir bollebaking i morgen her i huset ogsaa!  Det er visst smittsomt med denne bakedilla!

Tenk naar det blir vaar tur, blir spennende aa se hvem som kommer foerst i maal!  ;)  Vi kan hvertfall ikke vaere sladriser for hverandre!  :ler:

:kose:

Helt klart KG sin feil at jeg plutselig måtte bake, ja... :sjenert: Men sambo var ikke videre lei seg!

Jeg gleder meg noe vanvittig til det blir vår tur!! :hoppe: Nei, vi får nok finne oss noen andre sladriser enn hverandre, kan fort skje at vi ligger og skrever samtidig :ler:

HVordan går det med ryggen Burpen??? Er du sykemeldt noe??

Ryggen kranger for tida... :forvirret: Den har vel egentlig gjort det konstant altfor lenge nå! Ser ikke bortifra at det har sammenheng med mye lesing og sitting.

Jeg er sykemeldt fra deltidsjobben min, siden de ikke kunne tilrettelegge. Å jobbe som kokk med (ekstremt) høyt tempo, funka dårlig i kombinasjon med bekkenløsning... :tristbla:

Takk for PM! Så pen du er! ;)

Ha en fin kveld!!

Takk for PM til deg også! Dere var kjempepene begge to, både mor og barn :) Og hun har et kjempefint navn!

Er det intensiv lesing før TV-kvelden som ligger foran oss? Du skal vel ha med deg siste episode av Bonderomantikk og ikke minst Grey's....???

Syntes du er sååå flink.. og jeg er sikker på at det går veldig bra på torsdag...

Vet du? Jeg hadde ikke samvittighet til å se verken bonderomantikk eller Grey's... :grine: Jeg leste, leste, leste og leste... For et liv jeg har :sjenert::overrasket:

:kyss:

:vinke:

Hei på deg også!

:kys_2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å være ferdig med en eksamen da!!! :hoppe: Hva er magefølelsen??

Ja, kjempedeilig å være ferdig! :Nikke:

...magefølelsen er... Ei som sprelle og kaver fælt!! Lurer egentlig på hva hun driver med :klø: :ler::hjerte:

Nei, sånn på ordentlig,- jeg tror nok det har gått relativt greit! Var litt overraska over spørsmålene, for de fleste var av det de fleste trodde var lite eksamensrelevant, siden det bare blei feid gjennom det i forelesninger... :sjenert:

Så da har vi lært det! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...