Burpen Skrevet 11. januar 2007 Forfatter #1141 Del Skrevet 11. januar 2007 Takk for tipset!! Ikke så ofte jeg er i nærheten av sparkjøp men skal legge det på minnet! Har sett på buggabo jeg også men den er nok ikke en vogn for oss på mange måter, selv om den virket utrolig lett da vi prøvde. Ikke så lurt å vente som pappa'n din eller var det svigers mente nei En vil jo gjerne ha alt i hus før den lille yndlingen kommer! Vi står mellom simo kombi og quinny. Heller en knapp på simo men det er pga av klima her vi bor og den har den største bagen. Vi får se, må få mannen mer på banen for han synes det er altfor tidlig men med tanke på bekkenet vil jeg også gjerne begynne snart! Endel får vi nok lånt av søsken. Vi har stellekommode, seng og dyner i boks ← Er så og si aldri innom sparkjøp jeg heller, det er så tilak å dra dit, selvom jeg kjører nesten forbi hver dag jeg er på skolen. Nå skulle jeg dit for å kjøpe garn for storesøster, så da tenkte jeg at det ville være lurt å ta gulpekluter i samme slengen. Har jo bare utsatt det, og utsatt det Nei, vi gidder ikke vente på treiginger! Hvis svigerfar vil gi oss noe, får han "kjøpe tilbake" ting fra oss, sånn som min familie gjør (Eller så kan han kjøpe noe vi enten har fra før, eller noe vi ikke har bruk for... :tunge: ) Sambo er heldigvis enig! Han syns det er veldig greit at familien min er sånn som den er, hvertfall Skjønner godt du vil få unna litt utstyrsshopping mtp bekkenet ditt! Tror nok mannen din blir med på shopping når du vil, hvis du bare bestemmer deg for å ville Det gjorde sambo! Du verden hva man får til med litt kvinnelist... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 11. januar 2007 Forfatter #1142 Del Skrevet 11. januar 2007 (endret) Stod opp litt på fem idag, for å kjøre sambo til flyplassen Satt og leste litt skole når jeg kom hjem, før jeg plutselig ble innmari trøtt... Skulle bare ligge en snau time, for jeg skulle på skolen. Kjempa mot meg selv når jeg stilte klokka til å ringe klokka sju Tror det er den største maktkampen jeg noengang har hatt... Men jeg klarte det! ...å stille klokka altså! Det jeg også klarte, var å psyke på meg en kvalme... *stolt* Så igjen, for tredje gang, en morgen rett over klokka seks, klarte jeg en ting,- nemlig å skru av klokka igjen ...dæven, jeg er flink til å klare ting om morran! Jaja, jeg hadde bare tre timer idag, og det er bare et lesefag, så jeg sitter med en kopp te og deilig kyllingsalat og leser nå ...jeg lurer forresten på om jeg kan ha vært litt kvalm! Da jeg stod opp, spytta jeg blod Det kom ikke fra munnen, men jeg har overhode ikke vondt noe som helst sted (hvis jeg ikke klarer å psyke det på meg snart da... ), så jeg tenker at jeg bare har fått noe rift i halsen eller noe. Men det var ganske masse, altså Jeg tror forresten vi har finni ut åssen vi gjør det med permisjon og studier! Sambo tar 50% gradert uttak (tidligere tidskonto), og jeg studerer fag som (sannsynligvis) vil utgjøre 100%. Dermed får vi både i pose og sekk! Sambo får permisjonspenger, og jeg får fødselsstipend! Sist, men ikke minst, så får vi MASSE tid sammen, hele den lille familien Genialt Endret 11. januar 2007 av Burpen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 11. januar 2007 Forfatter #1143 Del Skrevet 11. januar 2007 Hentelapp fra Nøstebarn i postkassa!! *kan snaaaaaaaart stryke noe på lista mi * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 11. januar 2007 Forfatter #1144 Del Skrevet 11. januar 2007 Lammeskinnet virker heeeeeeeeerlig! Heldige Burpelita Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 11. januar 2007 #1145 Del Skrevet 11. januar 2007 Hørtes genialt ut med gradert permisjon for mannen, og studier på deg! Og så deilig å ha lammeskinnet i hus! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 11. januar 2007 #1146 Del Skrevet 11. januar 2007 Lammeskinn er herlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 11. januar 2007 #1147 Del Skrevet 11. januar 2007 Høres ut som om du har hatt en innholdsrik morgen! (men skummelt å hoste blod da! sett noe mer til det eller?) SUPER løsning dere har kommet frem til! :enig_anim: Du kommer i allefall ikke til å angre på at du er så mye hjemme med Burpelita og sambo! Og fødselsstipend er en fin ting! Kos deg med lammeskinnet i kveld da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 12. januar 2007 Forfatter #1148 Del Skrevet 12. januar 2007 Hørtes genialt ut med gradert permisjon for mannen, og studier på deg! Og så deilig å ha lammeskinnet i hus! ← Ja, det er den løsningen som frister aller, aller mest! ...men Burpen har hatt mer aktivitet i cella, og tenkt litt til ( ), så jeg skal ringe LK igjen idag, og høre om den nye løsningen min duger! Jepp,- én ting mindre på lista, og en ting mer i hus! :kys_2: på søte Cr@sh Lammeskinn er herlig ← Ja, utrolig deilig! Sambo hadde lyst til å sove på det i natt... Jeg sa han fikk lov om han lovte å ikke prompe i søvne Men det kunne han visst ikke love på søte LinKri Høres ut som om du har hatt en innholdsrik morgen! (men skummelt å hoste blod da! sett noe mer til det eller?) SUPER løsning dere har kommet frem til! :enig_anim: Du kommer i allefall ikke til å angre på at du er så mye hjemme med Burpelita og sambo! Og fødselsstipend er en fin ting! Kos deg med lammeskinnet i kveld da! ← Ja, litt av en morgen jeg hadde! Tror jeg aldri har vært så giddalaus, trøtt og lite motivert noen gang. Glad for at jeg ble litt kvalm (på en eller annen måte ) Var sikkert litt etterdønninger etter onsdagens sjokk... Nei, som jeg skrev til Cr@sh, så er det den absolutt mest fristende løsningen... Meeeeeeeeen... Jeg får høre hva LK har å si til det nye forslaget mitt! Tror de begynner å bli lei av meg nå og på søte Skrållan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 12. januar 2007 Forfatter #1149 Del Skrevet 12. januar 2007 Ny dag, nye muligheter! Har tatt magebilder, skal legge dem ut etter at jeg har snakka med LK. Håper det ikke er så masse kø der hvis jeg ringer AKKURAT når de åpner. Igår venta jeg over en halvtime... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 12. januar 2007 Forfatter #1150 Del Skrevet 12. januar 2007 Magebilder tatt idag, 31+6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 12. januar 2007 #1151 Del Skrevet 12. januar 2007 Så fiiiin mage Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 12. januar 2007 #1152 Del Skrevet 12. januar 2007 Fiiine magen!! Og veldig lik i størrelsen på min eigen! Kor høg er du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 12. januar 2007 #1153 Del Skrevet 12. januar 2007 Kjempefin mage, ja! Minner meg paa at jeg maa faa tatt noen nye bilder snart ogsaa.... Saa fint at lammeskinnet virker saa bra! Det staar paa listen vaar ogsaa, lurer paa om jeg skal oenske meg det av mamma og pappa. Ha en kjempefin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 12. januar 2007 #1154 Del Skrevet 12. januar 2007 Herlig mage! *savne min litt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 12. januar 2007 Forfatter #1155 Del Skrevet 12. januar 2007 Så fiiiin mage ← Takk-takk, Linkri! Fiiine magen!! Og veldig lik i størrelsen på min eigen! Kor høg er du? ← Takk Jeg er 1.63-1.64. Sånn cirkus! Mao ikke så veldig høy... Ikke rart jeg føler at jeg bare er en mage for tida Kjempefin mage, ja! Minner meg paa at jeg maa faa tatt noen nye bilder snart ogsaa.... Saa fint at lammeskinnet virker saa bra! Det staar paa listen vaar ogsaa, lurer paa om jeg skal oenske meg det av mamma og pappa. Ha en kjempefin helg! ← Takk for mageskryt! Ja, du må svinse deg i svansen, og få tatt noen nye bilder snart! Lammeskinn ville vært en fin besteforeldregave! Ha en super helg du også! Herlig mage! *savne min litt* ← Takk, vennen ...hvsi du savner mage, kan du forresten låne min hver eneste natt, og når Burpelita bestemmer seg for å virkelig torturere innvollene mine! Og når hun hikker... :kys_2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xania Skrevet 12. januar 2007 #1156 Del Skrevet 12. januar 2007 Oj, det var litt av en morgen du hadde i går! Kroppen hadde nok behov for å sove litt ekstra, ja. (Sier jeg som sover 10-12 timer alle dagene vekkerklokka ikke jager meg på jobb... ) Håper dagen i dag er bedre! Mmmm, lammeskinn høres deilig ut! Kanskje knøttet må få et sånt etter hvert, tenk så deilig å ligge bare i bleien og kose seg der. :-D Høres ut som en fin ordning dere tenker på med permisjonen, så mannen også får vært mye sammen med Burpelita. Men blir det da sånn at du skal ha 50% permisjon fra studiene, eller har du tenkt å studere 100%? (Det siste høres nemlig litt tøft ut. :klø: ) Håper du får ei kjempefin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 12. januar 2007 #1157 Del Skrevet 12. januar 2007 Er like høg (eller lav ) som deg eg, magestørrelsen har nok ein del med det å gjere trur eg! Er spent på kor store barn vi får eg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marthepia Skrevet 12. januar 2007 #1158 Del Skrevet 12. januar 2007 Kjempefin mage!! Savner magen min etter jeg gikk med Emma, men nå er jeg ganske lei å gå gravid så jeg tviler på at jeg kommer til å savne den denne gangen Sparkene savner jeg sikkert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 12. januar 2007 #1159 Del Skrevet 12. januar 2007 Magen din er rett og slett VAKKER!! ...synes du har en fin høyde jeg! Er selv 165 cm, og alle sier jeg er så kort. Men jeg rekker ned til bakken, og det må da være nok? Håper du får en super helg med Burpelita og sambo! :kys_2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 14. januar 2007 Forfatter #1160 Del Skrevet 14. januar 2007 Oj, det var litt av en morgen du hadde i går! Kroppen hadde nok behov for å sove litt ekstra, ja. (Sier jeg som sover 10-12 timer alle dagene vekkerklokka ikke jager meg på jobb... ) Håper dagen i dag er bedre! Mmmm, lammeskinn høres deilig ut! Kanskje knøttet må få et sånt etter hvert, tenk så deilig å ligge bare i bleien og kose seg der. Høres ut som en fin ordning dere tenker på med permisjonen, så mannen også får vært mye sammen med Burpelita. Men blir det da sånn at du skal ha 50% permisjon fra studiene, eller har du tenkt å studere 100%? (Det siste høres nemlig litt tøft ut.) Håper du får ei kjempefin helg! ← Kroppen hadde nok godt av litt ekstra søvn, ja! Jeg gjør ikke noe annet enn å for tida... Men det er nok noe som følger med. Er jo endel av oss her inne som er trøtte! Lammeskinn er nok en god investering til knøttet, ja! Har hørt om mange som har det, og samtlige har sagt at de ikke ville vært forruten... Jeg er hvertfall superfornøyd med det! (selvom det ikke har vært i bruk ennå! Det bare føles så utrolig deilig...) Vi (les: jeg) har finni ENDA en permisjonsordning... Det ser ut til at det blir det vi går for, da den vil utgjøre ca 16000 + i måneden for oss. Jeg tar permisjon fra deltidsjobben, og studere fulltid. Da får jeg fødselspenger fra NAV, og fødselsstopend fra Lånekassa. Skal bare klargjøre det med skolen først... Håper du har hatt en fin helg! Er like høg (eller lav) som deg eg, magestørrelsen har nok ein del med det å gjere trur eg! Er spent på kor store barn vi får eg! ← Heter nok "like lav", ja... Jeg er også spent på størrelsen på disse småttisene våre! Kjempefin mage!! Savner magen min etter jeg gikk med Emma, men nå er jeg ganske lei å gå gravid så jeg tviler på at jeg kommer til å savne den denne gangen. Sparkene savner jeg sikkert. ← Takk, marthepia! SKjønner at du kanskje ikke kommer til å savne magen din denne gangen. Du har jo hatt din "dose" mage for en stund nå... Magen din er rett og slett VAKKER!! ...synes du har en fin høyde jeg! Er selv 165 cm, og alle sier jeg er så kort. Men jeg rekker ned til bakken, og det må da være nok? Håper du får en super helg med Burpelita og sambo! ← Takk, søta! Du har så rett, så rett! Det aller viktigste er at vi rekker ned til bakken! ...og det er bedre at andre ser ned på deg, enn at du ser ned på dem! Håper du har hatt en fin helg med Ida og sambo , og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå